Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivien koko 75 i tai j, mikä vaatekoko tai mitat?

Vierailija
24.07.2016 |

Olen siis muuten lihava, mutta rintsikoissa on koko tuo. Muut tippuvat päältä... Mitä mittoja teillä muilla on joilla tuo rintsikkakoko? Itse olen 160 cm, 74 kg, lantio 110, vy 79 ja rintojen päältä (korkein kohta + hartiat) 104.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko 65-70j/k, olen 168cm ja paino pyörii 61-64kg tienoilla. Rinnan alta 73cm ja rintojen päältä n.97-98cm. Vyötärö n. 74, lantio kai noin 95cm. Olen aika tasapaksu ja paino kertyy vyötärölle ja yläkroppaan.

Vierailija
2/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Changen mitoitus vai jonkun muun liivivalmistajan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on päällä Panachen liivit, muita käyttämiäni merkkejä on Gorsenia, Freya, Cleo (panachen merkki sekin). Changesta en ole koskaan löytänyt hyvin istuvia liivejä ja niiden materiaalit ja viimeistely on huonoja.

Vierailija
4/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä ainakin tuota kokoa kaikilla, Changella menee myös 70 i tai j.

Vierailija
5/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on päällä Panachen liivit, muita käyttämiäni merkkejä on Gorsenia, Freya, Cleo (panachen merkki sekin). Changesta en ole koskaan löytänyt hyvin istuvia liivejä ja niiden materiaalit ja viimeistely on huonoja.

Niin jaChangella suunnilleen samaa kokoa mitä muissakin merkeissä.

Vierailija
6/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko määritellään aina isoimman ympäryksen mukaan, eli yläosissa rinnanympärys, alaosissa lantio, pitkissä (mekot, polvipituiset takit tms) lantio.

Koon 38 standardi rinnanympärys on 86, koot menevät neljän sentin välein. Tuo mitta on 42-44. Alaosa menisi 38:iin, mutta sanoisin siitäkin että kokeile sekä 40 että 38. Rintaville naisille on vaatemallistoja (esim. Pepperberry, goiglaa clothes for bigger boobs).

Changen mitoitukselta kuulostaa, koska äkkiseltään laskien tuo ero tekisi. F-kupin.

Vierailija
7/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko määritellään aina isoimman ympäryksen mukaan, eli yläosissa rinnanympärys, alaosissa lantio, pitkissä (mekot, polvipituiset takit tms) lantio.

Koon 38 standardi rinnanympärys on 86, koot menevät neljän sentin välein. Tuo mitta on 42-44. Alaosa menisi 38:iin, mutta sanoisin siitäkin että kokeile sekä 40 että 38. Rintaville naisille on vaatemallistoja (esim. Pepperberry, goiglaa clothes for bigger boobs).

Changen mitoitukselta kuulostaa, koska äkkiseltään laskien tuo ero tekisi. F-kupin.

Ei todellakaan mahdu F mulle. Ehkä jollain isommalla ympäryksellä, mutta ei se sitten tukisikaan mitään. Ja mitä tulee tuohon "Changen kokoon", niin siihen vastasin jo ylempänä.

1ja 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä