Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsesi rokottamatta jättänyt: pelaat venäläistä rulettia lapsesi terveydellä

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika venäläistä rulettia sekin kun ei tiedä mistä uudistetusta rokotteesta saa narkolepsian tällä kertaa?

Vierailija
2/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa uskoa, että kaikki mahdolliset rokotteet pitäisi ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika venäläistä rulettia sekin kun ei tiedä mistä uudistetusta rokotteesta saa narkolepsian tällä kertaa?

Ei niistä voi saada. Meillehän on toitotettu, että kaikki rokotteet ovat turvallisia. Joukkopsykoosia tuommoset narkolepsiat

Vierailija
4/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet ovat rahastusta

Vierailija
5/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Rusakko taas lobbaamassa isojen lääkefirmojen intressejä.

Vierailija
6/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat punkkiaivokuumeen, sano sitten tuo uudestaan.

Vierailija
7/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoa sun mielipide kiinnosta. Pelottele vaan, senhän sinä osaat, mokomakin hysterisoija. Monta rokottamatonta on Suomessa kuollut? Ei yhtään enempää, kuin rokotettujakaan.

Keksi jo uusi jankkauksen aihe.

"Sammatin hurja epidemia !!!!"

"Leikitte minun sairaan lapseni terveydellä !!!"

"Jäätelönsyönti ja hukkumiskuolemat" jne.

Ota lääkkeesi.

Vierailija
8/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen samaa mieltä. Mutta en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ota mitään rokotteita lapsilleen.

Ap

Vierailija
9/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme kirjautunutta Hel-Nycciä paikalle... :D

Vierailija
10/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen samaa mieltä. Mutta en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ota mitään rokotteita lapsilleen.

Ap

Miksi sun pitäisikään ymmärtää? En minäkään ymmärrä esim. sitä, että joku ei imetä ollenkaan tai vie 1v:n päiväkotiin. Jokainen tekee omat valintansa.

Vierailija
11/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat punkkiaivokuumeen, sano sitten tuo uudestaan.

Käy katsomassa onko rokotteen teho 100%. Palataan sitten asiaan.

Vierailija
12/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sun pitäisikään ymmärtää? En minäkään ymmärrä esim. sitä, että joku ei imetä ollenkaan tai vie 1v:n päiväkotiin. Jokainen tekee omat valintansa.

Noh, tässä nyt on kyse suuremmasta asiasta kuin pelkästä minun ymmärtämisestäni. Ihminen, joka ei ota lapsilleen mitään rokotteita, vaarantaa sekä oman että muiden lasten terveyden.

Jos joku pahoinpitelee lastaan, sanotko siihenkin, että "jokainen tekee omat valintansa"?

Ap

Vierailija
13/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noh, tässä nyt on kyse suuremmasta asiasta kuin pelkästä minun ymmärtämisestäni. Ihminen, joka ei ota lapsilleen mitään rokotteita, vaarantaa sekä oman että muiden lasten terveyden.

Jos joku pahoinpitelee lastaan, sanotko siihenkin, että "jokainen tekee omat valintansa"?

Ap

Kuinka tyhmä olet? Pahoinpitely, yksikin lyönti on rikos. Rokottamatta jättäminen ei ole. Ei niitä voi verrata toisiinsa.

Kuten ei myöskään jäätelönsyöntiä ja hukkumiskuolemia. (Nyt sun ei tarvitse enää käyttää tätä vertausta).

Vierailija
14/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi astuu ruosteiseen naulaan, jätättekö tetanusrokotteen ottamatta? Jos raivotautinen eläin puree lastanne, jätättekö rabiesrokotteen ottamatta? Estääkö hopeavesi rabiekseen sairastumisen?

Vierailija
15/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetuin palstahullu on herännyt. Huomenta sullekin!

Olet kohta kirjoittanut 2 % päivän viesteistä/palstan vrk:n sisällöstä. Jatka. Älä unohda multipeukuttaa.

Vierailija
16/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kuinka tyhmä olet? Pahoinpitely, yksikin lyönti on rikos. Rokottamatta jättäminen ei ole. Ei niitä voi verrata toisiinsa.

Kuten ei myöskään jäätelönsyöntiä ja hukkumiskuolemia. (Nyt sun ei tarvitse enää käyttää tätä vertausta).

No sanotaan sitten vaikka niin, että tunnet naisen, joka juo ja polttaa raskausaikana. Se ei ole rikos. Siinäkin tapauksessa "jokainen tekee omat valintansa". Vai?

Vierailija
17/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Sanna Ukkolaa järkevämpänä. En uskonut, että hän sortuisi tuollaiseen toisten arvoja vähättelevään ja epäkunnioittavaan journalismiin.

Jokaisella vanhemmalla, joka on rokotuksia jättänyt ottamatta on varmasti erittiän hyvät ja painavat syyt. Lapsen allergia lienee yleisin syy. Tai muut huonot omakohtaiset kokemukset. Ja sikapiikkiä ei käy vähätteleminen. Itsellänikin on tuttavapiirissä tapauksia, missä tämä rokote aiheutti vammautumisen. Ja nämä ihmiset kärsinevät niistä lopun ikäänsä. 

Rokotuskriittisyys puolustaa paikkaansa. Samoin kun kaikki kriittisyys. Ei kaikki mitä meille tarjotaan ja mainostetaan ole tarpeellista eikä hyödyllistä. Aikuisen ihmisen on joka tapauksessa otettava lapsestaan vastuu ja hoidettava häntä parhaan taitonsa ja ymmärryksensä mukaan. Jos se edellyttää toimimista vastoin yleisiä tapoja ja uskomuksia, niin silloin niin pitää tehdä.

En ottanut lapsilleni sikapiikkiä vaikka he ovat saaneet kaikki muut rokotusohjelman rokotukset. Ja en tosiaan ole sitä katunut. Vastaisuudessakin aion olla varovaisempi uusien rokotuksien ja lääkkeiden kanssa. Ja myös kuunnella tarkemmin kriittisiä puheenvuoroja aiheesta kuin aiheesta. 

Vierailija
18/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olen samaa mieltä, en ymmärrä näitä "rokotuskriittisiä". He vaarantavat omien ja muiden lasten terveyden ja meidän muidenkin. Nämä foliopäät on tosi rasittavia ja valitettavasti myös vaarallisia. Nauraisin heille ja Trumpille, jos vaaraa ei olisi meille muille.

Vierailija
19/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No sanotaan sitten vaikka niin, että tunnet naisen, joka juo ja polttaa raskausaikana. Se ei ole rikos. Siinäkin tapauksessa "jokainen tekee omat valintansa". Vai?

Kysyn uudestaan: kuinka tyhmä olet?

Se itseasiassa saattaa jopa täyttää rikoksen tunnusmerkit, mikäli selvää vahinkoa tulee. En ole täysin varma, mutta aihe lastensuojeluasiakkuuteen/mahdolliseen huostaanottoon se ainakin on. Toisin kuin rokottamattomuus. Ei niitä voi verrata toisiinsa.

Päihteidenkäyttö raskausaikana aiheuttaa aina lapselle vahinkoa, kuten myös päihteidenkäyttö jo syntyneen lapsen lähellä. Rokottamattomuus saattaa joskus pelastaa jopa lapsen hengen. On olemassa sairauksia, joita sairastava ei voi rokotuksia ottaa.

Vierailija
20/84 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Ukkola - vitsi journalistipiireissä jo valmiiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi