Ottaisitko yhteyttä tällaiseen mieheen sinkkuna?
Mieheni veli teki nettideittiprofiilin 3kk sitten ja kyselin miten on sujunut? Hän sanoi että ei mitään yhteydenottoja ja olin todella hämmentynyt. Tässä tietoja miehestä mitä profiilissa on julkisesti kaikille esillä:
- Vielä reilusti alle 30v
- Työssäkäyvä ja 3000e/kk tienaava jos se joillekkin nyt edes on tärkeä pointti...
- Haluaa lapsia tulevaisuudessa kun oikea löytyy.
- Keskimittainen ja athleettinen kroppa.
- Ei juo alkoholia juuri ikinä.
- Ihminen joka haluaa pitkän parisuhteen eikä harrasta yhdenyön juttuja.
- Harrastuksia löytyy vapaa ajalta
Jos olisin itse sinkkuna noilla tiedoilla ottaisin yhteyttä herraan, vaikka ei edes synkkaisi.
Miehellä ei ole kuvaa profiilissaan kun pitää tätä koko deitti juttua nolona...
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kilpaillulla markkinalla kuin seuranhaku miehen pitää jotenkin erottua massasta. Tavallinen ja turvallinen ei kelpaa niin kauan kun naisilla on varaa valita. Moni mies ei pääse näyttämään parhaita puoliaan, kun jo treffeille pääseminen on hankalaa.
No sehän on käytännössä mahdotonta, jos pitää herättää ison tason kiinnostus jo pelkän profiilin ja parin viestin perusteella. Mulla on ollut itsellä se periaate, että profiilissa ja viesteissä käydään ehkä muutama taustatieto ja parit perusjutut läpi. Sitten siirrytään samantien kahvitreffeille/lenkkitreffeille tms ja jutustellaan. Joko kiinnostusta toisiin treffeihin syntyy tai sitten ei synny.. Tämä, että osa naisista vaatii jo noiden tekstien perusteella jotain "kohahdusta" kuulostaa insinöörimiehelle aivan käsittämättömän lapselliselle ajatukselle. Tai jos se on edellytys, niin kannattaa varmaan mennä jonnekin kirjailijoiden treffipalstalle. Siellä kohaltelee taatusti.
Tämä kyllä selittää miksi siellä on se tietty päällisin puolin ihan fiksu ja helposti pariutuva porukka vuodesta toiseen. Ei riitä, että löytyisi fiksu ja yhteensopiva mies, sen miehen pitää vielä osata kirjoittaa tietyllä tavalla jotta voi edes päästä treffeille....
Onhan sen kohahduksen vaatiminen hieman outoa, mutta tilaisuus tekee varkaan. Ei tarvitse tyytyä tai edes nähdä vaivaa, kun vaihtoehtoja on liikaakin. Itse jättäydyin jo vuosia sitten pois markkinoilta, kun totesin mahdollisuuteni olemattomiksi, eikä pään jatkuva seinäänhakkaaminen kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi veljen kannattaisi panostaa elävään elämään eikä nettideitteihin. Vastaus kysymykseen: en ottaisi sillä olen hänelle liian vanha ja kaiken lisäksi itse olen jo lapseni tehnyt. Ongelma ei siis välttämättä ole se että miehesi veli olisi jotenkin huono valinta, vaan että nettideitti on täynnä hänelle vääränlaisia ihmisiä.[/Niinpä.
Niin tai ilmoitus on turhan steriili.
Kyllä taas porukan älykkyys mitataan täällä.
Kommentoidaan kirjoitusvirheitä ja luullaan että tuo on kaverin esittelyteksti....
Aloittajan miehen veljen profiilin statsit kuvaa vaan karua faktaa hyvästä miehestä jota osaa naiset vasta 35v jälkeen arvostaa. Se ei tee miehestä tylsää. Emme edes tiedä kaverista mitään..
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata heti kertoa minkäänlaista alkoholin käyttötavoista. Tulee liikaa mielikuvia, siis negatiivisia. Jos ei etsi harrasta päivi räs... uskovaista...
Tossa ilmoituksessa juomattomuus oli plussa. Terv. ateisti.
naimisissa12v kirjoitti:
Mieheni veli teki nettideittiprofiilin 3kk sitten ja kyselin miten on sujunut? Hän sanoi että ei mitään yhteydenottoja ja olin todella hämmentynyt. Tässä tietoja miehestä mitä profiilissa on julkisesti kaikille esillä:
- Vielä reilusti alle 30v
- Työssäkäyvä ja 3000e/kk tienaava jos se joillekkin nyt edes on tärkeä pointti...
- Haluaa lapsia tulevaisuudessa kun oikea löytyy.
- Keskimittainen ja athleettinen kroppa.
- Ei juo alkoholia juuri ikinä.
- Ihminen joka haluaa pitkän parisuhteen eikä harrasta yhdenyön juttuja.
- Harrastuksia löytyy vapaa ajaltaJos olisin itse sinkkuna noilla tiedoilla ottaisin yhteyttä herraan, vaikka ei edes synkkaisi.
Miehellä ei ole kuvaa profiilissaan kun pitää tätä koko deitti juttua nolona...
Käsittääkseni miehet eivät vaan yksinkertaisesti saa viestejä deittipalveluissa. Tämä johtuu siitä, että miehet lähestyvät naisia, jolloin naisten ei edes tarvitse itse muuta kuin käydä läpi niitä viestejä sen sijaan että itse näkisi sen vaivan, että selailisi profiileita ja kirjoittaisi nasevan viestin.
Tässä nyt vielä omia mielipiteitäni:
En oikein ymmärrä, miksi pitää mainita käyvänsä töissä tai olevansa työtön. Minusta se ei määrittele ihmistä. Työttömäksi voi jäädä kuka tahansa. Lisäksi työstä kovasti puhuminen on yleistä pyrkyreille ja työnarkomaaneille. Minulle työ on vain keino elättää itseni. En kestäisi työn kanssa naimisissa olevaa ihmistä. Palkkatason mainitseminen on omituista. Etsiikö hän elätettävää naista? Naista, jolle tärkeintä on, että mies maksaa kaiken?
Lapsien haluamisesta on hyvä mainita jo tuossa iässä, kun kerta suunnitelmat on selvät eli lapsia tosiaankin haluaa. Se karsii hyvin ne naiset, jotka eivät lapsia halua. Itse en tässä tapauksessa siis mieheen ottaisi yhteyttä, koska en halua lapsia.
Atleettisesta kropasta varmaan tykkäävät monet naiset. Kuvittelisin tuon myös vihjaavan sitä, että mies haluaa nimenomaan atleettisen naisen eli mikään sohvaperuna tai pullero ei kelpaa.
Alkoholista mainitsemisen koen hyvänä myös, koska se karsii ne naiset, jotka nimenomaan etsivät ryyppäävää miestä. En itse näe tuota pahana, koska itsekään en välitä alkoholin mausta ja siksipä minulle mielellään kelpaisikin mies, joka ei juo. Alkoholia juovat pettävätkin todennäköisemmin.
En itsekään harrasta yhden yön juttuja. En nyt tiedä, onko tuon mainitseminen kuitenkin ehkä omituista... Ehkä vain sanoisi mieluummin, että etsii kunnollista pitkää parisuhdetta, josta toivottavasti kehkeytyisi loppuiän kestävä suhde.
Itse en harrasta mitään enkä suoraan sanottuna oikein jaksaisi ihmisen kanssa, joka juoksee aikuisiälläkin pelaamassa jotain jääkiekkoa tai suunnistamassa. Miten tällaisessa ihmisellä olisi edes aikaa parisuhteelle? Mutta monelle siis varmaan kelpaa harrastava mies, ei sinänsä siis vikaa :)
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Kommentoidaan kirjoitusvirheitä ja luullaan että tuo on kaverin esittelyteksti....
Aloittajan miehen veljen profiilin statsit kuvaa vaan karua faktaa hyvästä miehestä jota osaa naiset vasta 35v jälkeen arvostaa. Se ei tee miehestä tylsää. Emme edes tiedä kaverista mitään..
Tässä kysyttiin naisilta, ottaisivatko he yhteyttä mieheen näiden tietojen perusteella. Ja vastaus on ilmiselvä jokaiselle, joka ymmärtää vuorovaikutuksesta mitään.
Kuulostaa kuivalta tyypiltä, sellaiselta joka ei osaa pitää hauskaa, ei hymyile juurikaan, on mahdollisesti uskovainen, elämän sisältönä juoksulenkit/punttisali ja työnteko. Jotenkin tuo lapsien haluamisen mainitseminen kuulostaa ahdistavalta, sillä antaa kuvan että niitä lapsia pitäisi alkaa pykäämään heti. Ilmoitus ei kerro mitään hänen persoonallisuudestaan. Antaa kuvan että hänelle "se oikea" on sellainen joka täyttää jonkun kriteerilistan eikä persoonallisuudella ole merkitystä. Itse olen erittäin huumorintajuinen, rempseä ja tykkään nauttia viinistä ja rennoista illoista ystävien kanssa enkä kuluttaa pururataa perjantai-iltaisin. En siis itse ottaisi häneen yhteyttä, sillä hän ei varmasti olisi minusta kiinnostunut enkä minä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan miehen veljen profiilin statsit kuvaa vaan karua faktaa hyvästä miehestä jota osaa naiset vasta 35v jälkeen arvostaa. Se ei tee miehestä tylsää. Emme edes tiedä kaverista mitään..Tässä kysyttiin naisilta, ottaisivatko he yhteyttä mieheen näiden tietojen perusteella. Ja vastaus on ilmiselvä jokaiselle, joka ymmärtää vuorovaikutuksesta mitään.
Ei näytä olevan kun lukee kommentteja
Profiilissa mainitaan vain faktoja, mutta ei mitään kovin mielenkiintoista. Kaveri siis tykkää harrastaa, no mitä hän harrastaa ja kuinka usein? Onko elämässä muuta kun työ ja harrastukset? Onko vaikka todella kiinnostunut jostakin, kuten vaikka scifi-leffoista tai ruoanlaitosta? Minkälainen huumorintaju on? Matkusteleeko paljon vai onko enemmän vaikka mökki-ihmisiä? Jotain tällaista olisi mukava kuulla. Saa olla myös niitä "turhuuksia", kuten musiikkimaku, kertoohan sekin jotain ihmisestä. Olisi kiva hahmottaa, että minkälaista tämän ihmisen arkielämä on.
nettitrffeille pitä joko mennä täysin rinnoin monilla kuvilla tai sitten ei ollenkaan. kun hakukoneeseen laittaa haun, niin eihän kukaan edes hae sieltä niitä kuvattomia profiileita. Siis ihan turhaan odotellu siellä. jos on noloa niin sitten pitää ettiä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kuivalta tyypiltä, sellaiselta joka ei osaa pitää hauskaa, ei hymyile juurikaan, on mahdollisesti uskovainen, elämän sisältönä juoksulenkit/punttisali ja työnteko. Jotenkin tuo lapsien haluamisen mainitseminen kuulostaa ahdistavalta, sillä antaa kuvan että niitä lapsia pitäisi alkaa pykäämään heti. Ilmoitus ei kerro mitään hänen persoonallisuudestaan. Antaa kuvan että hänelle "se oikea" on sellainen joka täyttää jonkun kriteerilistan eikä persoonallisuudella ole merkitystä. Itse olen erittäin huumorintajuinen, rempseä ja tykkään nauttia viinistä ja rennoista illoista ystävien kanssa enkä kuluttaa pururataa perjantai-iltaisin. En siis itse ottaisi häneen yhteyttä, sillä hän ei varmasti olisi minusta kiinnostunut enkä minä hänestä.
Mitähän ihmettä erittäin huumorintajuinen tarkoittaa? Ymmärrät monenlaista huumoria vai?
