Millaisia nykynuoret ovat sitten aikanaan vanhuksina?
räpläävätkö vaan älypuhelimia (jos sellaisia enää on silloin) sekä katsovat netflixiä ja pelaavat pelejä? Vai kasvetaanko noista vempaimista jossain vaiheessa pois ja aletaan käydä marjassa ja leipoa piirakkaa myytäväksi torilla?
Kommentit (11)
Älypuhelimen näyttö näkyy hologrammina parin metrin päässä ja sitä ohjataan silmän liikkeillä. Ruoat tilataan netistä puheohjauksella. Robotti hakee vessakäynnille jos ei itse kykene kävelemään.
Niillä on kiristetyt naamat, moneen kertaan uusitut silikonirinnat ja rypistyneet tatuoinnit ympäri kehoa. Ne on kiinni sen hetkisessä älylaitteessa tai muussa vimpaimessa, mitä nyt muutamassa kymmenessä vuodessa ehditäänkään kehittää. Tilaavat netistä ruokansa kotiin. Jos ovat huonokuntoisiksi ehtineet, niitä hoitavat robotit. Joillain harvoilla voi olla vielä thaimaalainen avustaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kehityksestä pitäisi kasvaa pois? Missä vaiheessa itse ajattelit kasvaa pois modernista lääketieteestä?
masentavaa jos heidän elämä menee pelkästään elektroniikan parissa, ei tietenkään tarvitse kasvaa pois mutta olisi hyvä tehdä muitakin asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kehityksestä pitäisi kasvaa pois? Missä vaiheessa itse ajattelit kasvaa pois modernista lääketieteestä?
masentavaa jos heidän elämä menee pelkästään elektroniikan parissa, ei tietenkään tarvitse kasvaa pois mutta olisi hyvä tehdä muitakin asioita
Olet idiootti, jos kuvittelet, että nykynuoret eivät tee muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti, jos kuvittelet, että nykynuoret eivät tee muuta.
no välillä tuntuu etteivät tee mitään
5, kerro mitä muuta nykynuoret tekevät? Ainakin täällä naapurustossa kaikki istuvat tatteina tuijottaen ja räpläten puhelintaan. Muutama on innostunut pokemon go:sta, ainoastaan he ovat saaneet perseensä ylös penkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kiristetyt naamat, moneen kertaan uusitut silikonirinnat ja rypistyneet tatuoinnit ympäri kehoa. Ne on kiinni sen hetkisessä älylaitteessa tai muussa vimpaimessa, mitä nyt muutamassa kymmenessä vuodessa ehditäänkään kehittää. Tilaavat netistä ruokansa kotiin. Jos ovat huonokuntoisiksi ehtineet, niitä hoitavat robotit. Joillain harvoilla voi olla vielä thaimaalainen avustaja.
hyi mikä mielikuva.. tulevaisuuden vanhuksilla on rumia tatuointeja
Vierailija kirjoitti:
5, kerro mitä muuta nykynuoret tekevät? Ainakin täällä naapurustossa kaikki istuvat tatteina tuijottaen ja räpläten puhelintaan. Muutama on innostunut pokemon go:sta, ainoastaan he ovat saaneet perseensä ylös penkiltä.
Meillä päin moni vanhempi on iloinen tuosta pokemon go:sta koska sen ansiosta lapset ovat innostuneet ulkoilemaan
Ei nuo kaksikymppiset edes tajua että joku päivä ovat itsekin vanhuksia. Ei hyvältä vaikuta ikipissisten tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Älkää jaksako puhua p*skaa. Minä vietän aikaa puhelimella ja koneella, mutta myös urheilen, näen kavereitani, luen kirjoja, piirrän, maalaan ja selailen sanomalehtiä. Suurin intohimoni on luova kirjoittaminen ja sitä teenkin innosta piukeana.
-14v