Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos menen joskus naimisiin, en kyllä vaivaudu järjestämään hääjuhlaa

Vierailija
24.07.2016 |

Aina saa lukea haukkumisia toisten häistä, mikään ei kelpaa, on väärä paikka, väärä aika, väärä ruoka, väärä ohjelma, vääränlaiset vieraat, huh huh..
En halua tuhlata rahaa yhteen päivään ja lukea myöhemmin täältä kuinka paskat häät olivat. Aionkin järjestää minihäät, maistraattiin ja paikan päällä on vain perheenjäsenet, sitten ravintolaan syömään. Syömisen jälkeen mies ja minä lähdetään suoraan lentokentälle ja häälomalle. Käytetään hääjuhlarahat mielummin kunnon lomaan.
Pitää toivoa että löydän miehen joka on samaa mieltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/12 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tuo on ihan viisasta.

Kirkossa meidät vihittiin, paikalla kymmenisen henkilöä. Jatkot syömisen merkeissä ravintolassa. Passasi meille. Eikä maksanut maltaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tehtiin karkauspäivänä, paitsi matkalle ei töitten takia päästy. Säästetään ja lähdetään "ensimmäisenä hääpäivänä" 4 vuoden kuluttua jonnekin aivan luxus-kohteeseen ;)

Vierailija
4/12 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa samat suunnitelmat tulevaisuudessa. Meillä on jo lapsiakin eikä naimisiin meno tunnu kovinkaan suurelta asialta, myös suorastaan vihataan molemmat huomion keskipisteenä olemista joten häät olisi aivan painajaismainen ajatus.

Vierailija
5/12 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastoin. En erityisesti halua olla naimisissa, mutta haluasin järjestää hääjuhlat ystävilleni. Ne olisivat tunnelmalliset puutarhajuhlat jonakin lämpimänä mutta hämäränä elokuun iltana. Musisointia ja tanssia paperilyhtyjen alla, hyvää ruokaa ja kylmää olutta.

M30

Vierailija
6/12 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lapsena halunnut isoja hääjuhlia ja pitkin hampain olen osallistunut joidenkin sukulaisten ja ystävien isoihin häihin. Myös mieheni oli samaa maata ja järjestimme juuri meidän näköiset pienet maistraattihäät. Paikalla oli molempien vanhemmat, sisarukset ja miehen mummo. Vihkimisen jälkeen menimme syömään kauniiseen paikkaan ja yöksi kivaan hotelliin sviittiin. Häämatkalle lähdimme myöhemmin. Vieläkään ei ole kaduttanut ja häistä on jo 15 vuotta.

Vierailija
7/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhlat lomakohteessa olisi hieno idea. Paikan päällä olisi vain perhe ja juhlat rantaravintolassa.

Vierailija
8/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saa lukea haukkumisia toisten häistä, mikään ei kelpaa, on väärä paikka, väärä aika, väärä ruoka, väärä ohjelma, vääränlaiset vieraat, huh huh..

En halua tuhlata rahaa yhteen päivään ja lukea myöhemmin täältä kuinka paskat häät olivat. Aionkin järjestää minihäät, maistraattiin ja paikan päällä on vain perheenjäsenet, sitten ravintolaan syömään. Syömisen jälkeen mies ja minä lähdetään suoraan lentokentälle ja häälomalle. Käytetään hääjuhlarahat mielummin kunnon lomaan.

Pitää toivoa että löydän miehen joka on samaa mieltä.

Meillä suunnitelmat muuten samanlaiset paitsi että mennään kyllä kirkossa naimisiin.

Mutta vieraat ovat ihan minimissä.

Vierailija
9/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä paikalle vain rakkaita ihmisiä. Heistä teidän häänne ovat loistojuhlat, vaikka ne olisivat millaiset.

Vierailija
10/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kerrottu naimisiinmenosta edes meidän vanhemmille etukäteen, vasta seuraavana päivänä. Ne oli ihan parhaat häät. Ei tarvinnut muuta kuin hakea kuulutukset, käydä papin puheilla, hankkia sormukset ja kukkakimppu.

Vierailija
11/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Tosin mä en vie edes omia todistajia maistraattiin, nehän saa sieltä viran puolesta. Lapsemme voi tulla mukaan jos tahtoo.

Tosin pelko, että näin kävisi, on häviävän pieni....16v yhdessä, asuntolaina ja yksi lapsi ...ei tähän aviota tarvitse sotkea.

Vierailija
12/12 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastoin. En erityisesti halua olla naimisissa, mutta haluasin järjestää hääjuhlat ystävilleni. Ne olisivat tunnelmalliset puutarhajuhlat jonakin lämpimänä mutta hämäränä elokuun iltana. Musisointia ja tanssia paperilyhtyjen alla, hyvää ruokaa ja kylmää olutta.

M30

Kuvailit meidän häät, joita tässä järjestän. Kuulostaa hyvältä!