Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko tällasen antaa anteeksi

Vierailija
24.07.2016 |

Mieheni petti minua puolivuotta.yli 20v avioliitto ja lapsia. Aloitti suhteen uudelleen. Ei kertonut minulle ennen kun tajusin asian. Sitä ennen miehenikin tiesi kuinka paljon välitän ja panostin kovasti suhteen eteen. Mutta mieheni ei kuten ilmeni kun pettäminen jatkui. Luvannut lopettaa suhteen mutta nyt kovin mieli maassa ei samanlainen mies kun ennen. Ite haluaisin miestäni vieläkin. Nyt koko loma ollut mieheltä prosessia mitä tekee. Minua ei kuulemma rakasta muttei oikeen osaa tehdä päätöstä. Nyt lähti yöksi pois ja ilmotti asiasta tekstiviestillä vasta ennen yötä. muka kaverilla. Lähtöä ei sovittu mitenkään etukäteen. Puhelimessa puhu kerran silloin ei kaverille menosta puhunut mut selvästi mietti meidän tulevaisuutta. Kun kysyin ennen lähtöä haluatko meille kahdelle hyvää ja selviävän. ei vastannut. Ei ilmeisesti osannut. Nyt väittää olevan kaverilla mut ei oo tänään mitään ilmottanut. Eikö ookin selvää et on siellä naisella eikä kaverilla pohtimassa tulevaisuutta. vaikka illalla tuli vielä tekstiviestoi et olis vaan lkaverilla.
Lisäks tietää et halusin lomalla jotain kivaa. Ei järjestänyt. ja olis voinut jäädä halutessa kotiin lasten lkanssa ja mun päässtää menee lomalla vaikka laivalle jos ei miun kanssa halunnut olla. Piinannut muo päiväkausia asialla mitä telee. Tunnen itteni täysin arvottomaks. Tätä mankelia ennen ollut todella ymmärtäväinben miehelle muyt tosi riukki ja sanonut et suurinb osa itkusta johtuu siitä moiten nyt kohtelee ei mitä tehnyt naisen kanssa.
Mä en tiedä jos sama esittäminen jatkuu et on ollu vaan kaverilla miettimässä tokimahdollista. Viimenen vuorokausi tunutunut et oon tässä maailmassa yksin. Lapsillekin jouduin selittämään jotain jo illalla ja aamulla oonhan ollut niin rikki jo pitkään et lapsetkin asian huomannut.ja vihotellut mulle meidän teini miten annan kohdeölla itteäni näin. Nut nyt kun olin yksin halas muo ja kuunteli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehesi ole edes pyytänyt anteeksi???

Vierailija
2/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde ja eroa kokonaan. Mitä tuommoista enää jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinisi puhuu asiaa: miksi annat miehen, tai kenenkään kohdella itseäsi noin. Ulkopuolisena tietty helppo sanoa, mutta... Ihmisen pitäisi osata olla myös yksin, ilman parisuhdetta, jottei kohdeltais huonosti. Ansaitset vastauksen mieheltäsi nyt heti, tai laita ukko pihalle miettimään mitä haluaa.

Vierailija
4/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kännissä keskellä sunnuntai päivää.

Vierailija
5/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin lukea vain alun, teksti oli hieman epäselvästi kirjoitettu. Mutta jo alusta sain sen käsityksen, että ei todellakaan voi antaa anteeksi/jatkaa suhdetta. Mies ei sitä edes halua? Sinun täytyy nyt kunnioittaa itseäsi, riuhtoa itsesi irti suhteesta jossa mies ei kunnioita sinua, ja etsiä parempaa.

Vierailija
6/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa, älä anna miehen pompotella sua tuolla tavalla. Erokin tuntuu varmasti ikävältä mutta ei tuolla tavalla voi elää.

Ukkos on itsekäs paska ja haluaa vaan parhaat palat, vaimo hoitamassa kotia ja toinen nainen sivussa.

Vierailija
7/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä sä haluat olla tollasen kusipään kanssa? On siinäkin roolimallit lapsille. "roiku vaan pettävässä miehessä joka kohtelee huonosti eikä ilmeisesti edes rakasta, alistu huonolle kohtalolle ja anna miesten kohdella sua kun paskakasaa". Miehes on kuvottava idiootti Mut et näköjään säkää mistää fiksuimmasta päästä kun tollasta suostut kattelee. Onneks et oo mun läheinen. Palais hermo jos et tajuais ote erota ja vääriä parempaa. Mut omapa on asias.

Vierailija
8/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite erota, vaatia parempaa *

Vierailija
9/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pettämisen voi antaa anteeksi, jos mies todella muuttuu, katuu. Mutta jos vielä aloittanut siis uudestaan suhteen? Tätä ei voi mitenkään hyväksyä. Tämä asia kertoo kaiken. Mies ei ole kanssasi tosissaan ja todennäköisesti pettäminen tulee aina jatkumaan. EROA sanon keski-ikäisen naisen elämänkokemuksella.

Vierailija
10/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai miehesi ole edes pyytänyt anteeksi???

Tässä yllä oleellisin.

Eihän sinulla, kertomasi mukaan, ole mitään päätäntävaltaa nykytilanteessa:

miehesi pitää tällä hetkellä kaikkia ovia avoinna vain itselleen, sinä vain istut ja odotat.

Perheen teini näkee ja ymmärtää tilanteen, olet täysin alistettu miehesi tahtoon.

Ymmärrätkö edes että tämä kaikki vaikuttaa myös lapsiisi?

Tajuatko että tämä kyseinen lapsesi joutuu toimimaan nyt myös oman äitinsä "vanhempana", kun äitinsä vetäytynyt itsesäälin kuplaansa?

Aivan sama, missä miehesi on yöpynyt - eiköhän se kakkosnainenkin ole "kaveri"? - tuon sivuseikan vatvomisella vain työnnät pääsi pensaaseen ja kieltäydyt katsomasta totuutta silmästä silmään.

Ryhdistäydy ja ota tilanne omiin käsiisi.

Edes lastesi vuoksi.

Vierailija
11/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oon kavereidenkin mielestä ihan fiksu ,ihana ,toisia ajatteleva,empaattinen mut tosi herkkä ihminen. Silti teen aika rankaa työtä missä ei ihan herkät pärjää. Mut herkkyytrt'ä voi käyttää hyväksi ihmisten koihtaamisessa. Yleensä tapanani aina ajatella myös muiden kannalta asioita eikä heti tuomita. Ajattelin että mieheni on aina ollut tosi luotettava mutta nyt yllättäin teki tämän. On kyllä aina ollut luonteeltaan muo jyrkempi ei niin empaattinen kun minä. Ihana elämä meillä ollut kuitenkin.Aina ajatellut et me ihmiset ollaan vajavaisia ja kun kukaan ei oo kuollyut voi asiat korjata halutessaan. Tuntuu et sillä joku oma kriisi alko pari vuotta sitten onko elämä tässä ja halus mennä paljon eri tapahtumissa. Sieltä sit naisen löysi ja piti mun elämää tylsänä kun en jaksa kuulemma enää panostaa niin itseeni ja tekemiseen. Tottakai panostin myös itseeni. Lasten,kodinhoito,pitkät työmatkat ja vyorotyö raskas sellanen. Olen vaan luonteeltani erilainen. lataudun esim yksin kotona kiun luen tai selaan nettiä tms. Mut olen kuulemma liikaa tietokoneella. Voihan se ajottain niin ollakin ollut mut, Mun rentoutumiskeinot eri kun hänen eikä tässsä mponen lapsen äitinä ole kyllä mahdollista tekemättä mitään olla. Meillä ihan lapssen terveyteen liittyvä seikka mikä rajoitti monta vuotta kahden keskeistä aikaa. Ei oikeastaan enää.Lapset jo sen verran isompia että mahdollisuuksia olis nyt enemmän. Tosin mulla vuorotyö ja viikonloppuvapaita vähän.

Vierailija
12/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oon kavereidenkin mielestä ihan fiksu ,ihana ,toisia ajatteleva,empaattinen mut tosi herkkä ihminen. Silti teen aika rankaa työtä missä ei ihan herkät pärjää. Mut herkkyytrt'ä voi käyttää hyväksi ihmisten koihtaamisessa. Yleensä tapanani aina ajatella myös muiden kannalta asioita eikä heti tuomita. Ajattelin että mieheni on aina ollut tosi luotettava mutta nyt yllättäin teki tämän. On kyllä aina ollut luonteeltaan muo jyrkempi ei niin empaattinen kun minä. Ihana elämä meillä ollut kuitenkin.Aina ajatellut et me ihmiset ollaan vajavaisia ja kun kukaan ei oo kuollyut voi asiat korjata halutessaan. Tuntuu et sillä joku oma kriisi alko pari vuotta sitten onko elämä tässä ja halus mennä paljon eri tapahtumissa. Sieltä sit naisen löysi ja piti mun elämää tylsänä kun en jaksa kuulemma enää panostaa niin itseeni ja tekemiseen. Tottakai panostin myös itseeni. Lasten,kodinhoito,pitkät työmatkat ja vyorotyö raskas sellanen. Olen vaan luonteeltani erilainen. lataudun esim yksin kotona kiun luen tai selaan nettiä tms. Mut olen kuulemma liikaa tietokoneella. Voihan se ajottain niin ollakin ollut mut, Mun rentoutumiskeinot eri kun hänen eikä tässsä mponen lapsen äitinä ole kyllä mahdollista tekemättä mitään olla. Meillä ihan lapssen terveyteen liittyvä seikka mikä rajoitti monta vuotta kahden keskeistä aikaa. Ei oikeastaan enää.Lapset jo sen verran isompia että mahdollisuuksia olis nyt enemmän. Tosin mulla vuorotyö ja viikonloppuvapaita vähän.

Vierailija
13/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat kohdella itseäsi kynnysmattona??? Eroat tietenkin, ei tuossa muuta ratkaisua ole

Vierailija
14/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, ettei rakasta sinua, ja pelleilee toisen naisen kanssa, niin vaikeahan se on yhteiseen tulevaisuuteen uskoa. Varmaan hänellä on "vaikeuksia tehdä ratkaisua", kun tutusta ja turvallisesta pitäisi luopua, toisaalta vihreä aidan toisella puolella on jännittävää. Sinuna tekisin itse ratkaisun, esim. asumusero. Tuo odottelu ja miehen käytöksen seurailu aiheuttaa vain henkistä kipua sinulle.

Vierailija
15/15 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihme mitä tekstiä, eihän tuota erkkikään jaksa lukea! Jos olet yhtä vaikeaselkoinen ihminen kuin tekstisi on, niin pidä siitä miehestäsi nyt lujaa kiinni sillä ei sinua kukaan muukaan jaksa. Ei kenelläkään riitä mielenkiintoa tarinasi kuuntelemiseen, joten on paras kun katsot miehen tekemisiä läpi sormien ja jatkatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi