Kerran eräs mies... (mitä tämä tarkoittaa?)
Kerran eräs mies, jonka kanssa makasin, pyysi voimakkaasti seksin jälkeen, että menisin hänen päälleen makaamaan. Olimme siis molemmat edelleen sängyssä alasti, ja yhtäkkiä hän pyysi hartaasti, että asettuisin hänen päälleen lepäämään (eli niin, että vatsamme olivat vastakkain). Kun tein niin, mies alkoi hengittää syvään ja kiihkeästi. Luulin, että hän on alkamassa itkeä.
Mitä tämä tarkoittaa, jos mies tekee noin? Mies oli minua vanhempi ja ulkomaalainen, mutta valkoihoinen.
Kommentit (14)
Se tarkoittaa sitä, että sinä olet ma.mupatja
Minäkin pidän siitä. Pidän muutenkin kun tunnen naisen painon päälläni, maaten, istuen. En tiedä tarkoittaako se mitään muuta kuin että siitä tulee minulle hyvä olo. Tietyt asennot seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa lisää.
ap.
Tarkoitan että antakaa filosofisempia ja syvällisempiä psykologisia selityksiä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän siitä. Pidän muutenkin kun tunnen naisen painon päälläni, maaten, istuen. En tiedä tarkoittaako se mitään muuta kuin että siitä tulee minulle hyvä olo. Tietyt asennot seksikkäitä.
Miksi pidät siitä, että tunnet naisen painon päälläsi? Mitä se merkitsee sinulle, kerro tarkemmin.
ap.
Kerran eräs nainen, joka oli kylässä luonani, meni sängylleni makoilemaan ja sitten kysyi, enkö haluaisi tulla vähän makoilemaan hänen kanssaan. Kun tein niin ja silitin siinä sitten vähän hänen olkapäätään hänen selkänsä takaa, hän alkoi hengittää syvään ja kiihkeästi. Mietin, että tuliko sille nyt joku hengityskohtaus.
Jonkin ajan päästä se sitten kääntyi minua kohti ja alkoi suudella ja kopeloida ja riisua vaatteitaan, joten kaipa se oli kiihotus. Itseäni ei kuitenkaan valitettavasti jaksanut kiinnostaa mennä ihan penetraatioon asti. Nainen kuitenkin vakuutteli, että "no onnistuu se loppuun yksinkin sitten kotona", toivottavasti ei pettynyt ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs nainen, joka oli kylässä luonani, meni sängylleni makoilemaan ja sitten kysyi, enkö haluaisi tulla vähän makoilemaan hänen kanssaan. Kun tein niin ja silitin siinä sitten vähän hänen olkapäätään hänen selkänsä takaa, hän alkoi hengittää syvään ja kiihkeästi. Mietin, että tuliko sille nyt joku hengityskohtaus.
Jonkin ajan päästä se sitten kääntyi minua kohti ja alkoi suudella ja kopeloida ja riisua vaatteitaan, joten kaipa se oli kiihotus. Itseäni ei kuitenkaan valitettavasti jaksanut kiinnostaa mennä ihan penetraatioon asti. Nainen kuitenkin vakuutteli, että "no onnistuu se loppuun yksinkin sitten kotona", toivottavasti ei pettynyt ihan hirveästi.
Miksi ei kiinnostanut?
Mulla on niin, että tykkään tuntea miehen painon päälläni ja pyydän joskus miestäni makaamaan mun päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kiinnostanut?
No kun ei sattunut huvittamaan. Vaikka olikin kiva pussailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät siitä, että tunnet naisen painon päälläsi? Mitä se merkitsee sinulle, kerro tarkemmin.
ap.
Miksi pidän mustikoista? Jos kerron syyn, se on todennäköisesti rationalisointia.
Ehkä tunnen tietynlaista kehojen yhteyttä laajan fyysisen kontaktin takia. Läheisyyttä nimenomaan.
Ehkä tunnen että minä kannattelen häntä, olen hänen tukena, hänen turvana.
Ehkä tunnen että hän on kevyt, ettei hänen painonsa tunnu missään. Painavin tais olla ~72kg, kevyin alle 50kg, sama fiilis. Olen siis iso ja voimakas.
Ehkä tunnen että hän valtaa minut, hän pitää minua paikallani etten pääse lähtemään karkuun. Hän siis haluaa minut lähellään eikä hyväksy muuta.
Ehkä nautin tietynlaisesta alistumisesta kun hän istuu polvillaan rintakehäni päällä, kun tiedän että voisin heittää hänet ilmaan tai viskata sivuun, mutta en todellakaan halua koska tunnen vain lempeyttä ja nautintoa.
Ehkä kaikki nämä, ja muitakin syitä. Mutta tämä taitaa vielä olla AV eikä seksi-osio.
Tykkään myös maata naisen päällä, mutta harva nainen kestää sitä pitkään vaikka en paina kuin 80kg.
Jotkut miehet tykkäävät siitä. Itsekin tavannut sellaisia.
Sai kiksejä siitä.