naapurit pilas mun sunnuntaiaamun
Äijä tuli pihalle ja alkoi käyttämään isoa ruohonleikkuukonetta vaikka on sunnuntai!
Sen kerran kun olisin nauttinut luonnon rauhasta!
Kommentit (34)
Taidat olla meidän naapuri? Jos se sun kukkos vielä herättää meidän lapset aamuviideltä niin pian on tarjolla kukkoa viinissä. Saako olla?
Terkkuja metrotyömaan vierestä, rälläkkä laulaa aamusta asti riippumatta viikonpäivästä.
No enpä taida olla, mutta muuten sopisi coq au vin mutta olen kasvissyöjä, joten pelkkä vine kävisi:)
Kun naapuri lopettaa leikkaamisen, on sinun vuorosi aloittaa, eikös vain?
Miten sunnuntai liittyy asiaan? Kristityt pitäkööt pyhänsä, me pakanat voimme tehdä mitä huvittaa.
Miten tuo sunnuntai vaikuttaa asiaan jos saa kysyä? :)
Hiukan itseä huvitti kun muutimme viikonloppuna ja naputin 3 taulukoukkua seinään sitten vielä sunnuntaina, keskellä kirkasta päivää.
Heti alkoi pattereiden ja seinän paukutus yläkerrasta eikä mennyt montaa sekuntia kun ovikello soi.
Kuinka kehtaan sunnuntaina tehdä sellaista parin minuutin ajan päivällä?
Jotain sääntöä vastaan?
Luin oikein järjestyssäännöistä, että hiljaisuusaika on 07-22.00 välisenä aikana riippumatta viikonpäivästä eikä hiljaisuusaikakaan tarkoita sitä, ettei saisi elää vaan jos tulee illalla töistä niin suihkuakin saa käyttää esim.22.30 jos haluaa.
Mikään laki kun ei voi kieltää henkilökohtaisen hygienian ylläpitoa.
Epäilen ettäkö nuo säännöt ainakaan tiukemmiksi muuttuvat jos asuu omakotitalossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla meidän naapuri? Jos se sun kukkos vielä herättää meidän lapset aamuviideltä niin pian on tarjolla kukkoa viinissä. Saako olla?
En ole teidän naapuri.
Vierailija kirjoitti:
En mä leikkaa ruohoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sunnuntai liittyy asiaan? Kristityt pitäkööt pyhänsä, me pakanat voimme tehdä mitä huvittaa.
Se melu häiritsee naapureita.
Ei ole laitonta leikata ruohoa sunnuntaina. Sorry.
Nro 8 asuu vissiin hipihiljaisten kerrostalossa, hiljaisuus klo 7-22. ? Olisiko toistepäin? Klo 22-7.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä leikkaa ruohoa.
Jaa, minä kun luulin, että sinäkin kasvatat ruohoa. Sisätiloissa.
Omakotitaloalueella eläminen on rasittavaa. Aina joku pörisevä ruohonleikkuri käynnissä, tai moottorisaha.Tai sitten lapset karjuu pihoissa, aamusta iltaan. Tai takoista tms kantautuu savua ja ilma huonolaatuista talvipakkasilla. Itse muutimme juuri näistä syistä takaisin kaupunkiin ja voin sanoa, että rauhallisempaa on ollut. Riippuu tietenkin paikkavalinnasta suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Kerran purjehdin saaristomerellä pienessä tuulessa pyhäpäivänä, ja kun yksi moottorisaha lakkasi kuulumasta, seuraava alkoi räyhätä. Välillä niitä vehkeitä oli kuuluvilla useitakin. Hieno purjehduspäivä tärveltyi kyllä. Kantaahan sellaisen rakkineen ääni vesillä kilometritolkulla pahimmillaan. Mitä tästä opimme? Maailmaan ei mahdu melua loputtomasti.
Mulle ihan sama, milloin naapuri leikkaa, siinä menee n. viisi minuuttia ja sen jälkeen tuoksuu ihanasti vastaleikattu ruoho. Usein kyllä ajellaan meidänkin nurtsi samoihin aikoihin, jottei muille naapureille ei tuotettaisi äänihäiriötä kovin pitkään.
Sitten märistään jos sunnuntailisää ollaan poistamassa.
No ei kai se tuntitolkulla voi ruohoa ajaa. Jos, niin silloin on tosi iso tontti joten ei voi kuulua pitkään silloinkaan sun kohdalla...