Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehessä homomaisia piirteitä

Vierailija
22.07.2016 |

Heti alkuun disclaimer, että minulla ei luonnollisestikaan ole mitään homoja vastaan. En vain haluaisi itse naisena olla homon kanssa parisuhteessa :)

Mieheni, jonka kanssa olen ollut yhdessä muutaman vuoden, on jollain lailla melko homomainen. En ole ainut joka on näin ajatellut, esim. hänen vanhempansa ovat epäilleet häntä homoksi. Siitä huolimatta, että hänellä on ollut useampia tyttöystäviä jo nuorena.

En osaa tarkkaan sanoa, mikä sen homo-fiiliksen aiheuttaa. Jotain vähän neitimäistä hänen käytöksessään on, vaikka ei olekaan mikään nössö. Perinteisen miehekäs hän ei ole, vaikka onkin aikaansaava ja tarmokas. Ulkonäköönsä hän panostaa melko paljon, pitää sisustamisesta, ja rakastaa tietysti myös Abbaa ja Madonnaa (musiikkimaun perusteella en oikeasti tee päätelmiä, on vaan hassua että hän sattuu pitämään juuri noista). Hän on myös vähän liian homokammoinen itse, pitää siis periaatteessa homosuhteita ällöinä, ja puhuukin asiasta vähän useammin kuin mielestäni olisi tarpeen.

Seksielämän perusteella tuo kyllä vaikuttaisi ihan heterolta, ja olemme muutenkin oikein onnellisia. Mutta nuo ajatukset mahdollisesta homoudesta vähän häiritsevät, kun en ole edes ainut joka on tuollaisia hänestä ajatellut. En tosissani usko että hän olisi homo, mutta ehkä jossain määrin bi...? Sitäkään hän ei varmasti koskaan myöntäisi edes itselleen.

Onko kukaan miettinyt omasta miehestään tällaisia? Kaikkihan me olemme uniikkeja, eivätkä tietyt kiinnostuksen kohteet, puhe- tai kävelytyyli tai vastaavat tekijät paljasta välttämättä ihmisen seksuaalista suuntautumista. Silti välillä mietin, että olisipa kauheaa tajuta joskus vuosien päästä olevansa homon kanssa suhteessa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toimiva seksielämä kerro tarpeeksi ;)

Vierailija
2/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisitko edes hieman että mitkä piirteet nyt sitten saavat tuon fiiliksen aikaan? Tuossahan listasit vain piirteitä jotka eivät ole homomaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista fiilistä voi olla mahdoton kuvailla ääneen, se on vaan tunne. Tiedän kokemuksesta, ja usein fiilis on osunut oikeaan. Sillä ei tietenkään ole merkitystä, pitääkö joku Madonnasta. Mutta joskus fiilikseen tulisi uskoa...

Vierailija
4/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
5/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Nämä kommentit pilaavat palstan nykyään kokonaan. Mitään ongelmaa ei ihmisellä voisi olla, aina epäillään provoksi. Mikä tässäkin aloituksessa muka on epäuskottavaa?

Vierailija
6/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehistä puhuttaessa on aina HOMO, jos selkeästi tykkää myös naisista? Voivatko vain naiset olla biseksuaaleja, bi-curious tms.? Jos ap:lla on vuosia ollut tämän miehen kanssa hyvä seksielämä, niin eihän se mies mikään homo ole...

Vierailija
7/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
8/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäpä tämä avautumisesi poikkiksellesi, luulen että ongelmasi ratkeaa ihan itsestään.

Mikä vittu siinä on, että tämä miesten mitätöinti, vähättely ja lokerointi ei palstahoroilta lopu koskaan?

Vierailija
9/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja nyt ei ainakaan ole mitään vaimomatskua ,  siitä lähtisin liikkeelle.

Iso muna, lompakko vai statusko siinä miehessä pitää kiinni?

Vierailija
10/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytäpä tämä avautumisesi poikkiksellesi, luulen että ongelmasi ratkeaa ihan itsestään.

Mikä vittu siinä on, että tämä miesten mitätöinti, vähättely ja lokerointi ei palstahoroilta lopu koskaan?

Argh! Loppuu heti, kun lopetat käyttämästä sanoja tyttis ja poikkis! Kukaan muu ei puhu niin, mistä ihmeestä olet oppinut nämä sanat

Vierailija
11/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa yhdessä Danish Girl elokuva ja katso mitä reaktioita se hänessä herättää.

Vierailija
12/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla transsukupuolinen myös.

Vierailija
13/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu takas mammasi kohtuun kun maailma on niin epäreilu ja inhottava byhyyyy. Mikä tuossa aloituksessa VÄHÄTTELEE miestä/miehiä? V*ttu että mua oksettaa tommoset ruikuttavat luuseri"miehet". Mikä sun elämässä on mennyt pieleen?

