Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
2641/2643 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme"

Noin siis kuulin pienenä vaikka se on "hellikäämme".

Ei niinkään uskomuksia, mutta kun olin kaksi luokka-astetta edempänä pikkuveljeäni ja opin koulussa englantia ensimmäisenä niin tuli tehtyä kaiken maailman käännöskukkasia jos pikkuveli kysyi tai pelattiin jotain peliä ja hän ihmetteli mitä tuo tarkoittaa tai mitä tuo sanoi.

Sama juttu myös monissa laulujen sanoissa kun kuuli jotain ihan omaa verrattuna mitä oikeasti sanottiin.

Tää  "häntä helli käärme" on niin ihana! En ole kovinkaan perillä käärmeiden hellimisvieteistä, mut ylisöpöinen ajatus. Kiitos tästä, sai hyvälle tuulelle ja nauramaan ääneen!

Itse kuulun tuon "häntää hellii käärme". Mietin, että miksi just häntää.

Vierailija
2642/2643 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että marsut ovat hamsterien vanhempia, eli kaikki hamsterit ovat vain marsujen poikasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/2643 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ovat tehneet yhtä monta kertaa seksiä keskenään, kuin mitä heillä on lapsia. Jotenkin ajattelin, että ei sellaista kukaan huvikseen tee. Kyllä se täytyy aina liittyä lapsen saamiseen.

Omat vanhempani olivat tehneet sitä kolme kertaa, koska meitä lapsia oli kolme, mutta esim. setäni vaimonsa kanssa olivat tehneet sitä neljästi. Mutta sitä minä ihmettelin erityisen paljon, että eräs sukulaispari olivat ilmeisesti harrastaneet seksiä peräti yhdeksän kertaa, kun heillä oli yhdeksän lasta. Mietin joskus, että eikö heitä nolottanut se, että he olivat viitsineet tehdä jotain sellaista niin monta kertaa? Ilmeisesti seksi oli minusta jotenkin nolo ja ällöttävä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi