ONKO OUTOA??? 20V POIKANI ON 166CM JA PAINAA 50 KG?
Kommentit (19)
Hän on tavanomaista pienikokoisempi. Mutta ei sillä tavalla outo, että olisi mistään kehityshäiriöstä välttämättä kyse (vrt. "oikeat" kääpiöt).
Minkä kokoinen sinä olet, entä lapsesi isä, isovanhemmat ja muut lähisukulaiset?
Perintötekijät vaikuttavat eli pienten ihmisten perintötekijöillä tulee pieniä jälkeläisiä. Toisaalta poika voi kasvaa vielä armeijaiässä.
Hyvin pienikokoinen mieheksi, mutta voihan hän siitä rotevoitua, kun ikää tulee. Urheilu yleensä auttaa. Sinänsä kuitenkin normaalin rajoissa.
Outoa on se että jankkaat täällä asiasta.
No onhan hän mieheksi lyhyt, mutta pituuspainosuhde ok. Hoikka on.
Testosteroni piikkejä ois lekurilta saanut ja pituutta ois tullut jos olisit vaan vienyt lapsesi ajoissa teini-iässä lekuriin. Nyt ikuisesti pätkä....mut massa saa lisää kun viet poikasi salille :)
Outoa ja sivistymätöntä on kirjoittaa otsikko isoilla kirjaimilla. Se tarkoittaa huutoa netiketin mukaan. Sinänsä on aivan sama lapsesi koko, luultavasti tuosta vielä kasvaa joten vedä henkeä, lakkaa huolehtimasta ja vapauta se Caps Lock, joooko?
On tämä aika vitun outo ja typerä aloitus.
Outoa on että tiedät noin tarkasti aikuisen poikasi painon.
On se ainakin tosi lyhyt. Mun 15 vuotias poika on 184 cm ja kaikki se kaverit about samanpituisia.
Vierailija kirjoitti:
On se ainakin tosi lyhyt. Mun 15 vuotias poika on 184 cm ja kaikki se kaverit about samanpituisia.
Vieno humblebrag ja vielä näin typerästä asiasta.
No pojan isä on 172cm ja minä 164cm. Minun puolella on pitkiä. Isän äiti taas lyhyt 157cm ja hänen kaikki veljensä ovat 160 senttisiä.
Ap
Voi raasu kun noin käppänäksi jäänyt. Miehelle lyhyys on vähän huonompi homma naismarkkinoilla....
Ihan normaaliahan tuo on, vaikka toki melkoisen lyhyeksi taitaa poika jäädä. Ehdottaisin, että ainoa oikea ratkaisu pojallesi olisi ryhtyä homoksi ja nimenomaan bottomiksi, siis siksi ketä pannaan. Tuskinpa hänestä oikein muuta hyötyä kenellekään on, ainakaan naiselle, ellei sitten löydä töistä todella lyhyttä naista rinnalleen.
Kyllä hän pienikokoisille aasialaisnaisille kelpaa.
Jossain Filippiineillä ja Japanissa olisi ihan keskipituinen mieheksi.
Up