Ajattelin ostaa luotiliivit syksyllä.
Mistä niitä saa hankittua, pitäisi olla sellaiset huomaamattomat ja mahtua takin alle. Pelkään suoraan sanoen. Tämä pelko on varmaan turhaa, mutta en sille voi mitään.
Kommentit (22)
Oletkos aikoillut ikävästi jostakin henkilöstä ja kana on vielä kynimättä?
Ennen vanhaan oli sellaisia hienoja haarniskoja jotka oli varmana turvallisia
Muista foliohattu, liivit ei auta jos pääsevät aivopesemään sut kuristamaan itsesi.
http://www.ebay.com/itm/VIP-concealed-carry-bullet-proof-KEVLAR-Body-Ar…
tuolta vaan etsimään
Tässä olisi suunnittelijoille aihetta. Pitäisi kehittää huomaamattomia luotiliivejä. Samoin pitäisi kehittää erilaisia luotipäähineitä, kuten pipoja ja hattuja.
Kannattaa ennenkuin loppuvat kaupoista. Sota on tulossa.
1500 maksaa hyvät ja kevyet. Missä ajattelit niitä pitää?
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käydessä ja lenkeillä.
Hyvä idea, mistähän voisi löytää push up -malliset?
Itse tilasin tässä n 8 kk sitten aseen netistä myös turvaamaan itseäni sopiva käsiase kulkee varmistettuna tuolla mis milloinkin liikun.
Liivit tulen hankkimaan myös
Tyypillistä. Keskiverto AV-mamma pelkää terrori-iskuja, e-pillereitä ja ruokien lisäaineita, mutta ei ole huolestunut liikenneturvallisuudesta, ravintonsa rasvojen laadusta tai tupakointinsa terveysvaikutuksista.
Ei huomaamattomia luotiliivejä ole jos haluat sellaiset jotka toimii. Ehkä jos olet valmiiksi huomattavan ylipainoinen saat ne takin alle peittoon, mutta aika epäuskottavalta sekin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käydessä ja lenkeillä.
Eniten naisia tapetaan kotona. Että silleen.
Itse ajattelin jotan tän tyylistä
sama jol on ase :)
Pikkuhousuihin kannattaa laittaa pekonisiivuja pelotteeksi.
Itse olen kyllä 26v mies jolla toi ase on että siitä voi lähteä en ole av-mamma ja kyl se ase kulkee myös baarissa mis käyn.
Kannattaa myös hommata poolopaita jonka kaulus on viiltoja kestävää kangasta. Ne tyypit kun tykkää käyttää myös veitsiä.