Kuinka pian miehen pitäisi pystyä uusintaan?
Kommentit (52)
Oma naiseni saa tarpeekseen jo puolen tunnin naimisesta, joten yleensä menee vähintään 6 tuntia ennenkuin tarvitsee kotona olla toimintakunnossa.
Toinen naiseni on lähes kyltymätön ja imee lauettuani kullini pystyyn alle vartissa uutta kierrosta varten. Joskus mennään uudelle kiekalle samalla seisokilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle antaa kunnon panon, niin saa olla viikon ilman pillua . Mutta jos antaa huonon panon , ei saa pillua enää ollenkaan.
Taidat olla erikoistunut tuohon jälkimmäiseen
Eikä mitä, tuohon kunnon panoon olen satsannut varmuuden vuoksi. Saa sitten ainakin sen kerran viikossa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tekee kunnon työn, seuraava kerta riittää viikon päästä. Kunnon työn tekijäksi ei omasta ukosta ole.
Samaa mieltä kanssasi. Nää uusintapanot tapaukset onkin vaan minuuttimunien ongelmia.
Kunnon työt tehneen miehen nainen makaa raukeana ja onnellisena sängyssä, eikä pyytele mitään toista kierrosta.
Samaa mieltä. Meillä seksiä 2- 3 kertaa viikossa (kunnon sessio) , niin ei ole tarvetta uusintoihin. Vaimo on uskoakseni tyytyväinen ja myöskin tyydytetty.
20v uusintoja voi ottaa heti, 50v ehkä 20min huilin jälkeen, mutta harvemmin uusinta maistuu ja kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaisin uusintakierrosta, mut mies ei jaksa :( eli pakko kestää yhdellä. Onko normaalia et 32 vuotias mies ei jaksa kun yhden kerran?
N23
Kyllä kolmekymppisenä pitää jaksaa kellon ympäri. Näin kuusikymppisenä kolmetuntia päivässä on sopiva.
Vanhempana tarvii vähän aikaa, nuorena oli ns. aina valmis tuli kyllä nopeesti mutta ei haitannu jatkamista
Kiva jos mies on halukas hetikohta ensimmäisen yhdyntäkierroksen jälkeen. Jos on jyystetty se vähän liian pitkään ja voitelu on vähissä, niin ainakin omat limakalvoni alkaa tuntua aralta. Silloin arvostan jos mies malttaa antaa minulle muutaman orkun suuseksillä. Jos mieheni tuntee että pallit tarvii toistamiseen tyhjentää, niin sitten mennään reilulla liukuvoiteella, suuseksillä tai käsihoidolla. Kommunikaatio on se juttu, jotta molemmilla kivaa ja saa kunnon tyydytyksen.
Mies pystyy kyllä useampaan uusintaan vaikka heti, mutta ymmärrän, että näille nyky"miehille" tekee vaikeaa edes yksi kerta vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaisin uusintakierrosta, mut mies ei jaksa :( eli pakko kestää yhdellä. Onko normaalia et 32 vuotias mies ei jaksa kun yhden kerran?
N23
Ihan normaalia, ei kaikki miehet pysty toiseen panoon. Itse olen pannut kolme kertaa perätysten, välillä lepoa-aikaa 10 - 15 minuuttia. Kolmanella kerralla sitten laukeaminen on työn takana ja usein vaimo hoitaa runkkaamalla loppuun.
Pillerillä ei lerpahda välissä, pelit jatkuu ilman erätaukoa.
Taidat olla erikoistunut tuohon jälkimmäiseen