Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onni on...oikean kokoiset rintaliivit

Vierailija
24.07.2016 |

Pakko se on uskoa. En tiedä, miksi olen tyytynyt markettivalikoimiin yli 20 vuoden ajan...ja syytellyt liivien mallia, kun nelitissit pullottavat, olkaimet putoilevat, keskuskappale on irti rinnasta tai kaarituki painaa sivusta ja tuntuu kumman lyhyeltä. Kai ajattelin, että liivit ovat aina epämukavat - ja jossain mielen perukoilla kummitteli ikivanha Anttilan (?) mittataulukko, jonka mukaan B on keskikokoinen, C täyteläinen ja D suuri rinta. Isompia en osannut kuvitellakaan, ei kai nyt sentään...?
Kunnes tässä yhtenä päivänä ajattelin vihdoin investoida itseeni. Otin ensimmäistä kertaa elämässäni mitat ja tilasin liiviliikkeestä niiden mukaiset liivit. Ne tulivat, ja näyttivät siltä, että voin käyttää niitä hellekypärinä. Sovitin, ja ne istuvat täydellisesti. Kuin ei olisi liivejä lainkaan. Mikään ei purista, kiristä, pongota eikä paina. Profiili näyttää hyvältä, nännit mahtuvat kuppeihin, kainaloläski on taltutettu. Vaatteet istuvat. Helppo hengittää.
En olekaan suuri 85E, olen suurensuuri 90H. Kunpa olisin uskonut jo aiemmin! Ei-koskaan-enää. On outoa saada ahaa-elämyksiä vielä tässä iässä. (Flashback: pienikokoinen äitini osti nuorena liivini, kaikki kokoa 75B. Jos ne mahtuivat hänelle, ne mahtuivat minullekin.)

Piti jakaa tämä ilo teidän kanssanne :) tyttäreni (15) katselee minua jotenkin hyväntahtoisen säälivästi, kyllä hän on aina tiennyt. Hyvä niin, nyt tiedän minäkin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei "rouva nro 40",

Oma kokoni Triumphilla on 90E, osaatko sanoa miten muut merkit korreloivat Triumphien kokojen kanssa?

Vierailija
42/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainkin Triumphilla on ihan ama koko kuin muillakin, paitsi Changella. Triumph ja muut 75F, Change 70G, eli siis vain rinnakkaiskoko Changellakin, eikä mitään monen numeron heittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi mullekin?

t. 75K

Ps. olen sovittanut changessa, liian pienet ja tilannut bravissomosta, oli aivan hassut mittasuhteet.

Pistä kuva jakoon, minua kiinnostaisi nähdä miten isot lollot tuollaiset on oikeasti.

T.tissimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi