Mitä ihmettä mies osti Alkosta?!?
Meille tulossa vieraita viettämään iltaa ja laitoin miehen kauppalistan kanssa kauppareissulle, sanoin myös että alkosta voi tuoda jotain kesäistä jälkkärin kanssa. Viinit oli siis jo ostettu etukäteen. Mutta mite tekee mies, tuo alkosta kolme pulloa VALDEMARIA?? Siis mitä ihmettä, spurgujen juomaa? Oli kuulemma kesäisen näköistä ja Alkon kuvaus tuotteesta kuulosti hyvälle. Voi jestas!
En nyt todellakaan lähde tänänä enää pelkän Alkon takia ajelemaan kaupunkiin, joten kehtaako tarjota tuota valdemaria niin etteivät vierat näe pulloa tai vaikka jäitten kanssa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kertonut, että halusit tarjota vieraille Sorbusta?
Koskaan kuuluutkaan? Fresita oli lähinnä mielessä.
ap
No fresita nyt ainakin on wt juoma:D
No tiedän, viinit pöydässä on sentään laadukkaita ja ymmärrän niiden päälle. Fresita näin epäformaalissa illanvietossa menisi kesäkuumalla oikeen hyvin, olkookin wt.
ap
meni aapeellä niin sanotusti kuppi nurin :D
Vieläköhän Vinettoa on olemassa,eikös se myös ollut rantojen miesten juhlajuoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ole enää myynnissä. Vanhempi väki muistaa hyvin.
Minä en pysty juomaan Valdemaria. Kammottavaa litkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No juu, sehän se onkin oikein laadukas juoma! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun on järkiruon aika, niin kaadat juoman valmiiksi laseihin. jos hyvin käy, niin kukaan vieraas ei kysy että mitä juomaa lasissa on.
Minä olen joskus vieraille tarjonnut euron maksanutta venäläistä kuoharia ja kovin kaikki kehuivat että onpas hyvää, Cavaa arvelivat olevan. Minä naurua pidätellen vain nyökkäilin :D
Venäjällä muuten on tosi hyviä ja halpoja kuohujuomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No fresita nyt ainakin on wt juoma:D
No tiedän, viinit pöydässä on sentään laadukkaita ja ymmärrän niiden päälle. Fresita näin epäformaalissa illanvietossa menisi kesäkuumalla oikeen hyvin, olkookin wt.
ap
No kerropa mitä sun "laatu" viinit on?
Saadaan vähän taas nauraa
Paikalla mahdollisesti olevat Alkon myyjät voisivat kertoa, ostaako tuollaisia spurgujuomia kukaan n.s normaali?
Valdemar on made in Finland. Miehesi päätti vähän elvyttää, pointsit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
80-luvulla jopa ostin pari kertaa juhlajuomaksi :D En ollut rantojen Ellu, mutta köyhä opiskelija ja hinta-"laatu" -suhde hyvä. Laadulla tarkoitan tietysti alkoholiprosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän Vinettoa on olemassa,eikös se myös ollut rantojen miesten juhlajuoma.
Vinetto, Sorbus, Gambina, Aperita ja Ruska, niillä lähtee hampuusin viinantuska.
Amarone toimii punaviininä ja sveitsiläinen Jolicoeur valkoviininä. En siis osta kuraa toisin kuin mieheni.
Ei menyt valdemar edes vissyn kanssa D: Antakoot mies vaikka työkavereille pikkujoululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Paikalla mahdollisesti olevat Alkon myyjät voisivat kertoa, ostaako tuollaisia spurgujuomia kukaan n.s normaali?
Opiskeluaikoina osa kavereista suosi juhlajuomana Sorbusta ja Gambinaa. Hirveän makuisia litkuja, mutta niillä sai halvan humalan. Me tytöt olimme sentään fiinimpiä ja joimme saippuanmakuisesta Gin Lemonista tehtyjä drinkkejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai sitäkö ei saa enää? :(
Harmi! Olin haaveillut, että kesäloman alkaessa haen nuoruusvuosien muistoksi pullollisen Sorbusta :(
No siis riippuu aivan vieraista että kehtaako tuota tarjota. Vanhemmille/isovanhemmille en kehtaisi tarjota mutta kyllähän sitä muutamalle kaverille voisi tarjota. Mitä enemmän sitä juo niin sitä paremmalle alkaa maistumaan.
Jos kesä ja loma niin mikä jottei ap itse voisi tuosta pullon naukata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai sitäkö ei saa enää? :(
Harmi! Olin haaveillut, että kesäloman alkaessa haen nuoruusvuosien muistoksi pullollisen Sorbusta :(
Kyllä näin ikävästi on päässyt käymään. Itsekin järkytyin, kun vähän aikaa sitten sisäistin asian. Tuo hinta-"laatu" -suhde juttu on ihan faktaa. Joskus oli (voi olla vieläkin, en jaksa hakea) vissiin teekkareiden ylläpitämä sivu, missä oli laskettu kaikille alkon tuotteille kännäyshinta. Näillä väkevillä viineillä sai todellakin prosentteja edullisimmin.
Olen järkyttynyt saatuani täten tietää, että Fresita onkin wt. Mikä nyt eteen?
Hyi hemputti! Pakko oli maistaa ja täytyy sanoa että kamalaa roskaa! Koitan vielä mehuun ja vissyyn sekoittaa mutta ei tätä mitenkää kehtaa näin vieraille tarjota. Saavat tyytyä mehuun ja kahviin jälkkärin kanssa. Perhanan ukko, saa itse kyllä juoda valdemarinsa.
ap