Vierailija
14/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu takas mammasi kohtuun kun maailma on niin epäreilu ja inhottava byhyyyy. Mikä tuossa aloituksessa VÄHÄTTELEE miestä/miehiä? V*ttu että mua oksettaa tommoset ruikuttavat luuseri"miehet". Mikä sun elämässä on mennyt pieleen?

Sinusta olisi varmaan mukavaa, jos epäiltäisiin lesboksi siksi, että kaikki mielenkiinnon kohteesi eivät ole stereotyyppisen naisellisia. Olen nainen, mutta ap vaikuttaa suoraan sanottuna yksinkertaiselta idiootilta.

Vierailija
15/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta olisi varmaan mukavaa, jos epäiltäisiin lesboksi siksi, että kaikki mielenkiinnon kohteesi eivät ole stereotyyppisen naisellisia. Olen nainen, mutta ap vaikuttaa suoraan sanottuna yksinkertaiselta idiootilta.

AP:han puhui FIILIKSESTÄ joka miehestä tulee, käsitin että nuo kiinnostuksen kohteet olivat "kirsikka kakussa". Sanoihan AP itsekin ettei oikeasti anna painoarvoa esim. musiikkimaulle.

Vierailija
16/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on viallinen homo.. vie eheytysleirille, niin ne tekee siitä kunnon nahkahomon!

Vierailija
17/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:han puhui FIILIKSESTÄ joka miehestä tulee, käsitin että nuo kiinnostuksen kohteet olivat "kirsikka kakussa". Sanoihan AP itsekin ettei oikeasti anna painoarvoa esim. musiikkimaulle.

Silti sitä musiikkimakua pitää repostella täällä. Mistä ihmeestä tuo FIILIS sitten tulee, jos seksiä myöten parisuhteessa on kaikki kunnossa, ja näillä makuasioilla ja mielenkiinnon kohteilla ei ole mitään merkitystä? En ymmärrä ihmisten sullomista tuollaisiin muotteihin.

Vierailija
18/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alkuun disclaimer, että minulla ei luonnollisestikaan ole mitään homoja vastaan. En vain haluaisi itse naisena olla homon kanssa parisuhteessa :)

Mieheni, jonka kanssa olen ollut yhdessä muutaman vuoden, on jollain lailla melko homomainen. En ole ainut joka on näin ajatellut, esim. hänen vanhempansa ovat epäilleet häntä homoksi. Siitä huolimatta, että hänellä on ollut useampia tyttöystäviä jo nuorena.

En osaa tarkkaan sanoa, mikä sen homo-fiiliksen aiheuttaa. Jotain vähän neitimäistä hänen käytöksessään on, vaikka ei olekaan mikään nössö. Perinteisen miehekäs hän ei ole, vaikka onkin aikaansaava ja tarmokas. Ulkonäköönsä hän panostaa melko paljon, pitää sisustamisesta, ja rakastaa tietysti myös Abbaa ja Madonnaa (musiikkimaun perusteella en oikeasti tee päätelmiä, on vaan hassua että hän sattuu pitämään juuri noista). Hän on myös vähän liian homokammoinen itse, pitää siis periaatteessa homosuhteita ällöinä, ja puhuukin asiasta vähän useammin kuin mielestäni olisi tarpeen.

Seksielämän perusteella tuo kyllä vaikuttaisi ihan heterolta, ja olemme muutenkin oikein onnellisia. Mutta nuo ajatukset mahdollisesta homoudesta vähän häiritsevät, kun en ole edes ainut joka on tuollaisia hänestä ajatellut. En tosissani usko että hän olisi homo, mutta ehkä jossain määrin bi...? Sitäkään hän ei varmasti koskaan myöntäisi edes itselleen.

Onko kukaan miettinyt omasta miehestään tällaisia? Kaikkihan me olemme uniikkeja, eivätkä tietyt kiinnostuksen kohteet, puhe- tai kävelytyyli tai vastaavat tekijät paljasta välttämättä ihmisen seksuaalista suuntautumista. Silti välillä mietin, että olisipa kauheaa tajuta joskus vuosien päästä olevansa homon kanssa suhteessa.

"olemme oikein onnellisia." Eikö tuossa ole kaikki olennainen? Mitä ihmeen väliä sillä on, tykkääkö miehesi myös miehistä, jos hän on sinulle uskollinen ja olette onnellisia yhdessä? Mikä on ongelma?

Vierailija
19/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme vastaavia aloituksia... Sellaisista sutturoista.

Jos todella kelaat noita, niin minä kyllä nostaisin kytkintä. Ja hankkisin vähän mukavemman, ihan metroseksiksi.

Vierailija
20/37 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä tyyppiä moni epäili homoksi vaikka ennen väitti olevansa hetero, minusta ei vaikuttanut täysin kummaltakaan. Lopputulema onkin, että hän on bi ja itse sen lopulta sanoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi