Yhteenmuutto miehen taloon.
Moi. Otettiin täs tytöystävän kanssa yhteenmuutto puheeksi. Oon asunut kohta neljä vuotta yksin ja viikonloppulasten kanssa omakotitalossa.
Mutta mitä tyylejä tässä hommassa on? Tyttöystävä asuu vuokralla. Hän itse ehdotti, että ostaisi puolet mun talosta. Tuo oli mun mielestä vähän kumma juttu. Jos hän ostaisi puolet talosta niin saisin maksettua omat velat pois ja rahaa jäisikin vielä 20 tuhatta ylikin. Ja toisekseen en ole enää innokas jakamaan taloa. Kerran sen jo tein ja kalliiksi tuli :D
No sitte hän kysyi, että maksaisiko hän mulle vuokraa? No ei helevetti. En mä nyt halua elämänkumppanilta vuokraa periä.
Vai tuleeko hän vaan asumaan ja kustannukset jaetaan miten jaetaan?
Tosiaan mulle ihan uusi kuvio mutta täältähän nyt varmasti löytyy kokemuksia:)
Kommentit (3)
Pidä talosi omissa nimissäsi ja jätätte kulut. Sinä maksat kaikki omakotiasumisen kulut: sun talo etkä halua sitä jakaa.
No niinkauan kun hän on vaan tyttöystävä, niin sovitte vaan jonkun summan millä hän ostaa vaikka ruokaa tms. ihan samahan se on maksaako vuokraa vai mitä maksaa. Jos eläisitte avoliitossa, teillä voisi olla vaikka yhteinen taloustili vanhanaikaisesti, johon molemmat laittaa x-määrän rahaa, ja sieltä maksetaan kaikki elämiseen liittyvät laskut ja jopa ruokakulut. Itse maksaisitte sitten autonne, puhelimenne, vaatteenne ym. henk.koht. kulut.
Minkä ihmeen takia naiset laittavat pisteen otsikkoon?