Korvissa soi tyttöystävän järkyttävä musiikkimaku pitkän automatkan jäljiltä! Vaikuttaisiko teidän ihastukseen?
Ollaan kolmekymppisiä ja oikeastaan vasta tapailu muuttunnut vakavaksi. Voisiko teillä vaikuttaa kiinnostukseen tämä seuraava soittolista?
Ronettes : Be my baby
Taco : Puttin on the Ritz
Benny Goodman : Sing sing sing
Beatles : All my loving ja Please mr.postman
Tina Turner : Simbly the best
Roy Orbison : Shahdaroba
Rolling Stones : If you start me up
Carly Simon : You're so vain
Cyndi Lauper : Girl wanna have fun
Sheana Easton : My baby takes the morning train
Frank Sinatra : Strangers in the night
Jari Sillanpää : Kaduilla tuulee ja Kun hämärtää
Pretenders : Dont get me wrong
Varmaan jotain kappaleita unohtuikin kun olen niin hämmentynnyt mutta noi nyt pauhasi autossa ainakin. Hän ei siis yhtään häpeillyt tai vitsaillut musiikkimaulleen vaan ihan fiiliksissä noita valitsi.
Olenko hölmö jos annan tämän vaikuttaa tunteisiini? Nyt kyllä tuntuu kun yhtäkkiä seurustelisin jonkun mummelin kanssa!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Porvoolaisesta levykaupastako haitte levyjä kuunneltaviksi?
Haha :D
Porvoo on Av:n suosituin kaupunki, vitusti sakkia.
Lähes kaikki käy paitsi se mikä löytyy suosituimpien radioiden soittolistoilta. En odota että tyttöystävä kuuntelisi samaa marginaalimusiikkia kuin minäkin, mutta ei jaksa niitä päähän soimaan jääviä kertosäkeitä typerillä sanoituksilla ja pilipalimelodoilla.
Hyvää musaa useampi kipale. Itse en jaksa uusimpia hittejä, en varsinkaan jenkkihittejä!! Mietipä olisko Toni Wirtanen ja Jannika B pari mikäli Toni ajattelisi kuten sinä Jannikan musiikista??! 😂 Siis Apulanta feat.poppihömppäjeejee...
Kerro nyt ap mitä itse kuuntelet, sitten sulle kerrotaan täällä sovitteko yhteen. Minä olisin viihtynyt hyvin. Kärsin jos pitää radiota kuunnella.
Artistivalikoima ehdottomasti positiivinen, kappaleet ehkä itsestäänselviä valintoja, mutta vaikuttaa musiikkimaun perusteella hienolta naiselta. Nykyajan "kaikki menee" -ihmisten ja listapoppia kuuntelevien puurokorvien aikana tämänkaltainen lista on suorastaan ihmettä lähentelevä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
No jos itse kuuntelet vin jotain teknoa/räppiä/metallia ja elämäntyylisi noudattaa musiikkimakuasi, niin hirveästi yhteistä ohjaa ei ehkä ole. Mutta todella urpoa mennä valittamaan toisen musiikkimieltymyksistä, koska -newsflash - ei ole olemassa mitään objektiivista totuutta sen suhteen, mikä on "hyvää" musiikkia, eikä se ole sitä, mistä juuri sinä itse satut pitämään.
Ehkä ei, mutta ainakin voidaan sanoa, että räppi – ja eritoten suomiräppi – on musiikilliselta tasoltaan vaatimatonta, kun en viitsi sanoa, että täyttä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Simply, ei simbly.
Ei sekään tuossa tapauksessa, se Turnerin esittämä piisi on nimeltään The Best. Ei simplyä.
Pitemmällä automatkalla on aivan kohtuullista kuunnella vuorotellen kunkin mukanaolijan valitsemaa musiikkia.
Todennäköisesti en olisi enää koskaan palautunut henkisesti ennalleen automatkan jälkeen ja pelastaakseni muut hänen musiikkilistoiltaan, olisin joko pyöräyttänyt auton katon kautta ympäri jokeen tai laittanut illalla rotanmyrkkyä molempien ruokaan.
Järkyttävää kuraa. Radio City soimaan. Ainut kanava josta voi joskus jotain hyvääkin tulla. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos itse kuuntelet vin jotain teknoa/räppiä/metallia ja elämäntyylisi noudattaa musiikkimakuasi, niin hirveästi yhteistä ohjaa ei ehkä ole. Mutta todella urpoa mennä valittamaan toisen musiikkimieltymyksistä, koska -newsflash - ei ole olemassa mitään objektiivista totuutta sen suhteen, mikä on "hyvää" musiikkia, eikä se ole sitä, mistä juuri sinä itse satut pitämään.
Ehkä ei, mutta ainakin voidaan sanoa, että räppi – ja eritoten suomiräppi – on musiikilliselta tasoltaan vaatimatonta, kun en viitsi sanoa, että täyttä sontaa.
Kyllä kai jos ainoa suomi"räppi" mitä kuuntelee on cheekiä...
Musiikki kuulostaa ihan multa. Kiitos vinkeistä. Pistän jalalla koreaksi. T. Ämmä 33