Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffikumppani katsoi vatsaani ja näytti pettyneeltä

Vierailija
22.07.2016 |

Voiko pyöreä maha olla miehelle niin suuri turn off että vaikka nainen olisi muuten hyvä niin maha pilaa kokonaisuudeb?

Itse tykkään miehellä pyöreästä mahasta. Ikävää jos tunne ei ole molemminpuolinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos et ollut miehen mielestä tarpeeksi pyöreä?

Vierailija
2/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että hänpitää hoikista naisista hänellä oli seinällään taulu jossa oli kaunis nainen jolla hyvin hoikka vyötärö.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että häiritseekö sua mun maha? Jos sanoo, että joo onhan se aika pyöreä, tai näyttäisi kiusaantuneelta, niin älä treffaa toiste. Etköhän löydä miehen, jolle kelpaat myös mahasi kanssa.

Vierailija
4/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko pyöreä maha olla miehelle niin suuri turn off että vaikka nainen olisi muuten hyvä niin maha pilaa kokonaisuudeb?

Itse tykkään miehellä pyöreästä mahasta. Ikävää jos tunne ei ole molemminpuolinen.

"Voiko"? Voi. Kuinka todennäköistä se on, riippuu miehestä.

Kyllä minä itsekin naisena pidän yhtenä kauneimmista fyysisistä piirteistä naisella kapeaa vyötäröä leveämmän lantion yläpuolella.

Vierailija
5/5 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla todellinen turn-off. Tapasin kerran netin kautta 24 v. oikeustieteen opiskelijan jolla oli kuvissa kauniit kasvot ja juttu luisti hyvin. Sitten kun pääsmme treffeille niin muuten ihan ok naisella oli tikkujalat ja aivan järkyttävä pömppömaha. Luulen että ruumiinrakenne on usein ihan perinnöllinen juttu, en usko että niin nuori tyttö olisi voinut olla niin viinaan- ja siideriinmenevä että olisi saanut rakennettua tuollaisen mahan.

Muuten kyllä synkkasi hyvin mutta en halunnut tavata enää toista kertaa. Tämä ihan asiallisena viestinä, vaikka tiedä että naisten ulkonäön arvostelu tuomitaan jyrkästi tällä palstalla, Mutta tasa-arvoisesti ihan saman kaavan mukaan mennään kun miestenkin kaljamahat tuomitaan aika yksiselitteisesti.