Ei tuolla perusteella saa mitään käsitystä siitä, minkälainen ihminen on kyseessä.
Hänen ikäisensä naiset saavat helposti seuraa irl. Ei tarvitse etsiä netistä. Toisaalta joukossa on jo niitä eronneita joilla on jo lapsi/lapsia. He eivät vastaa, koska tuskin kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
nettitrffeille pitä joko mennä täysin rinnoin monilla kuvilla tai sitten ei ollenkaan. kun hakukoneeseen laittaa haun, niin eihän kukaan edes hae sieltä niitä kuvattomia profiileita. Siis ihan turhaan odotellu siellä. jos on noloa niin sitten pitää ettiä muualta.
Ai eikö naisia kiinnosta virkamiehet, poliisit, lakimiehet, opettajat...?
Ei näköjään. Vielä selvennän tänne urpolaan suomenkielellä ettei väärinymmärryksiä sattuisi: kyseiset henkilöt ei voi esiintyä naamallaan internetin deittipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään. Vielä selvennän tänne urpolaan suomenkielellä ettei väärinymmärryksiä sattuisi: kyseiset henkilöt ei voi esiintyä naamallaan internetin deittipalstoilla.
Höpö höpö. Itse olen opettaja (mies) ja todellakin esiinnyn omalla kuvallani sekä Tinderissä että OKCupidissa. Ei se, että etsii seuraa, ole mikään häpeä tai salassa pidettävä asia.
Ei naiset ota yhteyttä oli profiili millainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään. Vielä selvennän tänne urpolaan suomenkielellä ettei väärinymmärryksiä sattuisi: kyseiset henkilöt ei voi esiintyä naamallaan internetin deittipalstoilla.Höpö höpö. Itse olen opettaja (mies) ja todellakin esiinnyn omalla kuvallani sekä Tinderissä että OKCupidissa. Ei se, että etsii seuraa, ole mikään häpeä tai salassa pidettävä asia.
Sinun tapauksessasi varmaan ok. Monet ei halua silti ottaa riskiä että saisi itsestään kuvia luokan seinille pitkin koulua pahimmillaan "paavo the tinder guy".
No se siitä ei enempää off topicia.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ota yhteyttä oli profiili millainen tahansa.
Kerran tein ulkomaalaisen miesmallin kuvilla profiilin. Tälle miehelle naiset lähetti viestejä. Huvikseni kokeilin kuinka naiset kestää arvostelua komealta mieheltä. Tämä mies sai vielä vastauksia samoilta naisilta, vaikka arvosteli naisen pieniä tissejä, löysää vartaloa tai leveää persettä.
Sano että kokeilee uudestaan, kun on päälle kolmekymppinen.
Jos tuo on profiilin koko sisältö, niin ei mitään saumaa, tuskin edes sellaisille, joille tuossa ei ole mitään turn-offia.
Kuvattomille en laittaisi itse viestiä enkä edes vastaisi. En rupea avaamaan ulkopuolisia linkkejä tai lataamaan tiedostoja.
Itselleni absolutismi on turn-off, koska tykkään välillä juoda ja käydä viihteellä myös kumppanin kanssa.
Lapsista en itse ole varma, joten sellainen joka 100% varmasti niitä haluaa, voisi olla hiukan ahdistavaa seuraa.
Palkan kertominen... Miksi? Eikö riittäisi, että kertoisi käyvänsä töissä? Ei minua toisten rahat kiinnosta, mutta ajankäyttö kyllä.
Mutta "pahin virhehän" tuossa on se, että on vain lueteltu muutama fakta. Ei mitään tarttumapintaa kenellekään, eikä edes sitä kuvaa herättämässä mielenkiintoa. En minä ainakaan ole kiinnostunut kenestä tahansa, joka nyt suunnilleen täyttää ne oleellisimmat vaatimukset. Jos nettitreffeille asti on lähtenyt (eikä esim Tinderiin jossa pelaillaan lähinnä kuvilla), niin en tuhlaisi aikaani pelkkään hakuammuntaan.