Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen yliopistoon mutta haluaisin duunarimiehen...

Vierailija
24.07.2016 |

Joo varmaan omituinen aihe, mutta oon siis aloittamassa yliopisto-opinnot ja kiva tietysti jos siellä tutustuu kivoihin ihmisiin kaverimielessä. Mutta haluaisin saada itselleni miehen, joka ei välttämättä oo itse mikään erityisen korkeasti koulutettu vaan ennemmin sellanen duunari joka osaa "miesten hommat", tekee fyysistä työtä, on ahkera ja hyvä työssään. Jostain syystä ei sytytä yliopistokundit juuri ollenkaan, ihan sama mihin ammattiin ovat pätevyytensä hankkineet/hankkimassa.

Missä tutustua tällaisiin miehiin ja kiinnostaako duunarimiestä yliopistokoulutuksen (ei mikään korkean statuksen ala niinkun oikis/lääkis) käynyt nainen? Onko naisen koulutuksella edes mitään merkitystä?

t.n25

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa elintasoni nostoa vaan rakkautta. 

Kumma kyllä teet tästä huolimatta teet heti selväksi, että työssäkäynti perusedellytys tai mies ei kelpaa.

Vierailija
22/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa elintasoni nostoa vaan rakkautta. 

Kumma kyllä teet tästä huolimatta teet heti selväksi, että työssäkäynti perusedellytys tai mies ei kelpaa.

Sossurotta hyvä. Kukaan nainen ei halua elättää täysin työkykyistä laiskaa miestä. Voisit myös vastata kysymyksiini, jotka esitin kommentissa numero 14.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea varmaan palstalaisten uskoa, mutta en ole kiinnostunut miehen raha-asioista. Olen aina osannut hoitaa raha-asiani ihan itse ja pärjään oikein hyvin näin sinkkuna opintotuella ja osa-aikatöillä. En tarkkaan ottaen tiedä miksi duunarit viehättää enemmän kuin yliopistomiehet mutta näin olen ajatellut jo nuoresta saakka. Toki ymmärrän sen, että pitäisi tutustua ihmiseen eikä koulutukseen/ammattiin mutta kai tää on jotain alitajuista että kuvittelen raskaampia töitä tekevien olevan jotenkin enemmän miehiä, en tiedä...

ap

Tjaah. Itse olen akateemisen ja välkyn miehen kanssa ollut jo vuosikymmeniä ja kyllä tällä miehellä pysyy myös vasara kädessä. Ei nyt todellakaan ole sellainen "rakensimpa omin pikku kätösin perheelleni itse kaatamistani puista kesämökin viikossa"-tapaus, vaan selviää ihan normaalisti kodin pikku remppahommista; korjaa rikkimenneet painepesurit, vaihtaa kodinhoitohuoneen rispaantuneet silikonit, ratkoo pienet sähköongelmat ja korjaa tiputtavat hanat, Maalaa terassit ja vaihtaa autonrenkaat. Siis ihan normi mies minun mielestäni. Mutta jos tiedossa on suurempi ja enemmän aikaa vievämpi projekti, sen mieheni ulkoistaa surutta (tai oikeastaan minä hoidan kilpailutuksen), koska miehellä ei yksinkertaisesti ole aikaa isompiin remppoihin. Ja onhan sekin seksikästä, kun mies sanoo että "rouva on hyvä ja valitsee haluamansa materiaalit ja tekijän, niin minä maksan". Mies minun makuuni :).

Vierailija
24/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarimiestä kiinnostaa aina hyväpalkkainen nainen, koska sillä tavoin mieskin saa elintasonsa nousuun. Onhan minullakin noita miespuolisia insinöörejä ja maistereita tuttavapiirissä, mutta vähän kyllä naurattaa, kun eivät osaa polkupyörään pumpata ilmaa, saatika vaihtaa rengasta. Ei tarvitse hävetä omaa duunariukkoani, joka rakentaa talot ja huoltaa autot ja on muutenkin näppärä sormistaan ;)

Kateus haisee.

Vierailija
25/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi tulla ongelmis myöhemmin. Duunarimies ei ehkä ymmärrä, jos joudut tekemään ylitöitä ja opiskelemaan lisää työn ohessa. "Akkaperkele on niin laiska ettei viiti mitään tehdä kotona, lukee vaan..."

Toinen ongelma, jota voisit tutkailla itseltäsi: miksi haluat olla teistä kahdesta se, jolla on korkeampi koulutus?

Olen perheestä, jossa äiti oli korkeammin koulutettu ja isä duunari ja olen monta kertaa pohtinut, että miksi äidin piti valita juuri tuo mies. Vaikka kyse on siis omasta biologisesta isästäni. Minusta heidän liittonsa vain oli turhan mutkikas.

Vierailija
26/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan, että mies käy töissä. 

Tai jos ei käy palkkatöissä, niin kalastaa, metsästää, marjastaa, sienestää tai tekee muuta hyödyllistä. 

Voisin kuvitella elämän olevan tylsää, jos viettää kaikki päivänsä tekemättömässä tilassa. 

Vierailija
27/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ei käy palkkatöissä, niin kalastaa, metsästää, marjastaa, sienestää tai tekee muuta hyödyllistä. 

Voisin kuvitella elämän olevan tylsää, jos viettää kaikki päivänsä tekemättömässä tilassa. 

Näistä metsästäminen on lähes kokonaan kielletty ja kalastaminenkin luvanvaraista. Sienet ja marjat ovat taas vieläkin radioaktiivisia Tsernobylin takia.

Vierailija
28/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että hyötyä pitää olla pää märkänä metsästämässä, tai muuten rupeaa vilistämään liian pahasti kuvitelmat, että elämä on tylsää. Jaa jaa.

Vierailija
29/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työtön mies! Mielellään pitkäaikaistyötön. Jos olisi vielä sellainen gold star, ettei ole päivääkään töitä tehnyt niin ai että tekisi gutaa.

Vierailija
30/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle työtön mies! Mielellään pitkäaikaistyötön. Jos olisi vielä sellainen gold star, ettei ole päivääkään töitä tehnyt niin ai että tekisi gutaa.

Ei näköjään kelpaa kun et ole jo suhteessa vaikka valikoimaa riittää.