Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä "salainen" säästötili

Vierailija
22.07.2016 |

Mies siis aina sanoo etei nyt ole rahaa siihen tai tuohon. Mutta sillä onkin +10000€ toisella tilillä säästössä. Kun kysyin että miksi ei ole kertonut niin sanoi että olisin kuitenkin halunnut tuhlata ne johonkin turhaan. Olen ehkä vähän löysä rahaasioissa mitta silti olo on loukattu...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mun mieheltä paljastuisi nyt salainen 10 000 euron jemma niin olisin onneni kukkuloilla. Paitsi että mies ei kyllä tietenkään mulle niitä rahoja antaisi :D

Vierailija
2/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeassahan mies siis oli. Kuinka sait tietää tilistä? 

Vierailija
4/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis ollut fiksu, ja sinä olisit jo hassanut rahat. Kuinkas oma lompakkosi ja säästösi voivat?

Vierailija
5/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Mullakin on oma säästötili jossa noin 5000 euroa. Mies olisi tuhlannut ne jo moneen kertaan jos rahat olisi hänen. Itsellä säästötili tuo tosi paljon turvaa jos jotain sattuisi, siksi en halua että ne tuhlataan johonkin tonnin joutavaan.

Vierailija
6/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa kumpikin omistaa oman omaisuutensa. Siksi tuo ei ole mikään salainen säästötili vaan miehen säästötili, joka ei sinulle kuulu.

Vierailija
7/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ihan julkinen säästötili. Kehottaa muakin laittamaan samanlaisen.

Vierailija
8/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä miehen toiminta ok ja järkevää, mutta jos on salaamalla salannut puolisolta, niin kyllähän tuo luottamusta syö.

Siis oikeasti salata puolisolta raha-asioita, ei hyvä.

Vierailija
9/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on ihan julkinen säästötili. Kehottaa muakin laittamaan samanlaisen.

Niin on monella muullakin, tässähän olikin kyse asian salailusta, ei siitä että sellainen on.

Vierailija
10/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehellä on useampi tili, ja osa menee sijoitustilille. Hyvähän se niin on, aina tulee odottamattomia vastaan. Mulla itselläkin jemmatili jonne laitan talteen suurempia ostoksia varten. Miksi pitäisi mitoittaa aina ne menot maksimitulojen mukaan?

Vierailija
11/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin säästää?

Vierailija
12/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ja liki 20 000 € on siellä jemmassa. Mies hassaisi rahat turhaan.

Vierailija
13/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on n 20 000 säästössä. Eksä valitti siitä aina, kun sanoin, että ei ole varaa johonkin. Mutta säästötili on säästöjä varten, niitä rahoja säästettiin asuntoon. Jos sieltä alkaa ottamaan aina kun tekee mieli shoppailla niin sitten niitä säästöjä ei enää ole.

Vierailija
14/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä miehen toiminta ok ja järkevää, mutta jos on salaamalla salannut puolisolta, niin kyllähän tuo luottamusta syö.

Siis oikeasti salata puolisolta raha-asioita, ei hyvä.

Onhan se kamalaa luottamuksen pettämistä, kun yrittää suitsia rahaan leväperäisesti suhtautuvan pikavippejä ottavan av-mamman kulutushaluja toimimalla järkevästi.

Vierailija
15/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on monella muullakin, tässähän olikin kyse asian salailusta, ei siitä että sellainen on.

Joo, miehille saa väittää syövänsä pillereitä, puhkoa kortsuja, pettää miestä ja olla kertomatta miehelle , että lapsen isä onkin naapurin Jorma.

Mutta auta armias, jos mies ei olekaan antanut koko tiliään naiselle hassattavaksi, niin jo on helvetti irti.

Vierailija
16/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies

Vierailija
17/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä oli jäänyt verkkopankki auki yhteiseen pädiin. Ei ole suoranaisesti salaillut collit vaan tarkka rahoista ja ostaa harkiten kaiken. Toisaalta hvä että on säästänyt vaikka mitään kivaa ei niillä rahoilla tehdä. Se on varma

Ap

Vierailija
18/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä olet turvannut selustasi eron, sairaiden, työttömyyden, yms varalle?! 

Vierailija
19/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuslain mukaan jokaisella on itsemääräämisoikeus. Joten aikuinen ihminen voi  avata tili, johon laittaa omia rahojaan ilman kenenkään lupaa.

Vierailija
20/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sitä voi käydä tutkailemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi