Miksi 30-40 vuotiailla naisilla "vaipat"?
Oon nyt aika monessa tapauksessa huomannut, että kolmeneljäkymppisillä ( ja nuoremmillakin!) on "vaipat", eli pikkuhousunsuojaksi sitä nimitetään. Ettekö tosiaan viitsi naiset jumpata alavatsan lihaksianne kuntoon?
Minua jotenkin inhottaa ajatus pissin lirahteluista, ja nähdä sitten niitä keskeltä keltaisia "vaippoja" roskiksessa.
Viehän se rakastelufiiliksiäkin, kun koittaa naisen alapäätä housusta, ja tuntee taas sen läpyskän sielä!
Olisi hyvä ainakin yrittää vaistota jo ennakkoon, milloin ollaan rakastelutuulella ja poistaa "vaippa" sieltä pöksyistä. Vai tunnetteko olonne varmemmaksi kun se hautova tuppu on jalkovälissä?
Kommentit (30)
Niitä käytetään "valkovuotoon" eli siihen kun spermat valuu ulos.
Et ole tarpeeksi vanha tai viisas olemaan naisten kanssa intiimisti tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Niitä käytetään "valkovuotoon" eli siihen kun spermat valuu ulos.
Hyi, käytän käsisuihkua pesuun enkä jotain vaippaa
Kuntosalikissojen keskuudessa pikkuhousuojat ovat must.Pissi lirahtaa housuun kun en tunne,että pissattaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yleensä perseessä vessapaperia vauhtiraitojen ehkäisemiseksi.
t. mies
Kannattaisi joskus kokeilla pyyhkimistä.
Mihin aloittaja luulee spernan menevän naisessa? Luuletko että se imeytyy naiseen?
Voit osaltasi auttaa naisia olemaan ilman sitä ns vaippaa käyttämällä.kondomia.
Jos pitääkin niitä suojia siksi, että sieltä valuu jotain itse tuottamaasi?
Pinppa puhdistaa jatkuvasti itseään, siksi joskus enemmän vuotoa. Normaalisti sitä ei juurikaan ole, eikä myöskään haise.
Jos kovin haisee, on kyseessä yleensä tulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt aika monessa tapauksessa huomannut, että kolmeneljäkymppisillä ( ja nuoremmillakin!) on "vaipat", eli pikkuhousunsuojaksi sitä nimitetään. Ettekö tosiaan viitsi naiset jumpata alavatsan lihaksianne kuntoon?
Minua jotenkin inhottaa ajatus pissin lirahteluista, ja nähdä sitten niitä keskeltä keltaisia "vaippoja" roskiksessa.Viehän se rakastelufiiliksiäkin, kun koittaa naisen alapäätä housusta, ja tuntee taas sen läpyskän sielä!
Olisi hyvä ainakin yrittää vaistota jo ennakkoon, milloin ollaan rakastelutuulella ja poistaa "vaippa" sieltä pöksyistä. Vai tunnetteko olonne varmemmaksi kun se hautova tuppu on jalkovälissä?
Kaikkea sitä joidenkin tietämättömien miesten mielessä liikkuu! Eihän pikkuhousunsuoja ole mikään vaippa. Sitä käytetään esim. niihin aikoihin kun odotetaan kuukautisten alkavan, siis jos ei ole "kellontarkat" tai loppuvuodon aikana. Ne suojaavat housuja hyvin myös kun ja jos on niin kiimassa, että on ihan märkänä. Onhan se aika epämiellyttävää jos tuollaiset nesteet tulevat läpi päällyshousujen tms. Mulla ainakin on niin kovat halut että valun housuni läpimäriksi helposti!
Hyvähän se on, että ihminen on siisti ja huolehtii hygieniastaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Ja ei pidä mennä tonkimaan toisten roskapönttöjä! Ihme juttu tuokin!
Hei kuka käyttää vuokkosen "vaippoja?" Musta ne on hyviä "vaippoja!" Suosittelen niitä "vaippoja" kaikille muillekin joilla ei ole kuiva p...ylly.
Kyllä voi sanoa ronskisti ihan vaan VAIPPOJA ilman mitään heittomerkkejä
Tyhmä. -.-