Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Audi on hienojen ihmisten auto

Vierailija
24.07.2016 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jos vuosimalli on 2015 tai uudempi ja auto A6 tai suurempi. Kukaan hieno ihminen ei aja vanhalla A4:lla joka lähinnä aiheuttaa myötähäpeää.

Vierailija
2/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, nousukkaiden sovinistien, ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on!

Kuka haluaisi ostaa hienon Audimme? Mahdollisuus päästä käsiksi eliittiautoiluun, halvalla.

http://www.nettiauto.com/audi/q5/7094824

Vierailija
4/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on!

Kuka haluaisi ostaa hienon Audimme? Mahdollisuus päästä käsiksi eliittiautoiluun, halvalla.

1. Liian vanha

2. Bensiinimoottori

3. Ei ole eliittiä ollut 5 vuoteen.

Vierailija
5/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on!

1. Liian vanha

2. Bensiinimoottori

3. Ei ole eliittiä ollut 5 vuoteen.

Eli on vaan sulle liian kallis!

Vierailija
6/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut itseäni erityisen hienoksi ihmiseksi kun uutena ostamani Audi jätti kaksi kertaa minut tielle talvella. Ensin moottorivika ja ja 4-vedon joku ohjainyksikkö toisella kertaa. Seuraava auto on jotain toista merkkiä.

Vierailija
7/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on liian kallis 2009 malliseksi autoksi. Samalla rahalla saa uusi korisen A6:n eli 2012 mallisen. Ja bensiinimoottori tuollaisessa autossa on täyttä hölmöyttä, tosin sen on huomannut muutkin. Nettiautossa yli 150 kpl. Q5 myynnissä joista vain 13 on bensakoneella. Voi olla hankala myydä tuolla moottorilla...

Vierailija
8/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on liian kallis 2009 malliseksi autoksi. Samalla rahalla saa uusi korisen A6:n eli 2012 mallisen. Ja bensiinimoottori tuollaisessa autossa on täyttä hölmöyttä, tosin sen on huomannut muutkin. Nettiautossa yli 150 kpl. Q5 myynnissä joista vain 13 on bensakoneella. Voi olla hankala myydä tuolla moottorilla...

Hinta on aina oikea jos vain menee kaupaksi. Myynti-ilmoituksissa ei ole mitään järkeä aloittaa liian alhaisella hintapyynnöllä, vaan aina pitää aloittaa ylemmältä tasolta ja sitten pikku hiljaa alentaa tarvittaessa hintaa. Näin hinta määräytyy markkinoilla. Eri asia jos on tosi kiire myydä. En ole tuon auton myyjä.

Vierailija
9/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienojen ihmisten auto? :DD

Tätä en ole tiennytkään. Oma Audimme kun on meille vain ja ainoastaan turvallinen ja luotettava kulkuväline paikasta A paikkaan B.

En koe olevani sen hienompi kuin kukaan muukaan autosta riippumatta.

Vierailija
10/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä tietää ajavansa muita hienommalla autolla ja mielellään myös näyttää sen muille. Audissa on paljon tehoa ja mieheni keskivertoa huomattavasti parempi rattiMies.

Vierailija
11/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, katkera rahvas täällä väittää tietävänsä jotain autoista. Enpä haukkuisi audia jos itsellä olisi alla joku peruspaska.

Vierailija
12/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kyllä tietää ajavansa muita hienommalla autolla ja mielellään myös näyttää sen muille. Audissa on paljon tehoa ja mieheni keskivertoa huomattavasti parempi rattiMies.

Joo olen nähnyt miehesi usein ajavan Porvoon moottoritiellä, ja Porvoon keskustassakin muutaman kerran.

Vierailija
13/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vituttaa tollaset pää perseessä ajavat kuskit. Joka kerta nähdessäni jonkun keski-ikäisen kravaattimiehen hurjastelevan vaarallisesti uudella Audillaan, toivon hänen ajavan ojaan tai kameraan. Kerran tälläistä olin todistamassakin, kun kusipää lähti mutkassa (näkyvyyttä nolla) ohittamaan toista autoa, eipä vaan mulkku tiennyt mutkan takana olevasta kamerasta.

Vierailija
14/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, katkera rahvas täällä väittää tietävänsä jotain autoista. Enpä haukkuisi audia jos itsellä olisi alla joku peruspaska.

Eihän täällä ole haukuttu, nyt sinulla (rahvaalla) on luetun ymmärtämisessä hieman korjattavaa. On kerrottu vain, että vanhat Audit ei ole oikein "hienoja",  sekä joku kertoi kun hänen Audinsa on jättänyt tielle. Lue nyt kommentit uudelleen ihan ajatuksella.

Vierailija
15/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP teki tämän ketjun vain kertoakseen ettei hänellä ainakaan Audia ole...

Vierailija
16/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auto ihmisestähienoa tee.Ei mullakaan muuta.

Vierailija
17/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auto tee ihmisestä hienoa, mut voin sanoa että nautin suunnattomasti kun saan ajaa miehen Mersulla. En mä ole todellakaan mikään hieno ihminen ulkoisesti, tavalliset vaatteet, ei merkki, tavallisen näköinen. Mutta sisäisesti olen kultaa. Pyrin aina olemaan mukava ja kohtelias muille. ;)

Vierailija
18/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni on nousukkaiden auto ja yleensä ratin takana on kaahaileva snobi. 😉

Vierailija
19/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nämä on niitä sokkona ohittelevia

Vierailija
20/30 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on ahneiden öykkärien auto. Sillä ajetaan punaisia päin lasten yli suojatiellä.