Miksi jotkut kiittävät tuttuja vierailusta facebookissa?
Mikä idea sen kautta, muille esittäminenkö?
Kommentit (32)
Omalla kaverilistoilla kaiken ikäiset, jopa viiskymppiset tekee tätä omalla tai kyläilijän seinällä :D
Mikä tämän motiivina on muille esittämisen suhteen? Kavereita on? Olen suosittu? Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Omalla kaverilistoilla kaiken ikäiset, jopa viiskymppiset tekee tätä omalla tai kyläilijän seinällä :D
Minun mielestäni tätä ei tee "jopa" viisikymppiset vaan ERITYISESTI viisikymppiset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän motiivina on muille esittämisen suhteen? Kavereita on? Olen suosittu? Mikä?
Säälittävä tapa näyttää että elämässä tapahtuu edes jotain.
Oon muuten ihmetelly samaa. Kivahan se on ei se mua haittaa, mut vähän hassua tuoda se vierailu esiin. Oon joskus laittanu kiitti oli kiva-terkut toisten seinille mut sillain ettei muut kuin osalliset nää. Sen suurempi julkisuus tuntuu turhalta. Oon kai jotain väliinputoajasukupolvea, puuttuu tää jakamisen tarve toisin kuin viiskymppisiltä ja sit kaksvitosista alaspäin...
Totta kai pitää saattaa kaikkien tietoon, että hauska ilta/päivä tai mikä vaan on vietetty ja vielä ystävien kera. Ajatella :D
No miksi laitetaan kuvia jostain etkoilta tai illanvietosta? Ne voisi jakaa sille toiselle osapuolelle privaatisti myös, ettei tarvitse kaikkien näkyville laittaa...
Vierailija kirjoitti:
No miksi laitetaan kuvia jostain etkoilta tai illanvietosta? Ne voisi jakaa sille toiselle osapuolelle privaatisti myös, ettei tarvitse kaikkien näkyville laittaa...
Samaa mieltä. Yleensäkin voisi laittaa kaikki kuvat ja julkaisut vain niille, jotka ovat olleet mukana.
Kuvat ovat täysin eri asia. Mutta seurasta kiittelyt yms. pitäisi onnistua ihan kasvotusten tai privaatisti.
Vierailija kirjoitti:
Kuvat ovat täysin eri asia. Mutta seurasta kiittelyt yms. pitäisi onnistua ihan kasvotusten tai privaatisti.
Kuvat ovat aivan sama asia eli muille esittämistä.
Kuvista tuli mieleen että mua niin ärsyttää kun tietyt kaverit laittaa Facebookiin kuvia illanvietosta, kysymättä muiden kuvassa olevien lupaa tai mielipidettä ja sitten vielä tägäävät niihin kuviin kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut. Minun kuviani näkyy edelleen olevan julkisena sellaisten henkilöiden profiilissa, jotka eivät ole enää edes kavereitani tai muutenkaan tekemisissä. Joillain on profiilikuvanakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista tuli mieleen että mua niin ärsyttää kun tietyt kaverit laittaa Facebookiin kuvia illanvietosta, kysymättä muiden kuvassa olevien lupaa tai mielipidettä ja sitten vielä tägäävät niihin kuviin kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut. Minun kuviani näkyy edelleen olevan julkisena sellaisten henkilöiden profiilissa, jotka eivät ole enää edes kavereitani tai muutenkaan tekemisissä. Joillain on profiilikuvanakin.
Ja olen kyllä pyytänyt poistamaan, mutta kuulema heillä on oikeus pitää omia kuviaan Facebookissa.
kommentoikaa niihin aina, että haluatte mukaan seuraavalla kerralla ;)
Vierailija kirjoitti:
kommentoikaa niihin aina, että haluatte mukaan seuraavalla kerralla ;)
:D
Yksi fb-tuttuni kommentoi, että enkö näe ketään vapaa-ajalla. Saamari miten yksinkertaista porukkaa. Jos jakaa jotain Facessa, niin jotkut luulevat tietävänsä kaiken toisten elämästä. Vaikka kirjoitan yhden viestin melkein joka päivä, en oikeasti kerro kuin 0,05 prosenttia siitä mitä minulle tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi fb-tuttuni kommentoi, että enkö näe ketään vapaa-ajalla. Saamari miten yksinkertaista porukkaa. Jos jakaa jotain Facessa, niin jotkut luulevat tietävänsä kaiken toisten elämästä. Vaikka kirjoitan yhden viestin melkein joka päivä, en oikeasti kerro kuin 0,05 prosenttia siitä mitä minulle tapahtuu.
Sairasta :D
No se on juuri se idea. En ole asiaa ajatellut, mutta noinhan tehdään.