Naiset! Sinkut ja varatut, kuinka usein masturboit?
Kommentit (12)
Eilen pari kertaa, tänään jo kerran. Näin yöllä unta, jossa makasin alasti rannalla ja Harrison Ford (vaatteet päällä) hiveli mun pyllyä pitkällä Indiana Jones -ruoskalla. Ei siis lyönyt, vaan siveli hellästi. Huuh. Valitettavasti uni siirtyi johonkin kummaan paikkaan, jossa päädyin sänkyyn eksäni kanssa ja seksi oli ihan yhtä huonoa kuin irl silloin joskus aikoinaan.
Niin ja edellinen vastaaja on siis sinkku, halut on aika vähissä olleet, kun ei ole parisuhdetta.
Sinkku, 1-3 x päivässä. Kumma kun siihen ei vain kyllästy, toisin kuin seksiin miehen kanssa. Hauska ja halpa hupi, parasta mielialalääkettä.
Vaihtelevasti arviolta 1-6krt vko. Riippuu seksin määrästä ja omista haluista, jotka vaihtelee kierron mukaan. Parisuhteessa olen ja yhdessä asutaan.
Vähintään kerran viikossa, yleensä ehkä kaksi ja joskus paljon enemmänkin. Usein silloin kun mies on töissä ja minä jäänyt yksin pötköilemään ja joskus yhdessä miehen kanssa. Avoliitossa siis olen.
Ehkä kerran viikossa. Jos jaksan. Ja olen siis sinkku.
En koskaan, ei tunnu hyvältä ja en omista vibrattoria.
N24
Sinkkuna vähintään pari kertaa viikossa. Välillä saatoin masturboida useita kertoja päivässä, mutta sen jälkeen tuli pidetty taukoa useampi viikko.
Nyt parisuhteessa en lainkaan, seksiä riittää ainakin vielä niin usein kun vain haluaa.
Pari kertaa viikossa. Ei korreloi seksihalujen kanssa, koska masturbointi ei juurikaan tuota minulle seksuaalista tyydytystä sinänsä, vaikka saankin orgasmin. Olen erittäin yhdyntäkeskeinen, joten se tyydyttäisi.
Parisuhteessa. Eilinen oli poikkeuspäivä koska masturboin neljästi, normiviikkona 2-4kertaa.
En koskaan, ikisinkkuus masentaa liikaa.