Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi mustasukkainen, jos meikkaat töihin ja sinulla on miespuolisia työkavereita?

Vierailija
25.07.2016 |

Vai pitääkö hän meikkaamistasi luonnollisena asiana?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa meikata töihin. Mutta olen aika luonnonkaunis, niin eipä tuo minua niinkään haittaa

Vierailija
2/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miksi ihmeessä olisi? Ei kuulosta ihan normaalilta. Saan meikata, pukeutua miten haluan ja jopa puhua muille miehille. Enpä tosin ole näihin mieheltäni lupaa kysellyt, koska olen aikuinen enkä tarvitse lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole huhu.

Vierailija
4/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meikkaan jos tuntuu siltä. Mies ei kyttää onko mulla miehiä vai naisia työkavereina ja voin normaalisti puhua kaikista ihmisistä ja voin olla miten hemaisevan näköinen tahansa halutessani. AP:n mies ei taida tajuta että kyllä meikittömät naisetkin kauniita on ja moni erityisesti tykkää meikittömistä naisista... Itse olen bi ja katselen juuri eniten meikittömiä naisia aina. Saatan vähän flirtatakin, hui kamala! Taitaa kohta olla semmonen homma että AP et pääse töihin ollenkaan!

Vierailija
5/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mustasukkainen. Meikkaan kyllä, en tosin paljon. Miespuolinen työkaverini on homo.

Vierailija
6/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas! Olen miesvaltaisella alalla ja todellakin meikkaan töihin, erityisesti päivinä, jolloin tapaan asiakkaita. (Nekin muuten yleensä miehiä.) Joskun on myös illanviettoja työporukalla jne.

Tulisi varmaan mies hulluksi, jos tuollaisesta alkaisi stressaamaan!

Vierailija
7/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan meikata ja mulla saa olla jopa miespuolisia kavereita ilman että mies on mustasukkainen... :-O

Vierailija
8/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta parisuhteelta, jos tuollaisia normaaliin elämään kuuluvia asioita kytätään. 

Onko AP:n miehellä heikko itsetunto tai vaihtoehtoisesti pettääkö hän itse, jota sitten yrittää peitellä mustasukkaisuudellaan?

Vierailija
9/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kyllä kun kasvoistaan hyvin ruma tuttuva sanoi muka ylpeänä että hänen miehensä ei anna hänen meikata. Oli naurussa pidättämistä.

Vierailija
10/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaikki miespuoliset ystävät tylysti. Olin heille extratyly jotta eivät koskaan enää edes haluaisi jutella minulle. Mies tyhjensi kaikkien meikkipurnukoitteni sisällön ja nakkasi purkit roskiin, jotta en voi käydä kaivamassa niitä takaisin. Tosin miksi edes haluaisin uhmata Mieheni käskyä.

Lihotin itseäni miehen toiveesta neljäkymmentä kiloa, sillä mies arveli että saisin sitten vähemmän huomiota muilta miehiltä. Miespä ei vaan enää sitten pitänytkään minusta ja laittoi minut nälkäkuurille. Laihduin 50 kiloa.

Koska edellinen ei onnistunut, ilmoitti Mieheni työpaikalleni minun eroavan. En käy enää töissä, jotta en näe vieraita miehiä. Poistun talosta vain juoksulenkeille. Mieheni ajaa autolla vieressä ja pitää minua valjaissa, jotta en juokse pusikkoon panemaan vastaantulevien miespuolisten lenkkeilijöiden kanssa. Lenkillä on silti käytävä, jotta vartaloni olisi Mieheni mieleen.

Vierailija
11/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole normaalia.

Vierailija
12/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei sano mitään, mutta katselee hymyillen hyväksyvästi, kun laitan itseäni nätiksi ;)

Vierailija
13/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meikkaa, saisi meikata enemmän ja useamminkin ja ehdottomasti arvostan sitä.

Vierailija
14/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää, että käyn joka aamu suihkussa, meikkaan ja laitan nätit vaatteet. Hän luultavasti huolestuisi, jos en meikkaisi ja ajattelisi minun olevan masentunut.

Vierailija
15/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mustasukkainen miespuolisista työkavereista eikä ole moksiskaan siitä, että vien miespuolisen asiakkaan suihkuun. Meikkaaminen on täysin fine.

Vierailija
16/16 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen ei ole meillä mikään ongelma. Työpaikallanikin kaikki työntekijät ovat naisia, lukuun ottamatta pomo ja eräs uusi työntekijä joka on vähän yli kuukauden ollut meillä. Uudesta työntekijästä kuullessaan mies kyseli vähän että nainen vai mies ja kun tuli vähän yllätyksenä että mies (varmaan oletti jotenkin että kyseessä nainen koska muutkin naisia) niin sitten tuli pientä kyselyä että "no onko edes kiva ja hyvännäkönen.." :D Tuollaista pientä ja harmitonta, ei ihan tosissaan ole :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi