Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Minttu V:lla on pokkaa pröystäillä noin toisen rahoilla??

Vierailija
24.07.2016 |

Lyhyt yhdessä olo vasta takana ja noin härskisti jo pröystäilee toisen rahoilla. Miten on pokkaa, ei voi kuin ihmetellä!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pahoillani teidän puolesta, kun pitää purkaa omaa oloaan pahantahtoiseen länkyttämiseen.

Vierailija
22/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama ilmiö on tällä palstalla.. :D Kun kysytään naisten tuloja, niin naiset vastaavat, että MUN mies tienaa niin ja niin paljon... öö, ok? Entä sitten?

Melko varmaan ihan kuka tahansa nainen toimisi Mintun tilanteessa noin. Ainahan voi sanoa, että "mä en ainakaan tekisi noin", mutta toteutus taitaisi olla olla toinen. Kateus vaan taitaa vaivata aloittajaa.

No ei tosiaan toimisi. Kyllä tuo touhu vaatii huomionhakuisen ja julkisuudenkipeän luonteen kun oikeastaan ihan kaikki pitää näyttää muille. Jotkut paparazzikuvat vielä ymmärtäisi, niitä kun ei varmasti ihan täysin pääse pakoon vaikka haluaisi mutta tuo omakuvien julkaisu itse.. Mautonta ja noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ulkonäköä, timantteja, merkkilaukkuja jne. Enkä minä ole yhtään sen onnellisempi kuin keskiverto-Kerttukaan. Jos kävelen Chanel olalla, ei se tarkoita, että pröystäilen, vaan kävelen ostamani laukku olalla.

Niin minullakin. Silti pidän mintun touhuja pelkkänä pröystäilynä, en kertkaikkiaan osaa nähdä tuota jatkuvaa logotuotteiden esittelyä minään muuna.

Vierailija
24/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta Kimi olisi onnellisempi, jos Minttu kustantaisi oman elämänsä. Minttu tekisi Suomessa töitä kaupan kassalla, maksaisi yksiöstä vuokraa ja söisi nuudeleita, että saisi matkarahat säästettyä ja pääsisi miestään tapaamaan. Väliaikoina he voisivat pitää yhteyttä Facebookin välityksellä. Robin olisi hoidossa ja iltaisin Kimi voisi skypetellä pojalleen, että lapsi ei ihan isäänsä unohtaisi. Kyllä näin on.

Kyllä ne tilillä olevat rahat lämmittää Kimin mieltä enemmän kuin vieressä oleva perhe.

25/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama ilmiö on tällä palstalla.. :D Kun kysytään naisten tuloja, niin naiset vastaavat, että MUN mies tienaa niin ja niin paljon... öö, ok? Entä sitten?

Melko varmaan ihan kuka tahansa nainen toimisi Mintun tilanteessa noin. Ainahan voi sanoa, että "mä en ainakaan tekisi noin", mutta toteutus taitaisi olla olla toinen. Kateus vaan taitaa vaivata aloittajaa.

No ei tosiaan toimisi. Kyllä tuo touhu vaatii huomionhakuisen ja julkisuudenkipeän luonteen kun oikeastaan ihan kaikki pitää näyttää muille. Jotkut paparazzikuvat vielä ymmärtäisi, niitä kun ei varmasti ihan täysin pääse pakoon vaikka haluaisi mutta tuo omakuvien julkaisu itse.. Mautonta ja noloa.

Mutta mieti alkaisiko tavis, joka ei kestäisi tulla kuvatuksi, edes suhteeseen jonkun Kimin kanssa?

Vierailija
26/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintun elämä lienee tylsää. Pitää kaikin keinoin pitää Kimiä kiinni, ettei karkaa ja joudu itse puille paljaille. Ihan sama ilmiö kuin jotkut rikkaat kakarat levittelevät rahojaan Instagramissa. Totella typerää ja lapsellista. 

Vierailija
27/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Ja te rehellisesti kuvittelette, että rikkaan miehen vaimona olo on vain jotain pröystäilyä? :D Tervetuloa meidän arkeemme muutamaksi päiväksi. Miestä ei näy ei kuulu, mutta jonkun on pakko pitää koti ja perhe pyörimässä. Ei paljon lastenhoitajat lämmitä, kun mies ei näe ensiaskeleita, eikä kuule ensimmäisiä sanoja. Vähän kuin olisi YH, mutta ilman (ei-totaali) YH-äitien mahdollisuuksia. Raha ei paljon lämmitä yksin nukkuessa.

Minulla ei ole minkäänlaisia tukiverkostoja ja mieheni kanssa emme tapaa usein. Raha helpottaisi arjen pyörittämistä mutta ei ole sitäkään.

Vierailija
28/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko joku sitä seiskaa missä oli Kimin polttareista? Lööpissä luki että Kimi halaili vierasta naista ja oli kuva. Kaupassa näin lehden, ei uusin seiska.

Vierailija
29/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millin häät ovat, ensi viikonloppuna?

Vierailija
30/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mintun ja Kimin kyseessä ollessa heidän ikäeronsa on vain enemmän kuten tavallisen avioparin ikäero.

Ikäero n.7 vuotta. Jostain luin, että tällä ikäerolla on kaikista toimivin suhde ja erotaan vähiten.

Vierailija
31/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millin häät ovat, ensi viikonloppuna?

Veikkaan että minttu antaa kyllä toimittajille pikku vinkin.

Vierailija
32/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä maailman meininkiä. Bev.Hills täykkäreissähän se Erika kuuluttaa miten hän itse tienaa rahansa. Nainen osti uran itselleen kun nai äveriään miehen ja roudaa miehensä piikkiin stylistitiimiään pitkin maailmaa. Mintun Vittunit ja Berberit on aika kevyttä kauraa verrattuna ison maailman kuppareihin. :D

Vierailija
33/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sitä maailman meininkiä. Bev.Hills täykkäreissähän se Erika kuuluttaa miten hän itse tienaa rahansa. Nainen osti uran itselleen kun nai äveriään miehen ja roudaa miehensä piikkiin stylistitiimiään pitkin maailmaa. Mintun Vittunit ja Berberit on aika kevyttä kauraa verrattuna ison maailman kuppareihin. :D

Korj. Vuittonit ja Burberit* :(

Vierailija
34/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Vuittonit ja Burberit*

Vierailija
35/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole Kimille ihan ok, älä huoli. Menestynyt urheilija jolla kaunis nainen, söpö lapsi ja iso omaisuus, kelpaa niitä esitellä.

Joo, mutta tuntuu niin käsittämättömältä, että noin lyhyen seurustelun jälkeen jo on pokkaa pröystäillä niillä miehen rahoilla. En tiedä, mutta olisi helpompi ymmärtää tuo vaikka Jenniltä, jos olisivat vielä yhdessä. Ja Mintulta jos takana olisi pitkä suhde. Nyt on vain vaivaannuttavaa nähdä nuo jutut.

Ap.

Miksi Jenni olisi pröystäillyt kun se oli sovittu kulissiliitto. Minttu on kohta jo naimisissa Kimin kanssa ja lapsikin on. Rakkaudella saa kaiken mitä Kimi voi antaa.

Vierailija
36/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aikanaan. Minttu kerkii vielä pistämään todella hösseliksi jahka nyt ensin pääsee vihille.

Vierailija
37/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole Kimille ihan ok, älä huoli. Menestynyt urheilija jolla kaunis nainen, söpö lapsi ja iso omaisuus, kelpaa niitä esitellä.

Joo, mutta tuntuu niin käsittämättömältä, että noin lyhyen seurustelun jälkeen jo on pokkaa pröystäillä niillä miehen rahoilla. En tiedä, mutta olisi helpompi ymmärtää tuo vaikka Jenniltä, jos olisivat vielä yhdessä. Ja Mintulta jos takana olisi pitkä suhde. Nyt on vain vaivaannuttavaa nähdä nuo jutut.

Ap.

Miksi Jenni olisi pröystäillyt kun se oli sovittu kulissiliitto. Minttu on kohta jo naimisissa Kimin kanssa ja lapsikin on. Rakkaudella saa kaiken mitä Kimi voi antaa.

Mikä kulissiliitto? Törkeää huudella tollaisia. Nimenomaan todellisessa rakkausliitossa ei tarvitse tavaroilla pröystäillä.