Feministit hohoi! Aiotko käydä katsomassa uuden Ghostbusters leffan?
Kommentit (29)
äääh, kannattaako täs mennä mitää leffaa kattomaan. ghostbusters ei kiinnosta ja näköään star trekkikin on kuulema surkea.
En, koska se vaikuttaa ihan joutavalta. Syksyn ohjelmistosta kiinnostaa lähinnä Florence ja ehkä myös The Ones Below, Tulen morsian, Bridget Jones's Baby, L'Attesa ja Tyttö nimeltä Varpu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida jaksaa. Star Trekin menen.
Se Star Trek-leffakin on aika perseestä. Ei siinä ole aikaisemmista sarjoista tai elokuvista jäljellä mitään muuta kuin nimet. Pelkkä normi-action-rymistely joka vain sattuu tapahtumaan avaruudessa.
Pahus! Auttaako tilannetta eli jäänkö plussan puolelle, jos olen rakastunut nuoreen Kirkiin?
No siinä tapauksessa... Pidä hauskaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Star Trek-leffakin on aika perseestä. Ei siinä ole aikaisemmista sarjoista tai elokuvista jäljellä mitään muuta kuin nimet. Pelkkä normi-action-rymistely joka vain sattuu tapahtumaan avaruudessa.
Pahus! Auttaako tilannetta eli jäänkö plussan puolelle, jos olen rakastunut nuoreen Kirkiin?
Joko Kirk ja Spock panevat tässä filmissä?
Spock on seksikäs. Saisi paljon paremman kuin jonkun Kirkin :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua haittaisi. Tiedän, mistä pidän. Kirkistä. Pidän myös Spockista.