Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko missään vaiheessa työurasi aikana odottanut viikonloppuisin malttamattomanna, että pääsisi taas maanantaiaamuna töihin?

Vierailija
23.07.2016 |

Minulla oli tällainen jakso n. parin vuoden ajan ollessani vajaa kolmekymppinen. Ei muulloin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, muutamia vuosia sitten, mutta siihen liittyi yksi mies, jota oli kiva nähdä

Vierailija
2/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, monesti sunnuntaisin odotan innolla töihin menoa. Tiistaina odotankin jo viikonloppua. Teen täyspäiväistä hommaa, mutta oikeasti saan viikon työt keskiviikkoon klo 16 menessä tehtyä. Loppuviikon vaan surffailen netissä ja se on aika tylsää ja turhauttavaa. Päivätkin tuntuu pitkiltä kun ei ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona lasten kanssa ja nuppi hajoaa. Olen hakenut töitä tuloksetta ja joka päivä toivon pääseväni töihin! Just eilen sanoin miehelle, että voin lähtee sen puolesta töihin.

Vierailija
4/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tällainen jakso. Oli niin mahtavat työkaverit samanikäisiä, kahvipöydässä sai aina nauraa vedet silmissä. Tuntui että työtäni arvostetaan ja olen hyvä siinä.

No eihän tätä ihanuutta jatkunut vuosia. Äitiysloman jälkeen tuli organisaatio muutoksia, jatkuvaa YT:t. Lopputilanne siirto osastolle jossa irtisanottu ihmisiä. Alusta alkaen työparini suhtautuu minuun nuivasti. Saan syödä yksin ja tuntuu etten kuulu porukkaan. Itkin niin monena iltana kotona. Tein työni aina hyvin, mutta aina olin jotenkin ulkopuolinen. YT oli kerran vuodessa ja kerran sitte napsahti mun kohdalle.

Vierailija
5/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli, mutta se ei johtunut niinkään työ- kuin kotioloista.

Vierailija
6/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, viimeksi viime pääsiäisen tienoilla, mutta en työtehtävien takia, vaan koska olin päättömän ihastunut työkaveriin.

Vierailija
7/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mutta en työn vaan pitkän vaalean saksalaisen vuoksi ;).

Vierailija
8/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo silloin kun älysin lopettaa kotiäitiyden ja mennä töihin. Niin kauan kuin lapset olivat alle kouluikäisiä, oli viikonloput sellaista hulabaloota, että oikein odotin maanantaiaamua. Ei sen puoleen, kyllä työt edelleen kotiolot voittaa. Nyt olen lomalla ja odotan koska tämä päättyy ja pääsen taas töihin.

Vierailija
9/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin tykkäsin työstäni. Jatkuva YT-uhka vei motivaation.

Vierailija
10/10 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kahdessa työpaikassa tosi kivojen työkavereiden takia ja kahdessa työssä työpaikkaihastuksen vuoksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi