NOLOA! Kakkaa lurahti pari kukkurallista lusikkaa seksin yhteydessä lattialle :(
Ja miehen jaloille pari tippaa.. Laukesin ja ejakuloin, samalla oli paskat lentäny lattialle. Harrastettiin siis pesukoneen päällä. Olin juuri käynyt kakalla pöntöllä, menin suihkuun ja mies seurasi mukana seksi mielessä.. Ei mullakaan mitään vastaan ollut, eikä kakattanut. Noh, seksin loputtua mies huusi hyi helvetti onks toi paskaa. Ja sitähän se oli :( mies vain toitotti miten oksettavaa, yäk yök yms. Niinpä. Ja nyt nolottaa. Loppuilta oli hiljaista ja mies lähti kotiinsa. En ymmärrä miten noin kävi, enkä tiedä miten kehtaan enää ikinä miestä nähdä. Kohtalontovereita?
Kommentit (38)
Paskaa? Onko muka normaalia että paskaa tulee kesken seksin?. Ap
No ei ku olen nainen. Ja mies hoiteli pimppiä. Ap
Jep. Oliko "mies" joku 18-vee? (Ei millään pahalla, teinit) Oikea mies olisi hoitanut tilanteen hienotunteisemmin. Hyvä vaan jos et enää joudu näkemään.
Eli ukko siis pani susta kirjaimellisesti paskat ulos? Asiaa :-)
Voi ei :/ Tuo on pahin pelkoni seksin aikana. Aina kun ejakuoin, pelkään että tulee jotain perseestäkin. Anyway, miehesi on idiootti. Ymmärrän että tuossa menee hämilleen ja varmasti ällöttääkin, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata käsitellä tuollainen järkevämmin.
Mihin te niitä lusikoita käytitte?
Valehtelet! Sitä kuraa tuli ainakin pari lapiollista!!!
Vierailija kirjoitti:
Mihin te niitä lusikoita käytitte?
Ilmeisesti paskan mittaamiseen:)
Eikä kakattanut? No, kummasti sit paskoit pesukoneen, miehen jalan, lattian ja vielä lusikankin. Ei toi ihan normaalia ole.
Kun saa oikein voimakkaan orgasmin ja ejakuloi, niin siinä tärisee alapää ihan joka millistä. Peräaukkokin supistelee (niin ja vaikkei ole ollut persepanoa) ja saattaa tulla hieman ulostettakin. Ja ei, se ejakulaationeste ei ole pissaa. Tämän olen monesti todennut kylppärin valkoisilta kaakeleilta. Neste on kirkasta ja haisee makealta. Mutta niin, tällaista kun saa oikein voimakkaan vaginaorgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Kun saa oikein voimakkaan orgasmin ja ejakuloi, niin siinä tärisee alapää ihan joka millistä. Peräaukkokin supistelee (niin ja vaikkei ole ollut persepanoa) ja saattaa tulla hieman ulostettakin. Ja ei, se ejakulaationeste ei ole pissaa. Tämän olen monesti todennut kylppärin valkoisilta kaakeleilta. Neste on kirkasta ja haisee makealta. Mutta niin, tällaista kun saa oikein voimakkaan vaginaorgasmin.
Sorry, sehän tutkittiin aika vasta et se todellakin on pissaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, sehän tutkittiin aika vasta et se todellakin on pissaa..
Niin sanoo ne jotka ei totuutta tiedä ja koe. Toisin kuin esim minä:)
Vaikee olla nauramatta kun kuvittelee jotain tutkijaporukkaa ejakuloimassa ja selvittämässä onko se pissaa vai ei.
Olkoon mies onnellinen! Tuossa ei oo mikään pielessä eikä pahasti. Jos hän saa sut tollaiseen kiimaan, niin kaikki on ihan ok miehesi on vaan vähän poikanen vielä.
Hei sisko, ei se ollut kakkaa, ejakuloit vain takakautta. Voimaannuttavaa!
Kyllä pitäis toisen eritteet kestää, jos seksiä yhdessä harrastaa.