Feministit hohoi! Aiotko käydä katsomassa uuden Ghostbusters leffan?
Kommentit (29)
Menen katsomaan ihan kiusallani kun kaikki miehet ovat siitä nyt niin pahastuneet(:
Kyllä, en tosin siksi että siinä on naispääosa vaan siksi että pidin alkuperäisestäkin ja tykkään fantasiaelokuvista.
En taida, katson sitten, kun tulee telkkarista. Ei herätä niin paljon mielenkiintoa.
Haluaisin käydä katsomassa, mutta en naispääosien takia, vaan siksi kun tykkäsin pienenä kaikesta ghosbustersiin liittyvästä.
Avaapas nyt vähän, miksi juuri feministin pitäisi kyseinen leffa mennä katsomaan?
Mä en ois varmaan edes noteerannut ko. leffaa jos et mainostais sitä täällä kolmasti päivässä. Feministi
Jos et käy katsomassa et ole feministien asialla!
Vierailija kirjoitti:
Avaapas nyt vähän, miksi juuri feministin pitäisi kyseinen leffa mennä katsomaan?
Koska Sony on maiostanut sitä feministiseksi elokuvaksi ja suunnannut sen suoraan naisille
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin käydä katsomassa, mutta en naispääosien takia, vaan siksi kun tykkäsin pienenä kaikesta ghosbustersiin liittyvästä.
Tällä elokuvalla ei ole mitään tekemistä Ghosbustersin kanssa! Muuta kuin nimi.
Potkitaanko siinä haamuja munille?
Kävin katsomassa kun sain lahjana lippuja ja päiväys olisi mennyt pian.
Rehellisesti, en ole vähään aikaan katsonut niin surkeaa leffaa. Leffa oli pelkkää vitsinheittoa ja "hehheh me ollaan NAISIA miehet on surkeita" jota minä, normaali feministi, häpesin. Odotin sitä hemmetin haamujahtia mutta sekin oli surkeaa ja nopeasti ohi. Leffalla ei ole mitään tekemistä aitojen Ghostbustereiden kanssa! Naurattaa miten leffa, joka halusi eroon seksismistä ja rasismista, oli todella seksistinen ja rasistinen...
En taida jaksaa. Star Trekin menen.
Olen feministi. En aio mennä, koska kuulin että siinä potkitaan munille. Sääli, alkuperäiset Ghostbustersit olivat minusta mahtavia ja toisaalta ajatus nais-ghostbusterseista on myös kiva. Ikävää, että vetivät sen noin feminismin vastaiseen suuntaan :/
Vierailija kirjoitti:
Se Star Trek-leffakin on aika perseestä. Ei siinä ole aikaisemmista sarjoista tai elokuvista jäljellä mitään muuta kuin nimet. Pelkkä normi-action-rymistely joka vain sattuu tapahtumaan avaruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Star Trek-leffakin on aika perseestä. Ei siinä ole aikaisemmista sarjoista tai elokuvista jäljellä mitään muuta kuin nimet. Pelkkä normi-action-rymistely joka vain sattuu tapahtumaan avaruudessa.
Pahus! Auttaako tilannetta eli jäänkö plussan puolelle, jos olen rakastunut nuoreen Kirkiin?
Ainakin tuo Star Wars oli niin huono, että vieläkin hävettää, että sorruin katsomaan. On se kumma miten voi hävettää, vaikka enhän minä sitä elokuvaa tehnyt. Myötähäpeätä ihmiskunnan vuoksi, että paljon rahaa on tuhlattu ihan kauheaan roskaan ja sillä ilmeisesti vielä onnistuttiin tekemään voittoa. Noissa pitäisi olla mahdollisuus saada rahat takaisin, jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen.
Hassua, miten sovinistiporsaat ovat ihan kiimoissaan tästä elokuvasta, vaikka nais-bustereita on ollut vuosikausia The Real Ghostbusters -sarjakuvissa.
Jotenkin... en tiedä, kaksinaismoralistista?
En ole feministi ja kävin jo katsomassa. Oli tosi hyvä leffa, peittosi alkuperäisen mennen tullen.