Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä hitto noita ampiaisia vaivaa? käyvät päälle kuin yleiset syyttäjät!

Vierailija
24.07.2016 |

olimme parvekkeella ja yksi tunki miehen kahvikuppiin, toinen taas pörräsi pääni ympärillä ja koetti kävellä naamalla vaikka minulla ei ollut hajuvettä tai edes aurinkorasvaa... ja kaveri joutui juoksemaan ravintolan terassilta pakoon, kun ampiainen tuli syömään hampurilaista kädestä! yleensähän nuo ovat sekaisin vasta alkusyksystä, miksi jo nyt?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ovat ärsyttäviä. Ja se ei pidä ollenkaan paikkaansa, että häipyvät, jos ei huido.

Vierailija
2/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut olosuhteiden puolesta suotuisa kesä, niin ehkä ovat saaneet pesintähommat hoidettua etuajassa ja ovat sen vuoksi toimettomina ja aggressiivisia normaalia aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa! Kui ne nyt jo sekoilee 😢

Vierailija
4/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ovat ärsyttäviä. Ja se ei pidä ollenkaan paikkaansa, että häipyvät, jos ei huido.

joo, ei pidä! istuin kuin patsas mutta siinä vaiheessa piti huitoa kun alkoi tepastella silmälasien päällä..! 

ap

Vierailija
5/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alkusyksy sääolosuhteiden puolesta ainakin keskisuomessa. Ehkä se aurinko tulee esiin jossain vaiheessa.

Vierailija
6/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa pesivät ampparit ovat ihan hullun aggressiivisia.

Vierailija
7/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse todistin, miten pari pissistä pinkoi mäkkärin terassilta pakoon kun ampiaiset kiinnostuivat pirtelöistä. huvitti, kunnes ampiainen tuli tepastelemaan ranskalaisteni päälle !  pisti perkele käteen kun koetin huitoa pois..

Vierailija
8/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minäkään, mutta sekaisin ovat ! Tulevat syömään lautaselta , sukeltavat jopa kuivaan viiniin ja kaljaan jotka yleensä ovat "ampparivapaita juomia", tunkevat naamalle ja vaatteiden alle ja sisälle heti jos joku räppänä vain on auki...

Vierailija
9/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mulle silkkaa painajaista. Kammoan amppareita enemmän kuin mitään muuta, oikeasti. En tiedä mistä se edes johtuu, mutta ihan jo ajatuskin saa kylmät väreet aikaan. Kammo vaan pahenee vuosi vuodelta ja reaktioista tulee entistä voimakkaampia vaikka tietoisesti yritän pysyä rauhallisena ampparin läheisyydessä.

Viime maanantaina olin kummitytön synttäreillä, syötiin kakkua ja kahviteltiin terassilla. Tai siis sitä jatkui noin 10 min kunnes 5 ampparia löysivät mestoille. Söin sitten sisällä poikaystäväni kanssa kahden kakkuni loppuun.

Ne ei saatanat anna yhtään armoa. Jos olet paikallasi, ne pesiytyvät kasvoihin. Jos huidot, helvetti on irti. Jos lähdet karkuun, ne tulevat perässä. Melkein itkettää kun ajattelenkin. MIKSI JO NYT?!

Kimalaiset on ok. Ne tulee vaan morottamaan ja lähtevät pois kun eivät löydä mitään kiinnostavaa. Ampiaiset on helvetin syvimistä syövereistä. Kiitos kun sain avautua. Tarttis varmaan mennä johonkin kammohoitoon.

Vierailija
10/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mulle silkkaa painajaista. Kammoan amppareita enemmän kuin mitään muuta, oikeasti. En tiedä mistä se edes johtuu, mutta ihan jo ajatuskin saa kylmät väreet aikaan. Kammo vaan pahenee vuosi vuodelta ja reaktioista tulee entistä voimakkaampia vaikka tietoisesti yritän pysyä rauhallisena ampparin läheisyydessä.

