hämillään oleva mies tässä terve! tulin juuri treffeiltä ...
.. naisen kanssa joka oli kuvaillut ruuminrakennettaan ilmoituksessa " tukevaksi". mutta ihan hoikka emäntähän siellä istui! :O että miten te naiset määrittelette oman ruuminrakenteenne?
Kommentit (32)
No 170 cm 60 kg = hoikka, 170/70 = normaali, 180/90 ja 160/70 ovat Tukevia. 160/50 = hoikka. Tarvitsetko lisää määrityksiä? =)
En ole oikein varma minkä kokoinen olen oikeasti. Välillä näytän mielestäni isolta, mutta välillä totean hämmästyneenä näyttäväni erittäin sopusuhtaiselta ja hoikalta. Ehkä tuolla naisella oli samaa tai sitten tosiaan pinnallisimpien karsiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ajatteli karsivansa kaikki pinnalliset miehet näin pois..
Toimiiko sama myös naisiin? Jos laitan, että olen 160cm pitkä, niin karsiutuuko kaikki pinnalliset naiset pois?
M190cm
Kyllä se 190cm on yhtälailla turn off..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko sama myös naisiin? Jos laitan, että olen 160cm pitkä, niin karsiutuuko kaikki pinnalliset naiset pois?
M190cm
Ei vaan kaikki normaalimittaiset ja pitkät naiset. Ei kukaan nainen väkisin halua näyttää jättiläiseltä korkokengät jalassa miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
165/62 hoikka vai tukeva?
Normaali, mutta todennäköisesti hoikan puolella. Riippuu tietty ruumiinrakenteesta. Tukeva ei silti missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina laittanut että pituus on 169 cm
M185
Miks? :D Onko väärin tykätä pitkistä miehistä? Vai onko sulla kenties niin paljon vientiä, että pakko karsia?
Vierailija kirjoitti:
165/62 hoikka vai tukeva?
Useimmiten normaalin yläpäässä, joskus jopa tukeva, vielä harvemmin vain lihaksikas mutta silti tuskin enää hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M190cm
160 cm mies on jo niin epätavallisen lyhyt, että sillä karsii vähän enemmänkin kuin pelkät pinnalliset, ennemmin verrattavissa johonkin 250 kiloseen keijukaiseen kuin vain tukevaan. Jos jotain tuollaista haluat kokeilla niin laita vaikka 175 cm, mutta silloinkin nainen tulee toteamaan (edes hiljaa mielessään), että valehtelit. Sentit ovat hyvin täsmällisiä, hoikka/tukeva/muodokas/yms. taas eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina laittanut että pituus on 169 cm
M185
Miks? :D Onko väärin tykätä pitkistä miehistä? Vai onko sulla kenties niin paljon vientiä, että pakko karsia?
Onko väärin tykätä hoikista naisista?
Minä olen oikeasti tukeva (162cm ja 80kg) ja oma mieheni jaksaa kirkkain silmin väittää kirkkain silmin, että olen hoikka.
Olen kyllä hoikka kaikkialta muualta paitsi mahasta, läski kerääntynyt tuollaiseksi kauheaksi "raskausmahaksi" :D
Noh ole tyytyväinen, että tilanne on noin päin. Yleensä se on juuri päinvastoin.