Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kiittävät tuttuja vierailusta facebookissa?

Vierailija
23.07.2016 |

Mikä idea sen kautta, muille esittäminenkö?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää kiittää!

Vierailija
22/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi fb-tuttuni kommentoi, että enkö näe ketään vapaa-ajalla. Saamari miten yksinkertaista porukkaa. Jos jakaa jotain Facessa, niin jotkut luulevat tietävänsä kaiken toisten elämästä. Vaikka kirjoitan yhden viestin melkein joka päivä, en oikeasti kerro kuin 0,05 prosenttia siitä mitä minulle tapahtuu.

Yhden viestin joka päivä?! Apua... Just eilen poistin kavereista parikin näitä, jotka päivittävät koko ajan jotain. Miksi helkkarissa luulet, että ihmiset haluavat lukea susta jotain Päivittäin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen viesti on: "katsokaa kaikki, mulla on kavereita, musta tykätään, mun luona käydään, kuulun joukkoon, pidän hauskaa!" ...Lapsellista. 

Vierailija
24/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi fb-tuttuni kommentoi, että enkö näe ketään vapaa-ajalla. Saamari miten yksinkertaista porukkaa. Jos jakaa jotain Facessa, niin jotkut luulevat tietävänsä kaiken toisten elämästä. Vaikka kirjoitan yhden viestin melkein joka päivä, en oikeasti kerro kuin 0,05 prosenttia siitä mitä minulle tapahtuu.

Yhden viestin joka päivä?! Apua... Just eilen poistin kavereista parikin näitä, jotka päivittävät koko ajan jotain. Miksi helkkarissa luulet, että ihmiset haluavat lukea susta jotain Päivittäin?!

Samaa mieltä! Jatkuvasti se sama henkilö siellä kirjoittaa... Ja parhaassa tapauksessa vielä sen kuvan kanssa, joka päivä.

Vierailija
25/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nää jotka kirjottaa joka saamarin päivä jotain, niin onko niillä hirveesti muuta elämää ku FB.

Vierailija
26/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ehditkö sä koskaan näkee ketään jos oot noin kiinni facessa että päivittäin pitää julkaistakin jotain?

Vierailija
27/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mäkin sain joskus kuulla olevani sinkku koska mulla ei fb:ssä lukenut parisuhdestatusta. Ihan pitkäaikaisessa parisuhteessa olin, mutta ei vaan ollut tapana fb:n mitään yksityiskohtaisia tietoja laittaa. Joillekin se vaan on niin, että jos sitä ei facebookissa lue niin sitten sitä ei ole! :D Kyllä pitää olla yksinkertaista porukkaa. Tekisi mieli erota koko facebookista, sitten varmaan lakkaisin ihmisenäkin olemasta tuolla logiikalla.

Vierailija
28/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Jatkuvasti se sama henkilö siellä kirjoittaa... Ja parhaassa tapauksessa vielä sen kuvan kanssa, joka päivä.

Peesi.

Vierailija
29/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi fb-tuttu tuntuu pitävän facebookia päiväkirjanaan. Raportoi tekemisensä tosi tarkkaan. Joka ilta on päivästä tämän tyylinen selostus: Olipa kiva herätä tänään kun aamupalaksi oli paahtoleipää, kahvia ilman maitoa ja omenamehua. Aamupalan jälkeen poikamme Pirjopetteri joutuikin lähtemään jo harrastukseensa, josta kyllä tykkää tosi paljon. On harrastanut sitä jo 3 vuotta 4 kuukautta. Vaihtoi kyllä välillä seuraa, koska aikaisemmassa seurassa harrastusaika ei sopinut meille, koska lauantaisin bussi 343 ajaa eri reittiä ja joutuisimme lähtemään ensin bussilla 423 keskustaan ja siitä sitten bussilla 344 menemään harrastuspaikalle. Sillä aikaa  kun Pirjopetteri oli harrastuksessa minä ja tyttäremme Unelmasirpaleena ja rakaskultamussukkamieheni teimme kävelylenkin, joka suuntautui ensin kadulle X ja sen jälkeen tultiin puiston Y kautta kotiin. Näimmepä siinä kävellessä myös siilin. Päivälliseksihän meillä oli perunamuusia ja lihapullia. Tätä emme olekaan syöneet pitkään aikaan ja kylläpä maistui. Yhdessä teimme (kuva, kuva, kuva, kuva, kuva) .Olipa ihana päivä. Nyt nukkumaan sillä huomenna täytyy jaksaa leipoa mustikkapiirakkaa, koska saimme Sirpalta perjantaina ämpärillisen mustikoita. Sirpa oli itse poiminut Tikkakoskelta. Kiitos vaan Sirpa!

Tähän lisäksi tulee valehtelematta n. 15 kuvaa lapsista joka päivä. Eikä niissä kuvissa ole mitään erikoista. Lapsi edestä, lapsi takaa, lapsi istuu, lapsi makaa. Huonolaatuisia kuvia, ilman että niissä tapahtuu mitään.

Tää on kuin jotain Big brotheria seurais. Ja vaikka kaikki aina sanoo että eihän Facebookin perusteella tiedä toisen elämästä kaikkea, niin väittäisin että tämän perheen elämässä ei oikeasti tapahdu yhtään mitään ilman että se laitetaan Facebookiin.

Vierailija
30/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule aivan sama. ei kiinnosta facebookit, tinderit , twitterit. salon seudun sanomien tekstareissa on jo tarpeeeks valitusta tyhjänpäiväisistä asioista.  laitelkoot kuviaan rauhassa facebookkiiin . ketä kiinnostaa!

Vierailija
31/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tämmöistä harrastava voisi kommentoida?

Vierailija
32/32 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tämmöistä harrastava voisi kommentoida?

Niin, eikö kukaan kehtaa tunnustaa ja kommentoida?