Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy

Amanda
26.07.2016 |

Hei, olen kuusitoista vuotias tyttö ja minulla on poikaystävä. Tässä viimeaikoina meillä on ollut paljon ongelmia seksin kanssa ja toivoisin että joku vähän vanhmepi ja kokeneempi nainen voisi ottaa kantaa ja antaa vinkkejä.
Minulla oli e-pillerit kahden kuukauden ajan ja niistä yksi ja puoli kk kärsin tuskaisista kivuista ja menkoista. Pillerit kuitenkin jouduin lopettamaan koska jouduin lääkäriin ja sieltä niitä ei voitu minulle antaa, no sen jälkeen minulla ja poikaystävälläni oli ehkäisykeinona kondomi, mikö ei oikein toimi koska minulla on hormoonitoimissa ongelmia ja emätyimeni on aikalailla kuin saharan aavikko välillä.
Noin 3 viikkoa sitten tulin raskaaksi ja ja sain keskenmenon 2 päivää sitten, en tiedä miten tulin ensinnäkään raskaaksi koska käytimme aina kondomia kun harrastimme seksiä. Nyt en oikein tiedä mitä tekisin koska näin nuorelle ei laiteta kierukkaa, pillereitä en haluaisi ottaa käyttöön ja kondomin kanssa seksi ei onnistu. Seksi on kuitenkin tärkeä osa elämääni.
Mikä neuvoksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vesipohjaista liukkaria, auttaa kuivuuteen, ja käytä sitä kondomia. Kuparikierukka on hyvä, mutta sitä ei yleensä suostuta nuorille laittamaan, kannattaa kuitenkin ehdottaa, jos taudit on suljettu pois.

Vierailija
2/2 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy terkkarilla ja pyydä, että se kertoo sulle muista mahdollisista ehkäisymenetelmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi