Mitä sanoisitte AV-mammat jos crowdfundaisimme HEL-NYC:lle ammattiapua?
Ei tarvitse olla lääkäri tajutakseen kuinka voimakkaassa psykoosissa nainen on. Mitä jos crowdfundaisimme pienen summan rahaa, että saataisiin henkilöllisyys selville ja nainen laadukkaaseen hoitoon?
Kommentit (60)
Jos nyt keskittyisit johonkin, mihin kykysi riittävät. Psykiatriksi tai selvännäkijäksi sinusta ei ikävä kyllä näytä olevan.
Olen nähnyt vain järkeviä / normaaleja kommentteja ko. nimimerkiltä, mistä moinen tarve?
Haha. Luin jotain ketjua ja mietin onko Stellan uusi tuleminen. Vai kenties ammattivalittajan muodonmuutos.
Haluaisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Mr Mela on onnekas.
Pakkohan sillä joku mielisairaus on olla, ei noin kauaa jaksa trollata. Muuten voisin jopa uskoa häntä, mutta tuo että eletään jenkeissä ja palstaillaan täällä aamusta iltaan. Vai onko se taas Suomessa lomalla?
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sillä joku mielisairaus on olla, ei noin kauaa jaksa trollata. Muuten voisin jopa uskoa häntä, mutta tuo että eletään jenkeissä ja palstaillaan täällä aamusta iltaan. Vai onko se taas Suomessa lomalla?
Olen Suomessa, mutten lomalla. Palataan lasten kanssa USAan varmaan vasta syksyllä, riippuen oikeudenkäynnistä. Mies sahaa väliä.
Ilmeisesti jutut herättävät tosi paljon kateutta.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomessa, mutten lomalla. Palataan lasten kanssa USAan varmaan vasta syksyllä, riippuen oikeudenkäynnistä. Mies sahaa väliä.
Mikä oikeudenkäynti?
Taitaa olla myöhäistä edes se ammattiapukaan.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeudenkäynti?
Saimme aika pahan tappouhkauksen miehen työhön liittyen. Tyyppi tiesi lastemme nimet ja kerhopaikat yms.
Mistä tämä inho Hel-nyciä kohtaan tulee? Fiksuja kommenttejahan kirjoittelee. Miten se voi olla vaikea uskoa että juttu ei voi olla totta?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeudenkäynti?
Saimme aika pahan tappouhkauksen miehen työhön liittyen. Tyyppi tiesi lastemme nimet ja kerhopaikat yms.
Huh, tsemppiä!
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeudenkäynti?
Jatkan vielä, että ei ole mitenkään harvinaista miehen alalla.
Tai sitten annetaan olla. Trollit jaksaa vuosikausia, kun niitä ruokkii.
Crowdfundatkaa mieluummin oma saunastudio Wintersunin Jari Mäenpäälle että herra sais joskus miksattua sen Time II:sensa valmiiksi (muiden studiot ei kelpaa).
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeudenkäynti?
Huh, tsemppiä!
Mutta tiedetäänkö nyt se uhkauksen esittäjä ja olette täällä turvassa kunnes asia on käsitelty?
Ammattiavussakin on se huono puoli, etta sairaudentunnotonta on vaikea hoitaa. Tosin, osastollehan sen voisi varmaan vieda (takaisin). Mua aina hymyilyttaa se, etta Hel-Nyc tietaa niin tarkalleen kaikki Suomeen liittyvat jutut (esim. asioiden hinnat, nettisivustot joilta katsoa autojen hintoja yms.). Oikeastihan pitkaan muualla asunut viittaisi naissa asioissa uuden kotimaansa tietoihin...
Hellulla on kylla sellaiset lahjat tarinan iskentaan, etta suosittelisin luomaan toisen alter egon ja kehittamaan jonkin tuoreen provon sen ymparille. Naa Hellun tarinat on jo niin nahnyt... Missaan ei ole paata, eika hantaa. Ja noille kateuskortin heiluttelijoille voisin todella sen verran, etta jos oikeasti tietaisitte miten todella varakkaat asuvat (muualla kuin Suomen pienissa piireissa), nakisitte kylla Hellun juttujen lapi aika nopeasti.
t. Toinen ulkosuomalainen, joka ei todellakaan tieda mita mikakin maksaa Suomessa lahimarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Crowdfundatkaa mieluummin oma saunastudio Wintersunin Jari Mäenpäälle että herra sais joskus miksattua sen Time II:sensa valmiiksi (muiden studiot ei kelpaa).
Tai kakkuleipurille. Voisihan Valtterillekin sponssata kurssituksen siihen, miten pääsee bussin kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Ammattiavussakin on se huono puoli, etta sairaudentunnotonta on vaikea hoitaa. Tosin, osastollehan sen voisi varmaan vieda (takaisin). Mua aina hymyilyttaa se, etta Hel-Nyc tietaa niin tarkalleen kaikki Suomeen liittyvat jutut (esim. asioiden hinnat, nettisivustot joilta katsoa autojen hintoja yms.). Oikeastihan pitkaan muualla asunut viittaisi naissa asioissa uuden kotimaansa tietoihin...
Hellulla on kylla sellaiset lahjat tarinan iskentaan, etta suosittelisin luomaan toisen alter egon ja kehittamaan jonkin tuoreen provon sen ymparille. Naa Hellun tarinat on jo niin nahnyt... Missaan ei ole paata, eika hantaa. Ja noille kateuskortin heiluttelijoille voisin todella sen verran, etta jos oikeasti tietaisitte miten todella varakkaat asuvat (muualla kuin Suomen pienissa piireissa), nakisitte kylla Hellun juttujen lapi aika nopeasti.
t. Toinen ulkosuomalainen, joka ei todellakaan tieda mita mikakin maksaa Suomessa lahimarketissa.
No, itse asiassa uskon häntä. Ja on sanonut, että elävät keskiluokkaista elämää. Sen verran monet asiat mätsäävät, että pidän uskottavana. Voi olla, että joissakin jutuissa on fuulannut jostain syystä, kuten tuo valokuva, mutta tarpeeksi monet asiat mätsäävät.
Ap on surkea runkku, HEL-NYC kirjoittaa paljon ja asiaa.