Huomaan ettei mulla ole enää läheisiä ystäviä
Oma vika kun oon pari vuotta keskittynyt perheeseeni. Mun ja entisen parhaan kaverin arvomaailmat kasvaneet niin erilleen, etten oikeastaan edes viihdy hänen seurassaan. En kestä pinnallisuutta ja materialismia mikä puskee läpi lähes joka lauseesta.
Nyt luen somesta, että läheisimmät kaverini on juhlimassa, eikä mua pyydetty mukaan.
Oon varmaan tosi lapsellinen kun vedän palot nokkaan tästä ja luultavasti eristäydyn entisestään. Oma vika.
Alapeukkuja odotellessa.
Kommentit (2)
Niin onkin oma vikas, mutta onko se toisaalta niin paha jos kerran kaveri on nykyään niin erilainen kuin väität hänen olevan?. Ota jatkossa opiksesi ja ole itse vähän aktiivisempi kavereiden suuntaan, äläkä vain odota asioiden tapahtuvan itsestään. Itse erkaannuin vanhoista kavereistani myös, kun vammaisista periaatesyistä olen pysynyt kaiken maailman someilmiöistä ulkona. Otin siitä kuitenkin opikseni ja nykyään olen itse oma-aloitteisempi nykyisten frendien suuntaan.
Se on ihan luonnollista. Ja pikkulapsivaiheessa perheen tuleekin olla kavereita tärkeämpää.