Korvissa soi tyttöystävän järkyttävä musiikkimaku pitkän automatkan jäljiltä! Vaikuttaisiko teidän ihastukseen?
Ollaan kolmekymppisiä ja oikeastaan vasta tapailu muuttunnut vakavaksi. Voisiko teillä vaikuttaa kiinnostukseen tämä seuraava soittolista?
Ronettes : Be my baby
Taco : Puttin on the Ritz
Benny Goodman : Sing sing sing
Beatles : All my loving ja Please mr.postman
Tina Turner : Simbly the best
Roy Orbison : Shahdaroba
Rolling Stones : If you start me up
Carly Simon : You're so vain
Cyndi Lauper : Girl wanna have fun
Sheana Easton : My baby takes the morning train
Frank Sinatra : Strangers in the night
Jari Sillanpää : Kaduilla tuulee ja Kun hämärtää
Pretenders : Dont get me wrong
Varmaan jotain kappaleita unohtuikin kun olen niin hämmentynnyt mutta noi nyt pauhasi autossa ainakin. Hän ei siis yhtään häpeillyt tai vitsaillut musiikkimaulleen vaan ihan fiiliksissä noita valitsi.
Olenko hölmö jos annan tämän vaikuttaa tunteisiini? Nyt kyllä tuntuu kun yhtäkkiä seurustelisin jonkun mummelin kanssa!
Kommentit (33)
Porvoolaisesta levykaupastako haitte levyjä kuunneltaviksi?
No eikö yhdessä ajellessa voi kuunnella molempien musiikkia?
No jos itse kuuntelet vin jotain teknoa/räppiä/metallia ja elämäntyylisi noudattaa musiikkimakuasi, niin hirveästi yhteistä ohjaa ei ehkä ole. Mutta todella urpoa mennä valittamaan toisen musiikkimieltymyksistä, koska -newsflash - ei ole olemassa mitään objektiivista totuutta sen suhteen, mikä on "hyvää" musiikkia, eikä se ole sitä, mistä juuri sinä itse satut pitämään.
Lisäisi kiinnostusta. Mukavia kappaleita. Odotin että tyty olisi laittanut jonkun JVG kehitysvammaisten musiikin soimaan tms. Se olisi ollut suhteen loppu.
Ihan hyvää musiikkia sait kuunnella, turha valittaa.
Olisin vetäissyt auton johonkin betoniporsaaseen.
Olisit ees vaivautunut tsekkaamaan että nimet on oikein ja kirjoittanutkin ne oikein.
No tottakai saat antaa musiikkimaun vaikuttaa mielipiteisiisi. Joillekin se on tärkeää, toisille ei. Mutta miten iso osa kokonaisuutta se huono musiikkimaku on? Onko muut osat kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kolmekymppisiä ja oikeastaan vasta tapailu muuttunnut vakavaksi. Voisiko teillä vaikuttaa kiinnostukseen tämä seuraava soittolista?
Ronettes : Be my baby
Taco : Puttin on the Ritz
Benny Goodman : Sing sing sing
Beatles : All my loving ja Please mr.postman
Tina Turner : Simbly the best
Roy Orbison : Shahdaroba
Rolling Stones : If you start me up
Carly Simon : You're so vain
Cyndi Lauper : Girl wanna have fun
Sheana Easton : My baby takes the morning train
Frank Sinatra : Strangers in the night
Jari Sillanpää : Kaduilla tuulee ja Kun hämärtää
Pretenders : Dont get me wrongVarmaan jotain kappaleita unohtuikin kun olen niin hämmentynnyt mutta noi nyt pauhasi autossa ainakin. Hän ei siis yhtään häpeillyt tai vitsaillut musiikkimaulleen vaan ihan fiiliksissä noita valitsi.
Olenko hölmö jos annan tämän vaikuttaa tunteisiini? Nyt kyllä tuntuu kun yhtäkkiä seurustelisin jonkun mummelin kanssa!
Ihan hyvältä kuulostaa. Mitä kuraa sinä sitten kuuntelet?
piiperiäkö sen olis pitänyt kuunnella
Ei perkule ap kiitos!! Mä rakastan tota Sing, sing, sing biisiä kun usein soi elokuvissa mutta en ole ikinä tiennyt sen nimeä. Nyt youtuben kautta selvis sekin.
Ihan kelpo musaa. Osoittaa jonkinasteista sivistyneisyyttä, että on tutustunut muuhunkin musiikkiin kuin siihen, joka on tasan oman ikäluokan suosiossa.
Yleensä ihan sama millaista musaa seurustelukaveri kuuntelee, jos kuuntelee kuulokkeilla niin ettei minun tarvitse häiriintyä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vetäissyt auton johonkin betoniporsaaseen.
Tämä 😂😂
Siinä oli ihan hyviä artisteja, mutta huonoja biisejä kyseisiltä artisteilta.
Pyydä tyttöystävääsi kuuntelemaan jatkossa Jari Sillanpään kohdalla vaikkapa Malagaan-kappaletta ja Roy Orbisonilta You Got It-biisiä, Cindi Lauperin Time After Time ja Rolling Stonesilta Shes a Rainbow tai Paint it Black. Ne ei voi ärsyttää sua sentään. Ongelma ratkaistu.
Mai peipiii teiks tö mooning trein ....lalalalaaaa!!
Minkähänlainen oma makusi mahtaa olla? Varmaan tykkäät jostain mitä raikaa Radio Novalta tai NRJ:lta.
Kyllä minunkin mieheni kuuntelee musiikkia josta en itse välitä ja olen silti ollut hänen kanssaan naimisissa 10 vuotta. Vaikutat melko lapselliselta ollaksesi muka kolmekymppinen. Ikä voisi olla paremminkin 15 kirjoituksesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli ihan hyviä artisteja, mutta huonoja biisejä kyseisiltä artisteilta.
Pyydä tyttöystävääsi kuuntelemaan jatkossa Jari Sillanpään kohdalla vaikkapa Malagaan-kappaletta ja Roy Orbisonilta You Got It-biisiä, Cindi Lauperin Time After Time ja Rolling Stonesilta Shes a Rainbow tai Paint it Black. Ne ei voi ärsyttää sua sentään. Ongelma ratkaistu.
Tämä :) Lisäksi, Roy Orbisonin California Blue on upea kesäkappale.
Jaa, minä luulin, että tyttöystäväsi kuuntelee jotain oikeasti paskaa musaa (räppiä, suomiräppiä, suomalaista hupibilemusaa, listapoppia, iskelmää, jotain edm:ää....), mutta eihän tuo ollut ollenkaan paha lista Sillanpää pois lukien. Noita on hauska kuunnella nostalgiamielessä. Mutta itse kyllä haluan, että kumppanillani on pitkälti samantyylinen maku musiikissa ja elokuvissakin kuin minulla.
Miksi aloittaja hakee huomiota kertomalla omasta musiikkimaustaan tällaisen valetarinan kautta? Minusta tuo sinun kuuntelemasi musiikki on hyvää, en toki kaikista biiseistä pidä, mutta mielihyvin silti kuuntelisin noita. Ei siis vastaa omaa makuani, mutta kyllä noilla saisi plussapisteitä minulta, sen verran epätavallinen setti. Ehkä vähän kuluneita hittejä, kun kyseisillä artisteilla on paljon parempaakin tuotantoa.
Oho :O Voisko tuo mukamas olla vaikuttamatta?