Ärsyttää kun mies leipoo keittiössä
Jotain helkkarin mustikkapiirakka taas. Tekis miesten töitä.
Kommentit (19)
Leivo sinä, niin hänen ei tarvitse.
Käske sitä käyttämään moottoriöljyä voin sijaan.
Ja sinä istut av-palstalla. Eikö sulla ole verhoja silitettävänä, nappeja ommeltavana, sukkia kudottavana?
Miksi miehesi tekee naisten töitä, eli laittaa ruokaa? Sinä et osaa?
Iltapaskassa sanottiin, että tuolla tavoin saa seksiä.
Kaikki maailman huippukokit ovat miehiä. Siinä palstamammoille mietittävää.
Mies tekee kaiken ja sinä vaan makaat laiskana lahnana.
Vierailija kirjoitti:
Iltapaskassa sanottiin, että tuolla tavoin saa seksiä.
Av-mammoilta saa mukamas seksiä? Siinäpä olisikin Iltapaskaan uutinen.
Oon kyl hoitanu pyykit, tiskit ja ruuan tänään ja leikkiny taaperon kanssa. Nyt kun taapero nukkuu niin oon ite netissä. Ruoho ois ajamatta ja monta paikkaa repsottaa niin mies sais niitä minun mielestä nyt tehdä. Ei tässä mitään mustikkapiirakkaa tarvita kun ylipainoa molemmilla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyl hoitanu pyykit, tiskit ja ruuan tänään ja leikkiny taaperon kanssa. Nyt kun taapero nukkuu niin oon ite netissä. Ruoho ois ajamatta ja monta paikkaa repsottaa niin mies sais niitä minun mielestä nyt tehdä. Ei tässä mitään mustikkapiirakkaa tarvita kun ylipainoa molemmilla muutenkin.
Pyykit ja tiskit hoituu napin painalluksella. Ylipainollesi tekisi hyvää leikata se ruoho.
Ruokana oli mitä? Miehen eilen tekemän ruoan jämiä?
Nyt tuli paha mieli, nyyh! Minullakin on piirakat uunissa. Itsetehdyllä mustikkahillolla :)
M53
"Aina kaikki väärin". Tarkista asenne.
En olekaan leiponut aikoihin. Ei vain huvita nykyään, sillä itselle leipominen on aika tylsää.
Pitäisi varmaan etsiä joku, mutta sopivia on äärimmäisen harvassa, enkä muutenkaan juuri näe ihmisiä.
Ihanaa kun mies leipoo. Tulee mieleen jo edesmennyt faijani, joka myös leipoi, omena-kanelikakku oli hänen bravuurinsa :)
Olisiko parempi, jos leipoisi vessassa?
Muakin ärsyttää, kun mies pesi just lattiat enkä voi kävellä. Ja laittoi lapset päiväunille niin en voi kuunnella musiikkia. Nyt on tekemässä lasagnea, vaikka sanoin et haluan makaronilaatikkoa. Voi v*** että ärsyttää.
Ylipainoinen sika valittaa, kun mies tekee kotitöitä. Ehana soomalaine naine.
Ap:n mies voi tulla meille leipomaan, mulle maistuis mustikkapiirakka, nam!
Ja leipova mies on muutenkin ihana, jos vielä muistaa siivota leipomisen jäljet.
Käske sen leipoa autotallissa