Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onni on...oikean kokoiset rintaliivit

Vierailija
24.07.2016 |

Pakko se on uskoa. En tiedä, miksi olen tyytynyt markettivalikoimiin yli 20 vuoden ajan...ja syytellyt liivien mallia, kun nelitissit pullottavat, olkaimet putoilevat, keskuskappale on irti rinnasta tai kaarituki painaa sivusta ja tuntuu kumman lyhyeltä. Kai ajattelin, että liivit ovat aina epämukavat - ja jossain mielen perukoilla kummitteli ikivanha Anttilan (?) mittataulukko, jonka mukaan B on keskikokoinen, C täyteläinen ja D suuri rinta. Isompia en osannut kuvitellakaan, ei kai nyt sentään...?
Kunnes tässä yhtenä päivänä ajattelin vihdoin investoida itseeni. Otin ensimmäistä kertaa elämässäni mitat ja tilasin liiviliikkeestä niiden mukaiset liivit. Ne tulivat, ja näyttivät siltä, että voin käyttää niitä hellekypärinä. Sovitin, ja ne istuvat täydellisesti. Kuin ei olisi liivejä lainkaan. Mikään ei purista, kiristä, pongota eikä paina. Profiili näyttää hyvältä, nännit mahtuvat kuppeihin, kainaloläski on taltutettu. Vaatteet istuvat. Helppo hengittää.
En olekaan suuri 85E, olen suurensuuri 90H. Kunpa olisin uskonut jo aiemmin! Ei-koskaan-enää. On outoa saada ahaa-elämyksiä vielä tässä iässä. (Flashback: pienikokoinen äitini osti nuorena liivini, kaikki kokoa 75B. Jos ne mahtuivat hänelle, ne mahtuivat minullekin.)

Piti jakaa tämä ilo teidän kanssanne :) tyttäreni (15) katselee minua jotenkin hyväntahtoisen säälivästi, kyllä hän on aina tiennyt. Hyvä niin, nyt tiedän minäkin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja alkkarit jotka ei valu perserakoon.

Vierailija
2/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on kaarituettomat liivit jotta ne kaaret ei purista kylliluita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja syytellyt liivien mallia, kun nelitissit pullottavat, olkaimet putoilevat, keskuskappale on irti rinnasta tai kaarituki painaa sivusta ja tuntuu kumman lyhyeltä.

Niin eikö se malli juuri ole ollut se mitä syyttääkin ja vähän itseäsi, kun et ole aiemmin ottanut selkoa millaiset mallit sopivat sinulle? :) Mutta otsikkosi on kyllä mitä totisin totuus!

Vierailija
4/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas sinä lihava

Vierailija
5/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja syytellyt liivien mallia, kun nelitissit pullottavat, olkaimet putoilevat, keskuskappale on irti rinnasta tai kaarituki painaa sivusta ja tuntuu kumman lyhyeltä.

Niin eikö se malli juuri ole ollut se mitä syyttääkin ja vähän itseäsi, kun et ole aiemmin ottanut selkoa millaiset mallit sopivat sinulle? :) Mutta otsikkosi on kyllä mitä totisin totuus!

Malleissa olisi varmaan ollut sopiviakin, kun olisi osannut ottaa oikean koon. Jota nyt ei sitten marketista löydykään. Olen aina ollut huono shoppailija, tähän olisin kiinnittänyt jo aiemmin huomiota, jos olisin tiennyt, mikä vaikutus sillä on elämänlaatuun :D parempi kuitenkin myöhään kuin ei silloinkaan.

Vierailija
6/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malleissa olisi varmaan ollut sopiviakin, kun olisi osannut ottaa oikean koon. Jota nyt ei sitten marketista löydykään. Olen aina ollut huono shoppailija, tähän olisin kiinnittänyt jo aiemmin huomiota, jos olisin tiennyt, mikä vaikutus sillä on elämänlaatuun :D parempi kuitenkin myöhään kuin ei silloinkaan.

Näinhän se on. :) 

Vierailija
7/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootpas sinä lihava

Niin, eikö ole jännittävää, että ihmisiä on eri kokoisia ja eri muotoisia. Ja toiset oppivat vasta kypsähköllä iällä, minkä muotoisia ovat...

Vierailija
8/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpas sinä lihava

Niin, eikö ole jännittävää, että ihmisiä on eri kokoisia ja eri muotoisia. Ja toiset oppivat vasta kypsähköllä iällä, minkä muotoisia ovat...

Niin, voishan sitä aina liikkua ja syödä terveellisesti eikä lihottaa itseään jokinorsuksi

Vierailija
9/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpas sinä lihava

Niin, voishan sitä aina liikkua ja syödä terveellisesti eikä lihottaa itseään jokinorsuksi

Voi kun elämä olisikin aina noin yksinkertaista. Minä iloitsen siitä, että olen elossa, kaikesta huolimatta. Hyvää päivänjatkoa sinnekin. Osta uudet liivit, niin ei purista.

Vierailija
10/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpas sinä lihava

;D Olen ajatellut lihottaa itseäni parillakymmenellä kilolla, ei näytä hyvältä ja vaatekaappi pitää uudistaa, mut toisaalta sun kaltaiset tyypit pysyvät loitolla, niin on se sen verran isompi plussa kun noi miinusmerkit yhteensä, joten tästä lähtien pizzaa naamaan ja olutta kyytipojaksi. 

Vierailija
11/43 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan!

t. 85i

Vierailija
12/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi mullekin?

t. 75K

Ps. olen sovittanut changessa, liian pienet ja tilannut bravissomosta, oli aivan hassut mittasuhteet.

Vierailija
13/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi mullekin?

t. 75K

Ps. olen sovittanut changessa, liian pienet ja tilannut bravissomosta, oli aivan hassut mittasuhteet.

Ei sun auta kun sovitella eri merkkejä ja malleja, ja varmuuden vuoksi kokeiltava rinnakkaiskokoja myös. Vaikka koko olisi oikea, ei liivi välttämättä istu ollenkaan jos malli on väärä. Lumingerie on ihan hyvä nettikauppa jossa on ilmainen palautus. Olen samaa kokoluokkaa ja mulle käy hyvin esim Panachen (erit. mallit Jasmine ja Envy), Freyan ja Cleo by Panachen liivit. Lisäksi en voi tarpeeksi suositella redditin ABraThatFits subredditiä, sieltä saa avun kaikkiin rintaliiviongelmiin :)

https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/?

https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/beginners_guide

Vierailija
14/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä liike?

Vierailija
15/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi mullekin?

t. 75K

changella on omat koot, olen siellä kuppia J/K ja bravissimolla G. Jos haluat tilata sovita ensin jossain saman merkin liivejä kuin tilaat. Itse tilaan kaikki liivit Bravissimosta mutta aina Fantasie/Freya (sama merkki perus/trendi, opin suomalaiselta liivimyyjältä) niin tiedän että istuu täydellisesti.

Vierailija
16/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on kyllä omistaa pienet rinnat. Ei tarvitsi periaatteessa rintaliivejä ollenkaan.

Vierailija
17/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen 75K on noin osapuilleen muiden merkkien 80G

Vierailija
18/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä liike?

Ai, tämä nousi. Huomenta :) Lumingerie. Myös Boutique Loulou mennee varmaankin kokeiluun jossakin vaiheessa, täytyy päivittää kaikki liivit uuteen, mukavampaan uskoon.

Vierailija
19/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Changen 75K on noin osapuilleen muiden merkkien 80G

Changen mitoitus EU vai UK mitoitusta?

Vierailija
20/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ihan törkeen vaikee löytää KUNNON liivejä. Erikoisliikkeestä löytää hyvänmallin, mutta se väri on tyyliä puuteri. Eipä se iso homma ole sitten katsoa kuvastosta tismalleen saman mallin, koon ja mieluisen väriset. Rahaa joutuu pulittamaan sen 100e. Kokoa on 70G (luomut)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme