Lue keskustelun säännöt.
Pahan hajun haistaminen
25.07.2016 |
Mistä voi johtua pahan hajun haistaminen? Aluksi oma hikeni alkoi mielestäni haista hirveällä. Nyt Kahvinporot ja kahvi sekä pepsi haisevat kuvottavalle. Samoin pakokaasu. Haju on todella paha ja luontaantyöntävä. Alan olla huolestunut..mistä nämä voivat olla oireita?
Kommentit (4)
En ole koskaan tupakoinut. En haista hajua koko aikaan vaan nämä kahvit merkistä riippumatta, pakokaasu yms. ovat alkaneet haista ihan hirveiltä nenääni.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole raskaana..siitä olen ihan varma. Pelkään, että voiko olla joku kasvain mutta ei ole muita oireita.
Lopetitko tupakoinnin?