Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään karvoituksesta, mies ei ole tyytyväinen

Vierailija
24.07.2016 |

Olemme seurustelleet kohta vuoden. Suhteemme alkoi etäsuhteena koska asuimme eri puolella Suomea, tapasimme kuitenki silloin tällöin. Kun tapasimme toisiamme harvoin, minun oli helppo aina ennen tapaamista sheivata kaikki karvoitus alapäästä ja mies oli tyytyväinen. Kuitenkin kun tiesin ettemme tapaisi moneen viikkoon, en jaksanut yleensä siistiä alapäätäni millään tavalla. Nyt miehen työkomennus loppui ja hän asuu taas samassa kaupungissa, tapaamme luonnollisesti paljon useammin. Ongelmana on , että mies tottui etäsuhteessa siihen että alapääni on sileä kuin vauvan peppu. Minulla iho ärsyyntyy helposti jos pitää kokoajan karvoja ajella. Mies jopa sanoi, että se on hänelle deal breaker jos nainen ei ajele alapäätään sääännöllisesti. Miten mun kannattaa tuoda huoleni esille? Olipa typerä virhe minulta totuttaa mies poslariin etäsuhteessa, kun nyt odottaa sitä aina. :|

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäsiistiä ja ällöttävää jotkut limaiset pimppakarvat. Heittäisin helvattuun jos akka ei sheivaisi, mutta eipä ole minun ongelma. 

Vierailija
22/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainenhan on paras. 

En haluaisi posliinia, se on näytä naiselliselta vaan lapsekkaalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on epäseksikäs. 

Vierailija
24/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitte vähän harvemmin eli silloin kun olet ajanut karvat pois. Näin molemmat joustaa.

Vierailija
25/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini on epäseksikäs. 

Ei ole.

Vierailija
26/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tarttu tähän, siksi 1/5

Vierailija
27/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posliini on epäseksikäs. 

Ei ole.

On. Ei kiihota jos näyttää lapselta. 

Vierailija
28/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella epäsiistiä ja ällöttävää jotkut limaiset pimppakarvat. Heittäisin helvattuun jos akka ei sheivaisi, mutta eipä ole minun ongelma. 

Ei ole sinun ongelma, kun tykkäätkin enemmän miehistä.

Vierailija
29/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posliini on epäseksikäs. 

Ei ole.

Olet pedofiili. Ei nainen näytä mielestäni lapselta. Sinun ajatusmaailmassasi on jotain hämärää.

Vierailija
30/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin mieluiten jo ennen kuin alat akaksi kutsumaan, moukka.

Vierailija
31/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto seksi-osioon, kiitos!!

Vierailija
32/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deal breaker? You gotta break the deal.

Juokse. 

Sain ensimmäisen kerran fyysistä kipeää suhteessa, kun toinen osapuoli oli tyytymätön alapääkarvojeni pituuteen. En ollut lyhentänyt niitä riittävästi.

Vierailija
33/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi ei siistisi partaansa? Niimpä. Ei tuo ole mitenkään kohtuuton pyyntö mieheltäsi, että pidät alapääsi hygieenisenä ja raikkaana, eli poslarina.

M26

Posliini on epähygienisempi kuin karvainen. 

Karvat parantavat ilmanvaihtoa ja siten pitävät bakteerien kasvua kurissa. 

Ajeltu muhii iho ihoa vasten ja bakteerit jyllää. 

Kyllä. Itsekin huomannut että haju peppuvakoon tulee kun sheivaa posliiniksi sieltäkin. Jatkossa jos poslariksi sheivaan niin en peppuvakoon asti vaan vain pepun näkyvältä alueelta. Tosin mies johon tutustui ei tätä ole pyytänyt enkä ollut posliini eka kerrallamme

Vierailija
34/36 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi ei siistisi partaansa? Niimpä. Ei tuo ole mitenkään kohtuuton pyyntö mieheltäsi, että pidät alapääsi hygieenisenä ja raikkaana, eli poslarina.

M26

Kyllä. Itsekin huomannut että haju peppuvakoon tulee kun sheivaa posliiniksi sieltäkin. Jatkossa jos poslariksi sheivaan niin en peppuvakoon asti vaan vain pepun näkyvältä alueelta. Tosin mies johon tutustui ei tätä ole pyytänyt enkä ollut posliini eka kerrallamme

Karvainen peppuvako on ällöttävä. On aika paljon kivempaa käydä vessassa kun on karvaton. Olen mies

Vierailija
35/36 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posliini on epäseksikäs. 

Ei ole.

Olet pedofiili. Ei nainen näytä mielestäni lapselta. Sinun ajatusmaailmassasi on jotain hämärää.

Kyllä näyttää. Siksihän jotkut miehet haluavat että naiset ajelevat, koska se näyttää lapsimaiselta. 

Aikuisella naisella on häpykarvoja, lapsilla ei. 

Vierailija
36/36 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Lopeta niiden persvakoon uppoavien latexi kalsareiden käyttäminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan