onko muita jotka istuvat päivät pitkät tekemättä
Kommentit (12)
Minä. On niitä toisenlaisiakin päiviä, mutta tätä tää on mulla enimmäkseen ollut pari vuotta. Vähän jännittää, miten sopeudun opintojen alkuun syksyllä.
Lomalla suurelta osin näin, tosin lenkillä voi käydä vähän pidemmälläkin. Ja nautin tästä suunnattomasti.
On.
Jos ei tarvitse käydä töissä esim loma tai viikonloppu niin kyllähän sitä saattaa monesti huomata että en ole käynyt missään ja kello on jo 21, sitten sitä tulee käytyä edes lähikaupassa että ei ole täysin luuserifiilis..
No tavallaan mäkin, tosin käyn töissä päivät mutta iltasin en tee muuta kun oon kotona doing nothing. Kaupassa käyn kerran-pari viikossa. ''Jee''.
Vierailija kirjoitti:
Minä. On niitä toisenlaisiakin päiviä, mutta tätä tää on mulla enimmäkseen ollut pari vuotta. Vähän jännittää, miten sopeudun opintojen alkuun syksyllä.
Kokemuksesta voin sanoa että hyvin. Alussa on jopa ylimääräistä virtaa kun elämä on taas ihmeellistä.
Minulla on MS-tauti enkä sen takia jaksa käydä kovin pitkällä enkä päivittäin. Lähikaupassa käyn, lenkillä joskus. Kotona siivoilen, kuuntelen musiikkia ja kokkailen, leivon. Jos en olisi sairas, olisin aktiivisempi.
Minä! Vuoden verran minun elämä on pyörinyt lähinnä sohvan ja netflixin ympärillä syövän takia. Todella puuduttavaa, kun päivän kohokohta on miehen kotiin tulo töistä :D Onneksi aloitan parin viikon päästä työt ja pääsen taas normaaliin elämään kiinni :)
Minä. Mä en tosin käy edes kaupassa silloin ellei ole ihan pakko. Ihana joskus vain olla ja löhötä, joko pihalla aurinkoa ottaen tai sohvalla telkkua katsellen.
Minä.