Lapset siskolla hoidossa, hän oli taas antanut poikieni leikkiä nukeilla kielloistani huolimatta
Minulla on mieheni kanssa 4- ja 6-vuotiaat pojat ja 6-vuotias tyttö, siskollani on 4v ja 7v tytöt. Meidän huushollissa pojat eivät ole koskaan leikkineet tytön nukeilla, vaikka välillä olisivat halunneetkin. Uskomme miehen kanssa sukupuolirooleihin. Noh, olemme Pärnussa kahden kesken lomamatkalla ja lapset ovat siskoni perheen luona hoidossa. Lapset ovat aina innoissaan, kun pääsevät sinne, koska kahden tyttären perheessä nukkeja on vaikka muille jakaa. Sanoin kyllä siskolleni, että Vili ja Jami eivät sitten nukeilla leiki vaan keksit heille jotain poikien leikkejä. Asiasta on ennenkin ollut puhetta, mutta arvatkaapas mitä näen kun avaan kännykän ja siskoni on lähettänyt minulle whatsapissa tilannekatsauksen jossa kaikki lapset yhdessä isossa ringissä leikkivät nukeilla. Ollaan miehen kanssa raivosta punaisina täällä. Kiva kun omaan siskoonkaan ei voi luottaa!! Jos pojastani kasvaa homoseksuaali (ei mitään heitä vastaan) niin tiedänpäs ainakin mistä se juontaa juurensa..
Kommentit (9)
Onpa taas surkeaa provoilua. Mutta jos ei ole provo, niin voi miten hölmöt vanhemmat on pojilla.
Apuaa onks tällasia ihmisiä??! Nuket + pojat = homous ? (:D)
Noo ehkä mä lähen tästä takavasemmalle, toivottavasti Pärnussa iltaakohden rauhotutaan vanhempien väliseen heterotoimintaan ni saavat pojat rentoutuneet vanhemmat heitä tuolta pahalta sisarelta hakemaan. *reps*
Minkälainen ihminen olet, kun edes viitsit kirjoittaa näin huonon? Tunnen voimakasta myötähäpeää..
Homous on synnynnäinen ominaisuus. Sitä ei siis valita, kasveta, tartuteta, opeteta tai paranneta (ehkä joku päivä geeniteknologian avulla).
Anna poikien leikkiä nukeilla. Ei ne siitä homoiksi muutu.
Provon taso on pettymys.Aihe,siis sukupuoliroolit tai sukupuolineutraali kasvatus,on kuitenkin sellainen,että lahjakas provoilija olisi voinut kehitellä kunnon paskamyrskyn.AP,kirjoittele provoja vaikka pöytälaatikkoon harjoitusmielessä ja julkaise seuraava vasta,kun siinä on edes vähän yritystä.
-10/5