Viime maanantaina olin kummitytön synttäreillä, syötiin kakkua ja kahviteltiin terassilla. Tai siis sitä jatkui noin 10 min kunnes 5 ampparia löysivät mestoille. Söin sitten sisällä poikaystäväni kanssa kahden kakkuni loppuun.

Ne ei saatanat anna yhtään armoa. Jos olet paikallasi, ne pesiytyvät kasvoihin. Jos huidot, helvetti on irti. Jos lähdet karkuun, ne tulevat perässä. Melkein itkettää kun ajattelenkin. MIKSI JO NYT?!

Kimalaiset on ok. Ne tulee vaan morottamaan ja lähtevät pois kun eivät löydä mitään kiinnostavaa. Ampiaiset on helvetin syvimistä syövereistä. Kiitos kun sain avautua. Tarttis varmaan mennä johonkin kammohoitoon.

Tämä. Ja vakavasti allergisena niille tuo on vielä melkoista kuoleman tanssia niiden kanssa. :(

Vierailija
11/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vielä lentomuurahaisiakin !:O

Ei tee mieli paljon mennä ulos, kun parvekkeen lattia on mustanaan lentomuurahaisia ja ampiaiset koettavat murtautua läpi keittiön ikkunan hyttysverkosta..

Vierailija
12/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pisti viime viikolla käteen kun menin huitomaan sitä niskasta pois. Eihän niitä saisi huitoa jos ei halua pistoa, mutta en nyt tajunnut mikä siellä niskassa kutittaa niin tuli huidottua.

Vierailija
13/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minäkään, mutta sekaisin ovat ! Tulevat syömään lautaselta , sukeltavat jopa kuivaan viiniin ja kaljaan jotka yleensä ovat "ampparivapaita juomia", tunkevat naamalle ja vaatteiden alle ja sisälle heti jos joku räppänä vain on auki...

TÄMÄ. Olen ennen saanut juoda viinini rauhassa, kun naapuripöydissä huidotaan ampiaisia pois siiderituopeista.

mutta nämäpä kaverit tunkevat viinilasin reunalle istumaan ! En ymmärrä

Vierailija
14/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ajettu pesästä kun ovat hommansa hoitaneet. Kohta kuolo korjaa ja ampiaista veetättää.

Vierailija
15/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ravintolat eivät laita HYÖNTEISANSOJA terasseilleen? Eli siis sellainen joka houkuttelee hyönteisen ja tappaa sen sähköiskulla.

Vierailija
16/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ravintolat eivät laita HYÖNTEISANSOJA terasseilleen? Eli siis sellainen joka houkuttelee hyönteisen ja tappaa sen sähköiskulla.

Idiootit city-vihreät ovat TÄMÄNKIN hyvän tuotteen valinneet vuoden turhakkeeksi.

Vierailija
17/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin aikoihin kuningatar kuolee ja työläiset ei enää löydä pesälleen ilman kuningattaren erittämää feromonia.

Vierailija
18/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin aikoihin kuningatar kuolee ja työläiset ei enää löydä pesälleen ilman kuningattaren erittämää feromonia.

Kyllä mun mielestä ollaan ainakin puoli kuukautta etuajassa. Ennen ampparit on sekoillu vasta elokuun puolessa välissä.

Vierailija
19/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin eilen mietin samaa, kun syötiin perheen kanssa terassilla. Siinä on yks puu/pensaikko, jossa niitä aina häärää, eikä oo harmiksi, paitsi eilen tuli pilaamaan ruokailun. Mä kans pelkään hirveesti... En tiedä miksi, ei ole edes koskaan pistänyt.

Vierailija
20/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vinkki: http://www.motonet.fi/fi/tuote/423184/Hyttysansa--30W-120m2

Laitatte vain tuonne sen valon sijasta vähän hunajaa tai vaikka pala lihaa houkuttelemaan ampiaiset. Parin viikon jälkeen on ampiaiset loppuneet alueelta.