Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidin kaverin lasta ja

Vierailija
25.07.2016 |

olin yötä, koska hän palasi vasta hyvin myöhään. Nukun korvatulpat korvissa, koska olen huonouninen ja herään ääniin helposti. Nukuin aamulla kuulematta ja heräämättä. Herään, kun kaverin lapsi herättää minut. Kaveri on lähtenyt töihin noin puoli tuntia sitten ja jättänyt lapsen myös nukkumaan, koska minä nukuin. Näin vastuulleni jäi lapsen aamutoimet ja vienti hoitopaikkaan. Olin aika ällistynyt tästä, koska tästä ei ollut sovittu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Minkä ikäinen lapsi? Oletko arjessa ihan tosi paljon mukana? Sillä mä en osaisi kovin monen kaverin lasta edes viedä päiväkotiin. Siis en tietäisi missä päiväkoti fyysisesti sijaitsee. Saati että mitä sinne otetaan mukaan. Aika outoa.

Vierailija
2/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menithän nukkumaan vasta, kun kaverisi oli palannut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En ole siis ap, mutta ihan kiinnostaisi tietää miksi ei saa mennä nukkumaan, jos lapsi menee nukkumaan, vaikkei vanhempi olisi tullutkaan vielä kotiin?

Vierailija
4/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaveri käynyt kotona?

Kaveri taitaa hiukan käyttää sinua hyväksi ja testata, mihin suostut.

Vierailija
5/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En ole siis ap, mutta ihan kiinnostaisi tietää miksi ei saa mennä nukkumaan, jos lapsi menee nukkumaan, vaikkei vanhempi olisi tullutkaan vielä kotiin?

Kyllä tietysti voi mennä, mutta ei niillä korvatulpilla, sitä olisin kysynyt seuraavaksi. :) Jos ei kerran herää ääniin. 

Vierailija
6/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos aamusta ei oltu sovittu. Mitä jos et esim olisi herännyt lapsen herättämisyritykseen ja lapsi olisi sitten telonut itsensä sinun nukkuessa, kun yrittänyt viihdyttää itseään ollessaan ns yksin.

Vierailija
7/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 5v. Suht paljon mukana ja siksi hän maksoikin minulle myös jotain. Auttelin aika paljon kaikenlaisissa jutuissa ja hän antoi minulle vastineeksi ruokaa tai tavaraa tms, olin tuolloin työtön, joten aikaa oli, muttei rahaa. Hoitopaikan tiesin, koska hän kertoi lapussaan, minne lapsi pitää viedä.

En muista, mihin aikaan menin nukkumaan. Miksi kysyt? Ap.

Vierailija
8/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietysti voi mennä, mutta ei niillä korvatulpilla, sitä olisin kysynyt seuraavaksi. :) Jos ei kerran herää ääniin. 

Aika moni tuttuni nukkuu ihan kotonaan, omien lasten ympäröimänä korvatulpat korvissa. Juuri siksi ettei heräisi ääniin. Kyllä kirkuminen tms. on asia sitten erikseen.

Vierailija
9/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tuttuni nukkuu ihan kotonaan, omien lasten ympäröimänä korvatulpat korvissa. Juuri siksi ettei heräisi ääniin. Kyllä kirkuminen tms. on asia sitten erikseen.

Silloin onkin vastuussa omista lapsistaan. 

Vierailija
10/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan miksi tästä täällä avaudun johtuu siitä, että minusta tämä ei ollut kovin kivaa käytöstä. En kuitenkaan sanonut mitään, koska kyseinen kaveri voi olla todella hyökkäävä ja agressivinen enkä kestä riitoja itse. Tiedän, olen tossukka. Harmittaa silti aika paljon, että joku tekee tuollaista kysymättä, käykö se minulle. Ap.

Vierailija
11/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, nyt ymmärrän nukkumiskysymyksen. Toki herään, jos isompaa ääntä on, mutta pelkkä kävely ei minua herätä, jos on korvatulpat, ilman tulppia heräisin kyllä ihan kaikkiin ääniin. Nyt kun mietin, muistan, että olin hereillä kunnes kaveri tuli kotiin. Oli pakko olla yötä, koska julkisia ei enää kulkenut ja varaa taksiin ei ollut ja kaveri ei sitä halunnut kustantaa. En myöskään halunnut keskellä yötä kävellä usean kilometrin matkaa. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme