Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehessä homomaisia piirteitä

Vierailija
22.07.2016 |

Heti alkuun disclaimer, että minulla ei luonnollisestikaan ole mitään homoja vastaan. En vain haluaisi itse naisena olla homon kanssa parisuhteessa :)

Mieheni, jonka kanssa olen ollut yhdessä muutaman vuoden, on jollain lailla melko homomainen. En ole ainut joka on näin ajatellut, esim. hänen vanhempansa ovat epäilleet häntä homoksi. Siitä huolimatta, että hänellä on ollut useampia tyttöystäviä jo nuorena.

En osaa tarkkaan sanoa, mikä sen homo-fiiliksen aiheuttaa. Jotain vähän neitimäistä hänen käytöksessään on, vaikka ei olekaan mikään nössö. Perinteisen miehekäs hän ei ole, vaikka onkin aikaansaava ja tarmokas. Ulkonäköönsä hän panostaa melko paljon, pitää sisustamisesta, ja rakastaa tietysti myös Abbaa ja Madonnaa (musiikkimaun perusteella en oikeasti tee päätelmiä, on vaan hassua että hän sattuu pitämään juuri noista). Hän on myös vähän liian homokammoinen itse, pitää siis periaatteessa homosuhteita ällöinä, ja puhuukin asiasta vähän useammin kuin mielestäni olisi tarpeen.

Seksielämän perusteella tuo kyllä vaikuttaisi ihan heterolta, ja olemme muutenkin oikein onnellisia. Mutta nuo ajatukset mahdollisesta homoudesta vähän häiritsevät, kun en ole edes ainut joka on tuollaisia hänestä ajatellut. En tosissani usko että hän olisi homo, mutta ehkä jossain määrin bi...? Sitäkään hän ei varmasti koskaan myöntäisi edes itselleen.

Onko kukaan miettinyt omasta miehestään tällaisia? Kaikkihan me olemme uniikkeja, eivätkä tietyt kiinnostuksen kohteet, puhe- tai kävelytyyli tai vastaavat tekijät paljasta välttämättä ihmisen seksuaalista suuntautumista. Silti välillä mietin, että olisipa kauheaa tajuta joskus vuosien päästä olevansa homon kanssa suhteessa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammalla menee niin tunteisiin, kun taas yksi miesvihaketju torpattiin? Eikö netistä löydy mitään muita voimaantumistarinoita tai miesviharunkkumatskua?

Vierailija
22/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homottelua esiintyy alakoulujen pihoilla, mutta se kertookin kaiken oleellisen aloittajasta ja muista palstamammoista. Uniikit lumihiutaleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytäpä tämä avautumisesi poikkiksellesi, luulen että ongelmasi ratkeaa ihan itsestään.

Mikä vittu siinä on, että tämä miesten mitätöinti, vähättely ja lokerointi ei palstahoroilta lopu koskaan?

Painu takas mammasi kohtuun kun maailma on niin epäreilu ja inhottava byhyyyy. Mikä tuossa aloituksessa VÄHÄTTELEE miestä/miehiä? V*ttu että mua oksettaa tommoset ruikuttavat luuseri"miehet". Mikä sun elämässä on mennyt pieleen?

Osaatko sä lehmä edes lukea?

Ja sieltä tuli niin naisellisen naisen asiallista tekstiä, että sopisit stereotypisen Miss Universumin muottiin, eikö niin?

Vierailija
24/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka miehesi pärjää sosiaalisesti? Onko hänellä paljon miespuolisia kavereita?

Vierailija
25/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä homompi, sen parempi pitkän päälle, arvioisin. Tekevät kotitöitä ja hoitavat lapsia, leipovat, sisustavat ym...  Pidä kiinni, muuten minä vien, kun en jaksaisi itse siivota koko ajan.

Vierailija
26/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se onkin homoneegeri, mutta et ole vielä varma.

Vierailija
27/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se viimeisen Satuhäät-parin mies? Oliko ihan perinteinen hetsku teidän mielestä?

Ei kai ne piirteet mitään, jos on kuitenkin onnellinen parisuhteessaan. Mut jos onkin bi ja enemmän kallellaan omaan sukupuoleen, niin harmittaahan se, jos ei voi antaa toiselle sitä, mitä hän kaipaa.

Vierailija
28/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla transsukupuolinen myös.

Ei muuten ollut mikään läppä. Kuulostaa hyvin paljon minulta. Suhtauduin aikani homouteen vähän vaikeasti, koska se oli se muotti, mihin minua säännöllisesti oltiin sullomassa läheltä ja kaukaa. Ja kuitenkin se oli about vierainta, jota saatoin kuvitella. Nykyään tiedostan olevani naisista pitävä nainen.

Vierailija
29/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän toimiva seksielämä kerro tarpeeksi ;)

Ja miksei se toimisi sekä itään että länteen?

Vierailija
30/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin parikymppisenä miehen (tai pojan ;) ) kanssa, jonka kohdalla pohdin samaa.

Jotenkin pidin hänen joitakin piirteitä naismaisina. Mutta muut eivät pitäneet, joten vika taisi olla mun päässä. Meni sittemmin toisen kanssa naimisiin ja on saanut lapsiakin, joten kaikki hyvin valtakunnassa.

Tosi kiva kundi, mutta loppuviimein en vain kestänyt sitä, että hän marisi kuin nainen ja pelkäsi verta. :D

Vierailija
31/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän toimiva seksielämä kerro tarpeeksi ;)

Ja miksei se toimisi sekä itään että länteen?

Eihän se silloin ole homo, vaan bi!

Vierailija
32/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista homomaisuus nyt sitten on?

Vierailija
33/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista homomaisuus nyt sitten on?

Sellaista, että Jouni Hynysen mölinä ei ole mielimusiikkiasi. Kunnon hetero asuu myös ihan minkälaisessa läävässä tahansa. Ja peili, se on jotain DTM:n takahuoneen rekvisiittaa. Tarina kertoo, että sellaiseen katsomalla moni on kadonnut Homomaahan, eikä heistä ole sen koommin mitään kuultu.

Vierailija
34/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki rääväsuiset wt-mammat palstalla ovat sitten miesten tyyliä matkivia rekkalesboja. Tämä selvä.

Vierailija
35/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään noin 30 vuotiaan miehen, joka on naimisissa ja ainakin käytännössä hetero, mutta hänellä on mielestäni paljon homomaisia eleitä. Ne käden heilautukset, pienet askeleet, tapa nostaa vaikka ostoskassi lattialta käteen, tapa laittaa takkia päälle jne. Ne kaikki ovat kuin Sinkkuelämää -sarjan ylihomojen eleitä. Eipä silti etteikö mies ihan mukava ja asiallinen ole, mutta en oikein tiedä onko hän kukko vai kana ja se häiritsee vaikka yritänkin olla asiaa ajattelematta.

Vierailija
36/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen havainnut samanlaisia piirteitä omassa miehessäni. Hän on erittäin tarkka ulkonäöstään. Vaatteiden kanssa on jatkuva kriisi, samoin hiusten. Tykkään itsekin laittautua, mutta miehen laittautuminen kestää aina omaa meikkaamistani ja hiustenlaittoa pidempään. Useimmiten se olen minä, joka odottaa tuskastuneena eteisessä. Kylpyhuoneemme kaapissa on paljon enemmän miehen purnukoita ja pulloja kuin omiani.

Miehen kaveripiirissä on enemmän naisia kuin miehiä ja tätäkin voi kai pitää stereotyyppisesti homomaisena, samoin kuin hänen tyyliään tanssia baarissa. Olen kai aikaisemmin ollut tekemisissä "sataprosenttisten heteroiden" kanssa, kun pidän mieheni kaljainhoa homomaisena. Hän juo pääasiassa makeita siidereitä ja drinkkejä. Olen monesti ajatellut, että olen parisuhteemme äijä. Minä olen se, joka juo olutta, laittaa ketjut takaisin polkupyörään ja perkaa kalat (ettei miehen sormet sotkeennu), vaihtaa sulakkeet jne.

Mutta näistä piirteistä huolimatta olemme onnellisia yhdessä, seksielämämme on aktiivista eikä hän ole osoittanut mitään näkyvää mielenkiintoa miehiä kohtaan. On myös "tissimies", joten asettaisi vähän lisäkriteerejä miehen metsästykselle, jos hän sellaiseen päätyisi :D

Äijämäisiäkin tapoja löytyy ja osa näistä on kovin ällöttäviä, esimerkiksi piereskely ja munien rapsuttaminen. Mieluummin kitkisin miehestäni nämä jälkimmäiset pois.

Vierailija
37/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Olen monesti ajatellut, että olen parisuhteemme äijä. Minä olen se, joka juo olutta, laittaa ketjut takaisin polkupyörään ja perkaa kalat (ettei miehen sormet sotkeennu), vaihtaa sulakkeet jne.

Sinähän olet siis selvästi lesbo, eikös niin? Vai eikö tämä toimikaan kuin toiseen suuntaan? Mies on homo, koska huolehtii ulkonäöstään (että mitähän vittua....), mutta nainen on hetero, vaikkei koskisikaan meikkeihin ja rassaisi työkseen autoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi