Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää kumma äitiyspakkauksen saa? -05 vai -06?

01.03.2006 |

Heips,

nyt kun tuo uusi äitiyspakkaus on ilmestynyt. Niin mistä tietää kumman pakkauksen saa? Meillä laskettu aika 31.7...olis kiva saada tuo -06 pakkaus...eli ei vielä kannata laittaa papereita menemään? Vai miten se määräytyy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kelan sivuilla mainittu että vanha pakkaus jaetaan loppuun maaliskuun aikana. Itse toivoisin uutta pakkausta, mutta saa nähdä miten käy. Paperit laitoin viime viikolla eteenpäin.

Red_Cat & Möykky 27+4

Vierailija
2/5 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta ja jokapaikasta sanoivat silloin, että saan uuden pakkauksen.

Odotin uutta pakkausta innolla ja silti kävi niin että sain vanhan -03 pakkauksen kun niitä oli vielä jäljellä.

Oli ihan hirveä pettymys!

Meille vielä syntyi poika ja oli lilan värinen toppapukukin.

Jäi sitten käyttämättä, mutta nyt pitäisi tulla tyttö, joten se saa periä uuden lila-puvun :)

Lähetin silloin siis vasta huhtikuun alkussa kelaan ne paperit, ja pakkaus tuli toukokuun alussa ja oli siis vanha.

unsku rv 29+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne paperit menemään, niin on suurempi tod.näk. saada uus pakkaus. Mä laitoin viime keväänä huhtikuussa paprut että saisin uuden pakkauksen, mutta silti tuli se vanha ja oli kyllä tosi iso harmi :( Mutta onpa tuota vanhallaki pakkauksella eletty :)

Vierailija
4/5 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin jaetaan vanha sitten uusi, mutta jos kaikki yrittävät viivästyttää papereiden lähetystä, sitä myöhemminhän se jaetaan loppuun.

Vierailija
5/5 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistin oikein, niin voin hyvin odotella itse toukokuun loppuun että saisin varmasti uuden pakkauksen. Mutta eikös se selviä myös kyselemällä samalla seudulla asuvilta pakkauksen jo saaneilta, että kumpi on jaossa.