Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita otsikot eläinten tappamisista?

Vierailija
25.07.2016 |

Itselleni tulee aina tosi paha mieli ja ahdistunut olo, kun luen, että joku sekopää on tappanut viattoman luontokappaleen. Niin kuin tuo siili juttu ja naapuri joka tappoi kissan. Mikä ihmisiä oikein vaivaa? :( En pysty edes klikkaamaan näitä juttuja auki ja lukemaan mitä oikeastaan on tapahtunut, kun olo on jo valmiiksi niin paha.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ja raivostuttaa minuakin.

Vierailija
2/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kovasti ja ihmetyttää, miten ne aina osuukin silmiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on häiriintyneitä ja tekee kuvottavia tekoja eläimille tai ihmisille.

Eihän sotiakaan olisi, jos kaikki olisivat normaaleja, rauhallisia ja järkevästi toimivia. 

Vierailija
4/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tosi paljon. :( Haluaisin vaan auttaa niitä kaikkia, mutta en voi. Yritän olla ajattelematta..

Vierailija
5/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En voi käsittää millainen hirviö tahtoo pahaa viattomille luontokappaleillekin. Tuo siili, auton perässä raahattu koira, se kissa... Kunpa hirviöihmisiä ei olisi ollenkaan.

Vierailija
6/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Mielestäni kaikki tappaminen pitää piilottaa kansan silmistä. En todellakaan haluu tietää miten esim. ruoka on päätynyt lautaselle tai miten mun uggit on tehty. Ei oo mun vika, mä vaan elän elämääni.

Vierailija
7/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ahdista, koska olen lukenut ihan liikaa juttuja siitä julmuudesta ja niistä kaikista hirveyksistä mitä maailmassa tapahtuu joka päivä. Tuntuu ettei vaan enää jaksa ahdistua oikein mistään.

Maailmassa on loputon määrä kärsimystä, ja tälläkin hetkellä mm. Syyriassa ja Turkissa (monien muiden maiden ohessa, tietenkin) tapetaan ja kidutetaan lukemattomia ihmisiä. Tätä taustaa vasten ei yhden viattoman ihmisen tai eläimen tappaminen paina paljoa mitään.

Liian paljon kun tulee miettineeksi tämän maailman menoa, niin siinä lopulta kyynistyy lähes väistämättä...

Vierailija
8/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
9/9 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee myös ihan järkyttävä olo noista jutuista, kun eläimiä on kohdeltu kaltoin - vaikea edes käsitellä sitä tunnetta. En ymmärrä, miten joku voi satuttaa jotain niin viatonta. Aloin myös vegeksi, ettei eläimiä jouduttaisi satuttamaan mun takia :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä