Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähdössä Istanbuliin yksin kahdeksi viikoksi, olenko hullu ?

Vierailija
24.07.2016 |

Mitä mieltä olette, voisitteko itse lähteä tässä tilanteessa yksin naisena turkkiin ? Lähtö on muutaman päivän päästä ja "vähän" jo jännittää.. Ekaksi viikoksi Istanbulista jo hotelli bookattu, mutta tokasta viikosta en vielä tiedä jos haluanki lähteä jonnekki vaikka rantakohteeseen, niin voisitte antaa suosituksia jos tiedätte jotain hyviä paikkoja Istanbulin lähellä :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis Turkkiin missään olosuhteissa.

Vierailija
2/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä sinne naisena lähtisi. Turkki ei ole sivistysvaltio, ja islamissa naisen arvo on tunnetusti toooosi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbul on upea kaupunki, olin siellä vuosi sitten. En menisi enää, enkä suosittele muillekaan. Ollut paljon terroritekoja turistialueilla. Naisena matkustaminen ei sinänsä varmaan ole ongelma vaan turvallisuustilanne.

Vierailija
4/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbul oli mahtava paikka. Oli. Älä mene enää. Kummalta tuntuu että ei enää menemistä. Kävin noin kymmenen reissua

Vierailija
5/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin istanbulissa useita vuosia ja voin kyllä suositella muuten periaatteessa myös yksin matkustavalle naiselle, mutta nyt tällä hetkellä epävakaan tilanteen takia olen perunut matkani sinne. olin menossa alkusyksystä. N40

Vierailija
6/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en kyllä sinne naisena lähtisi. Turkki ei ole sivistysvaltio, ja islamissa naisen arvo on tunnetusti toooosi hyvä.

kyllä huomaa, ettet koskaan ole käynyt istanbulissa :-)

Vierailija
7/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa ihan vietävästi kun en ole koskaan Istanbulissa käynyt vaikka olen siitä usein haaveillut. Nykytilanteessa kyllä jää käyttämättä, ja suosittelen sinuakin jättämään reissun väliin.

Vierailija
8/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöä odotellessa...

Vierailija
9/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti. Minä lähden kohta Marokkoon vaeltamaan.

N 25v

Vierailija
10/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut Turkissa yksin naisena ja ikinä ei ole ahdisteltu mitenkään. Istanbul on vielä moderni kaupunki toisin kuin vanhoillinen maaseutu. Nyt epäröisin lähinnä terrori-iskujen takia.

Vierailija
11/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
12/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena suosittelen välttämään hiljaisilla kaduilla yksin liikkumista,kyllä niitä raiskareita riittää.Ihmisenä suosittelen kahdesta harkitsemaan,kannattaako turkkiin matkustaa.En itse peruisi matkaa,mutten lähtisi tähän vuoden aikaan etsimään turkista seikkailua ilman etukäteis hotellibuukkausta.Rantakohteetkin kiinni :)

Vierailija
13/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte kirjoittaa mm. Turkista noin typerästi???

Ihan selvää r-smia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-

Typerät!!!!!!!!!!

Vierailija
14/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä. En lähtisi mistään hinnasta siihen ihmisoikeuksia polkevaan maahan vaikka joku mulle maksais siitä.

Vierailija
15/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, voisitteko itse lähteä tässä tilanteessa yksin naisena turkkiin ? Lähtö on muutaman päivän päästä ja "vähän" jo jännittää.. Ekaksi viikoksi Istanbulista jo hotelli bookattu, mutta tokasta viikosta en vielä tiedä jos haluanki lähteä jonnekki vaikka rantakohteeseen, niin voisitte antaa suosituksia jos tiedätte jotain hyviä paikkoja Istanbulin lähellä :)

Reissasin vuosia yksin 25-30 vuotta sitten.

Olin nätti blondi hoikka 45 kg sinisilmäinen nainen. Enikinä olisi matkustanut turkkiin tms maihin. Never.

Vierailija
16/16 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko löytää paikallisen istanbulilaisen naisen vaikka netin kautta esittelemään kaupunkia? Näin olisi turvallisempaa, ja näkisit mielenkiintoisempia paikkoja, kun olisi paikallinen ”opas”. Ehkä facen kautta, jonkun kaverin kaveri?

Yksin on hiukan tylsää. Ja tilanteessa, jos Turkki nyt on, voisin kuvitella, että monet siellä haluaisi ystäviä muista maista. Ehkä vastavuoroisesti myös kutsun Suomeen.

Olen tehnyt itse noin, kun olen matkustanut Venäjällä ja on ollut tosi kiva.