Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko yhteyttä tällaiseen mieheen sinkkuna?

naimisissa12v
24.07.2016 |

Mieheni veli teki nettideittiprofiilin 3kk sitten ja kyselin miten on sujunut? Hän sanoi että ei mitään yhteydenottoja ja olin todella hämmentynyt. Tässä tietoja miehestä mitä profiilissa on julkisesti kaikille esillä:

- Vielä reilusti alle 30v
- Työssäkäyvä ja 3000e/kk tienaava jos se joillekkin nyt edes on tärkeä pointti...
- Haluaa lapsia tulevaisuudessa kun oikea löytyy.
- Keskimittainen ja athleettinen kroppa.
- Ei juo alkoholia juuri ikinä.
- Ihminen joka haluaa pitkän parisuhteen eikä harrasta yhdenyön juttuja.
- Harrastuksia löytyy vapaa ajalta

Jos olisin itse sinkkuna noilla tiedoilla ottaisin yhteyttä herraan, vaikka ei edes synkkaisi.
Miehellä ei ole kuvaa profiilissaan kun pitää tätä koko deitti juttua nolona...

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ota yhteyttä oli profiili millainen tahansa.

Kerran tein ulkomaalaisen miesmallin kuvilla profiilin. Tälle miehelle naiset lähetti viestejä. Huvikseni kokeilin kuinka naiset kestää arvostelua komealta mieheltä. Tämä mies sai vielä vastauksia samoilta naisilta, vaikka arvosteli naisen pieniä tissejä, löysää vartaloa tai leveää persettä.

Sama kokemus minulla Tinderistä. Omilla kuvilla ei mätsännyt kenenkään kanssa ja gigolon kuvilla koko ajan. Itse en gigolon kuvilla aloittanut ainuttakaan keskustelua, mutta naiset teki aika hyvin alotteita hänelle. Valitettavasti tämä gigolo oli aika hajamielinen luonteeltaan ja ei muistanut ikinä mennä kahvilatreffeille :/

tiijätkö, gigolo, ei yksikään ota tosissaan sinua siellä netissä, jos olet ulkomaalaisen miehen kuvilla siellä. Huijarin tunnistaa jo kaukaa, ihan turha yrittää, ei kukaan ole niin tyhmä että kuvittelisi jonkun amerikkalaisen miljonäärin, tai italialaisen gigolon laittavan suomenkieliseen treffipalveluun omaa ilmoitusta , kun ei edes puhu suomea! hahaha! On teitä muutama siellä, mutta kukaan ei ota niitä ilmotuksia tosissaan. Oon itse parin kerran viestitelly jonkun tällaisen kanssa ihan piruuttani, yksi mm. väitti että on Britannian armeijassa töissä, mutta asuu savon pikkukylässä! hahah !kyllähän se oli hauska keskustelu, kun kusettaja kusettaa toista kusettajaa...no....ihan huviahan se oli.ps. ihmiset nykyään osaa tehdä google kuvahaun, jolla selviää nää huijarit. Googletan kaikki kuvat aina.Oon useita käräyttänyt ylläpidolle jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla