Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä muita vaihtoehtoja kuin hiiva tai bakteerivaginoosi?

Vierailija
23.07.2016 |

jotain on nyt vikana alakerrassa, ollut ehkä viikon ajan. Kirvelee lähinnä, yhdyntä sattuu, vähän kutittaa. Ei mitään valkovuotoa kyllä.
Mitä tällainen voisi olla? maitohappovoiteet ei ole auttaneet, joten ei ehkä bakteerivaginoosi. Hiivaankin yleensä liittyy valkovuotoa. Lääkäriinkään ei nyt viikonloppuna pääse.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko lievä hiiva?

Vierailija
2/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papilloomavirus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papilloomavirus?

Hmm, olisikohan. Olen kyllä käyttänyt kumia.

Vierailija
4/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia? Herpes?

Eikö teillä ole yhtään yksityistä lääkäriasemaa auki??

Vierailija
5/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin nyt vielä Multi-gyn actigeliä esimerkiksi, jos siis nyt olet jotain maitohappobaktereeita (lactal tms. vai mitä?) kokeillut.. Alkuviikosta sitten lääkäriin, jos ei helpota.

Vierailija
6/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyneet limakalvot. Jos siedät kookosöljyä, laita sitä ja juo paljon vettä.

Vierailija
7/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Olen käyttänyt acon intiimigeeliä ja sekoittanut maitohappokapselin sisällön sekaan, ei ole auttanut. Ihmetyttää vain kun mitään valkovuotoa ei ole, jos olisi niin olisi ehkä hiiva.

Sukupuolitaudin mahdollisuus on aika pieni, koska kumia, mutta kai se silti voi olla mahdollinen? Täytyy maanantaina soittaa arvauskeskukseen.

Vierailija
8/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille sitten lopputulos, kun yleensä näihin diagnooseihin ei saa koskaan vahvistusta

Vierailija
9/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ollut samanlaisilla oireilla lievä hiiva, vaikka ei just tullut mitään vuotoa.

Vierailija
10/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suun kautta otettavan hiivalääkkeen, tuskin siitä on pahasti haittaa vaikka hukkaan menisikin.

Voin tulla kertomaan jos saan selvyyden, näitä ongelmia muillakin varmasti aina välillä.

Ap

Vierailija
11/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaista oireilua nyt muutaman vuoden ajan. Alkoi hyvin, hyvin lievänä ja pikuhiljaa paheni ja sitten tasoittui. Todettu krooninen vulvovaginiitti, vulvodynia, ärtyneet limakalvot... Ei sulla välttämättä tällaista ole, vaihtoehtoja vaan.

Ei tuo yhtään kyllä hiivalta vaikuta, jollei valkovuotoa ole, ehkä joku lievä epäspesifi tulehdus. Mä olisin odottanut sitä lääkäriä enkä vaan ottanut hiivapilleriä ilman hiivan oireita, ei kai näissä asioissa ikinä nyt niin kiire ole. :D

Vierailija
12/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tuollaista oireilua nyt muutaman vuoden ajan. Alkoi hyvin, hyvin lievänä ja pikuhiljaa paheni ja sitten tasoittui. Todettu krooninen vulvovaginiitti, vulvodynia, ärtyneet limakalvot... Ei sulla välttämättä tällaista ole, vaihtoehtoja vaan.

Ei tuo yhtään kyllä hiivalta vaikuta, jollei valkovuotoa ole, ehkä joku lievä epäspesifi tulehdus. Mä olisin odottanut sitä lääkäriä enkä vaan ottanut hiivapilleriä ilman hiivan oireita, ei kai näissä asioissa ikinä nyt niin kiire ole. :D

Totta tuokin, tosin jos on hiiva niin onpahan pois maanantaihin mennessä :)

Kuulostaa tosi ikävältä tuo vulvodynia. Onko siihen mitään hoitoa?

Vierailija
13/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
14/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

Olen 25, eli toivottavasti ei.

Vierailija
15/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkavagioosi!

Vierailija
16/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hiekkaa! ;) Tämä ongelma on jalkojen, ei korvien välissä.

Vierailija
17/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Olen käyttänyt acon intiimigeeliä ja sekoittanut maitohappokapselin sisällön sekaan, ei ole auttanut. Ihmetyttää vain kun mitään valkovuotoa ei ole, jos olisi niin olisi ehkä hiiva.

Sukupuolitaudin mahdollisuus on aika pieni, koska kumia, mutta kai se silti voi olla mahdollinen? Täytyy maanantaina soittaa arvauskeskukseen.

Papilloomavirukset varsinkin voivat tarttua hyvinkin kumista huolimatta. Ja niitä voi olla myös ihmisillä jotka eivät ole edes seksiä harrastaneet.

Vierailija
18/18 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin, tosin jos on hiiva niin onpahan pois maanantaihin mennessä :)

Kuulostaa tosi ikävältä tuo vulvodynia. Onko siihen mitään hoitoa?

Pahimmissa tapauksissa voi päästä ainakin leikkaukseen, mutta mulla on sen verran lievempää ja laaja-alaisempaa vaivaa, ettei sellaisessa olisi mitään järkeä. Olen ollut lantionpohjan fysioterapiassa nyt muutaman kuukauden ajan, jossa koitetaan hoitaa noita kaikkia. Aloitettiin sillä, että täytyy joka päivä hieroa voiteilla/liukkarin kanssa limakalvoja sisältä ja ulkoa, ja seuraavaksi koitetaan dilaattoreita. En ole varma, olenko vielä huomannut mitään eroa. Ehkä vähän on auttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi